God 7 juni.
God morgon på er alla. Här är det ledigt och sovmorgon som gäller för barnen och mig. Idag ska vi fixa sadaler åt barnen och sen slappa heeeela dagen. Hoppas ni får en bra dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon!! Här är det med strålande sol. Förstår inte grejen… Vill ha lite kyla så jag klarar av att vara ute.. Har inte direkt några planer för dagen mer än att slappa!! Ska bli en lugn och skön helg. Det behövs.. Studerar talgoxar som har ett bo på min altan. Dom har nog bebisar, så flitigt som dom flyger här..
Överlevde shoppingen. När ska jag lära mig att sonen behöver förberedelse på en vecka minst inför sådant här? URK vad mycket folk det var också. Nu kaffe till mig och så seriös slapphet resten av helgen!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Låter som en go helg humblan.
Jag kan ju inte berätta vad jag gjort idag. Det får ni kolla i dagens intuitionstråd. 😉
Mer än att jag körde in och köpte en smörgåstårta ikväll. Blev så sugen på det. Och god är den. Blir en bit imorgon med.
Åh shopping. Måste köra till Ullared någon dag. Har inte varit där på över 20 år. 😎
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Solsken och varmt.
Satt ute på balkongen en stund men mådde inte bra innan och efter mår jag ännu värre. Får hålla mig inne resten av kvällen!
Trodde att min granne ( han med de övervattnade blommorna) skulle kommit hem idag men" icke sa Nicke", och inte har han hört av sig heller så jag får väl gå bort och titta till balkongblommorna. De dricker mycket vatten nu i solgasset!
Skönt med slappar dagar!
Ja du Isa, jag har aldrig varit på Ullared! Tror inte de har det jag vill ha😉, kläder intresserar mig så lite så det är skrämmande! Går i mina gamla paltor tills de bokstavligen ramlar av mig!😉😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Godkväll på er
Slappa vad är det😛Här har jag röjt som en tok hela dagen. Tur man var ledig😉Hann med en massa som jag velat men inte pallat. Flyttat buskar, röjt i djungeln, klippt gräs, gått med röjsågen och samlat ihop en massa mer skräp som ska till återvinningen i morgon. Härligt!! Så jag är nöjd att det är sol och gott väder. Hade gubben och ynglen till hjälp. hej vad det går undan då man är flera. Fick locka med favvogrytan och då kom de ju så gärna. man ska nog be om hjälp lite oftare. Blev av med rishögarna också, tur jag inte visste om att det var eldningsförbud🤐
Ullared!! Får ångest bara av namnet!! Men ibland så måste man ju.
Jag håller med dig Stollan, kläder är ett nödvändigt ont nästan. Hatar provrum och att botanisera. handlar helst på postorder, då kan man returnera hälften. ja värmen kan ju inte vara bra när du inte är riktigt kry än.
Låter som en go plan Skogis, just nu har jag så mycket på G att jag inte klarar av att slappa. Har kommit på att jag ska bygga en altan också, så jag ringde och beställde virke i dag, som tur är finns det fortfarande ställen som inte tar hutlöst betalt i leverans och frakt. Nu ska jag bara ha skärmväggar också så jag slipper insynen och att se grannarna bada i tunna vid 41:an.😂
Låter gott Jessica att ha fåglarna så nära inpå. De har ett himla sjå och jobbar hela dagarna. Här trivs de i min häck, liguster, tydligen himla najs att umgås i .
Sent in här i dag och nu ska jag kolla i trådarna. Kram på er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, jag blir trött av att bara läsa vad ni har gjort idag.😃 Skönt att du haft hjälp i alla fall och dessutom är det ju roligare när man är flera och man blir ju fortare klar med det som skall göras!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
I dag har det nästan bara varit arbete..Fick rensa vasken (plocka itu rören ) i badrummet innan jag åkte i väg till jobb…En hel del äckligt gojs. Och fortsatt jobb blir det hela helgen men slutar vid tolv i morgon då jag skall på avslutningsfest på mediumkursen för säsongen. …Hoppas ni får en härlig helg.

Ja, med hjälp bli det ju också mycket roligare. En del vattenkrig och en å annan bira i solgasset blev det också. Så det blev en kanondag med win, win för hela slanten😂Att jag sedan fick stå å diska efteråt var ju rena rama vilan med ljudboken.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot