Prinsessbröllop
Jösses, här har en annan helt missat att det stundar bröllop. Måste skylla på Skogis som ju borde haft en massa att säga om detta🙂
Prinsessan Madeleine och hennes blivande make Chris, Ska ju gifta sig redan i morgon!! Nån som vet varför just den 8 juni?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ingen aning, har nog hört det men glömt varför just den dagen! Får nog höra det i morgon då jag skall sitta framför tvn hela dagen!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Men snälla Pagan, kan man inte få vara rojalist utan att behöva klä skott för att du inte kollar tidningsomslagen i affären sen senaste månaden ;P Skämt å sido, förlåt. Jag lovar att pm:a dig så fort prins Carl-Philip och hans Sofia eklaterar ain förlovning ;P
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Haha ja jag förstår.
/ Skogshumblan
Nu Pagan är de herr och fru prinsessan O'Neil. Många smackelipussar bjöds på ute på slottsbacken.
/ Skogshumblan
Jaha, då var de man och hustru! Lycka till i framtiden till dem och alla andra som knutit hymnens band idag!✨
Jag gillar honom inte, får en så obehaglig känsla för honom… har inte minsta koll på skvaller och har inte heller sett bröllopet idag.
Hoppas verkligen ni har fel! Stackars Madeleine som blev lurad av sin f.d fästman, otrohet.
/ Skogshumblan
Jag har med olustkänslor för honom.. Han ser ut att kunna höja handen när som helst. Men vi får hoppas att de blir lyckliga.
Precis så, Jessica…
Och jag som trodde det var för att jag var änka och missunnsam, som jag inte blev så charmerad av honom. Vad ska ni skylla på? 😉
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Han är inte i min smak heller men får väl hoppas att vi alla har fel i detta fallet och Madeleine har hittat en karl som är snäll och stöttar henne i det hon skall jobba vidare med.
Inte bara jag som får obehagliga känningar av honom märker jag. Nä…. Hoppas verkligen jag har fel.
Those who don't believe in magic will never find it