Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 3350 ggr
Sandidra
2010-06-09 20:53

öpnna uppifrån eller nerifrån

ska man öppna chakran nerifrån och upp och stänga uppifrån och ner.

Eller ska man göra åt andra hållet. öppna uppifrån och ner och stänga nerifrån och upp.

Eller ska man inte öppna alls.

Har läst alla tre sakerna

Annons:
[GunillaR]
2010-06-10 12:32
#1

Jag tror de flesta anser att man ska öppna nerifrån rotchakrat och när man avslutar så börjar man uppifrån.

Det beror kanske också på vad man har för avsikt med sitt öppnande.

Berätta gärna!

Caroleen
2010-06-10 19:05
#2

Jag läste också någonstans häromdagen att man ska öppna uppifrån och ned men det känns jättekonstigt att göra det. Så jag öppnar alltid nerifrån och upp.

Jag brukar öppna upp innan jag läser korten eller innan jag mediterar och spenderar inte speciellt lång tid på att öppna dem. Jag går igenom färgerna och sedan tänker jag mig en våg framför tex rotchakrat och om vågen tippar över (tänk gammal våg med två skålar) åt ena eller andra hållet spendarar jag mer tid vid just det charkat tills det är balanserat.

Caroline

Sandidra
2010-06-10 20:53
#3

Jag är lite ny inom detta men öppnar nerifrån och upp. Sedan läste jag i tidningen nära att man ska göra åt andra hållet.

Sedan läste jag på en sida på nätet att man inte ska öppna och stänga alls för energierna var så känsliga att man kunde rubba energierna och bli sjuk.

Ibland får jag meddelande och ibland bara vet jag saker. de var innan jag började läsa om chakran, så jag tror nog jag ska låta bli det och fortsätta min egen väg

Denna kommentar har tagits bort.
Indiania
2010-06-11 19:30
#5

Jag öppnar också alltid från rotchakrat och upp och stänger till från kronchakrat och ner.

#2 Var det i tidningen " Nära " du läste det? Jag reagerade på att det stod så i den tidningen….

" Var nära naturen - var när dig själv "

Sandidra
2010-06-12 23:52
#6

#5 Ja, jag läste det i tidningen Nära.

Annons:
Upp till toppen
Annons: