Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 6294 ggr
[GunillaR]
2011-01-01 23:49

Lite om Hopi indianernas visdom

Första videon

Annons:
[GunillaR]
2011-01-01 23:53
#1

Andra videon

[GunillaR]
2011-01-02 00:02
#2

Tredje videon

[GunillaR]
2011-01-02 00:07
#3

Fjärde videon

[GunillaR]
2011-01-02 00:15
#4

Femte videon

[GunillaR]
2011-01-02 00:23
#5

Dessa är några år gamla. Saker har hänt sedan dessa spelades in. Den värsta miljökatastrofen hände i april 2010 - oljekatastrofen i Mexikanska Golfen.

Tyvärr så har det blivit väldigt tyst om den skada som denna fruktansvärda katastrof har och kommer att vålla i framtiden. Man behöver inte vara siare för att förstå varifrån agendan kommer, agendan som tystar ner detta miljöbrott.

Jag känner bara att det är så viktigt att förmedla budskap som belyser den situation som vi alla berörs av - Moder Jords välmående.

Pagan
2011-01-02 01:02
#6

Har sett dem innan Gilla - men en påminnelse är aldrig fel. Underbara videos - då menar jag deras sätt att förklara/beskriva och delge. De tappar inte sugen.

Det får heller inte vi göra.

Vi får försöka hjälpa till vid, om inte annat så vid varje fullmåne -med moderjordnätverket och alla de som vill kunna ge och påverka.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[GunillaR]
2011-01-02 01:14
#7

Jo, precis vi kan hjälpa med vår påverkan.

Sen säger den ene i en av videorna - det kommer att bli en förändring och jag välkomar denna. Och så måste vi tänka för mänskligheten kan inte ta ett enda steg längre, inte en millimeter. Så om förändringen ska komma så måste denna bli bättre, för sämre kan det inte bli.

Moder Jord kommer se till att det händer och sker förändringar. Hon försöker tala genom att ruska på sig men ingen har lyssnat hittills. Men det finns ju Universella energier och krafter som också ingår i vårt system. En höjning av vibrationsfrekvensen är ju redan påbörjad och det är kanske därför som herrar landsledare och andra ledare känner på sig att det börjar "osa hett i baken".

Pagan
2011-01-02 01:22
#8

Du har så rätt. Har din bok Örnen o Kondoren som vi pratade om häromdagen - kommit än? Nej det är nog för tidigt va, röda dagar o allt. Denna bok ger mig rysningar. Det finns klokskap med oss i dag och hjälp som är på väg. Känner stort hopp om både moder Jord och mänskligheten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
2011-01-02 11:44
#9

# 8 Nej den har inte kommit än, men den kommer säkert nu i veckan.

På sätt och vis känner jag också hopp men det måste vara något stort som inträffar som får bort alla dessa girigbukar och att vi får ett nytt ekonomiskt system globalt. Finns icke en chans annars.

Upp till toppen
Annons: