Annons:
Etikettermeditationavslappning
Läst 5301 ggr
Anglarnasvingar
2010-12-01 15:58

Bra tips på Mediteringsmusik?

Jag har fått hört så många ggr att jag behöver gå ner i varv både för mig själv men också för att jag skall kunna lyssna av min egna miljö.

Det finns oändligt mkt musik av typen meditation och jag är ny inom detta men genom Smärtrehabiliteringen så lärde jag mig väldigt ingående om Mindfulness??

Kan någon ge mig tips????

Tackar på förhand!!

Änglarnasvingar

Kramar och kärlek

från

AngelTinaOskyldig

Annons:
[GunillaR]
2010-12-01 22:07
#1

Det finns ju en uppsjö av olika sorters meditationsmusik. Mitt råd är att du söker på Youtube och ser om där är något som faller dig i smaken.

Butiker som säljer kristaller/stenar och tarotkort brukar också ha ett visst utbud på meditationsmusik.

vattumannen har ett visst utbud

Pagan
2010-12-02 19:50
#2

Kolla efter music från Brain Sync eller Hemi Sync mycket bra och en hel del att välja på. Kolla på you tube kanske innan så du kan lyssna innan du bestämmer dig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Anglarnasvingar
2010-12-02 20:35
#3

Tack till Er båda för tipsen!

Nu skall jag titta vidare på You Tube för meditationsmusiken!!

Kram till Er från mig<3

Kramar och kärlek

från

AngelTinaOskyldig

Pagan
2010-12-02 20:42
#4

Brain sync har en guidad meditation som heter the secret universal mind - Kelly Howell heter hon som talar och hennes röst är underbar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Hellas
2010-12-03 20:33
#5

Det här är min absoluta favorit kompositör just nu då det handlar om Meditation och Relax musik.

Jag har 5 eller om det är 6 av hans CD skivor och jag fullkomligt drunknar i allihop *Ler*.

En skiva är för meditation, en har jag till healing och den här brukar jag använda till MUG tillfällena.

Det som jag använder till meditation har jag lyssnat på i flera år så idag räcker det med att bara höra de första tonerna så är man på väg ut i perferin.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: