Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1867 ggr
Pagan
2

Gokväll 13 maj

Hallå där. Här öser det ner och det blåser rätt bra. Tur man kan hålla sig inne. Vanlig måndag (gäsp!!) Hoppas Ni haft en bra dag. Enda som är bra med regn är väl att jag slapp klippa gräset efter jobbet, det var ju himla synd😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2

Tjo flöjt! Här är det kallt och jag tror jag hoppar över kvällens inplanerade löparpass…Har ägnat en bra stund åt tvätt och mer lär det blir. URK! Ha en skön kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2

Här är det bara väder. Mulet och lite blåst kanske. 

Mat har jag fått i mig och kaffe. Borde göra något mer. Men nä tar det lugnt istället. 

Önskar en härlig måndagskväll. 

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
2

Jodå, jag har haft två extrapudlar här idag. Dels lilla svarta Bella vars matte var på utflykt och dels min mammas lilla vita Daisy som jag har badat och klippt. Har tänkt ta itu med min Albin ikväll, han är alldeles för långhårig nu. Ska äta middag först bara.

Kaptenalexa
2

Hade mer än gärna tagit över regnet! Pollenallergiker som man är :) Har besök från England och vi har ätit lasagne och bara lärt känna varandra! Trevlig kväll alla, hoppas ni får en bra morgondag :)

Tarotstollan
2

Här är det mulet och det regnar med jämna mellanrum.
Sovit och tagit det lugnt, har läst ut en bok idag och det var ju bra eftersom det är en lånebok.
Förutom de andra symtomen som jag har så har ett öra börjat värka lite nu. Hoppas att jag inte skall få öroninflammation också, det räcker så bra med det andra som jag har🤫!

Ha det bra alla🌺.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
2

godkväll…har idag varit ledig men tvungen att gå ut i kylan (vilket jag inte hade en aning om) alldeles för lätt klädd. Varit på intervju för nytt jobb..det andra jobbet som jag också var på intervju har jag inte hört från på ett bra tag så antar att det gick till en annan lycklig. Har bara tagit lugnt hemma och nu är det fantasterna på tv som dottern tittar på. Ska själv sätta i mig lite kex med smör.

Jág hoppas ni alla får en bra kväll och även att morgondagen blir oöverträfflig.

Skogshumblan
2

Tre maskiner tvätt senare hade jag tänkt ila iväg på en halvmilare, vad händer då? Jo himlen är kolsvart av regnmoln. Tar det som ett tecken att lägga mig med en god bok i öronen och virka en stund istället. Siktar på en snabbis i morgon innan jobbet istället om vädret tillåter. :D

/ Skogshumblan

Pagan
1

Det är ju himla lågt att de inte hört av sig Gevalina! Inget hyfs alls ju! Håller tummarna för att detta blir ditt nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hm, ja du får gärna ta lite av dropparna här K.Lexa, men jag vet hur jobbigt det kan vara med pollen så jag förstår dig. med piller blir det ju hyfsat bra om jag förstår men då blir man ju å andra sidan däckad. Jobbigt!! Spännande med besök från England, Hope you had a nice evening🙂

Nämen Stollan jag har ju affirmerat dig kry under dagen, vi får nog sända dig lite healing tror jag, nu har det hållit på allt för länge. Ska tänka på dig då jag lägger mig.❤️

Hahaha Isa, jag kom på att jag missat äta middag ju! hur det nu gick till? Men jag är inte hungrig så det ska nog räcka med frukost runt 9 i mon, lite för trött för att tänka på laga till nåt nu. En av nackdelarna med att inga yngel tjötar på en.😊

Hoppas Albin blev extra tjusig Amandla.🙂

Typiskt fruntimmer det Skogis, virka och läsa samtidigt! ja du e en mästare😂

Själv har jag suttit i telefon och blivit fullkomligt nedringd! gjorde dumt nog en del efterforskningar om försäkringar på nätet, compricer, det nappade de på direkt och en massa försäkringsagenter har ringt och erbjudit en massa. Sååå trött i örat nu. Vilka försäkringar har NI? Nåt gott råd att tänka på i villervallan? man får ju rabatter om man har fler, men å andra sidan så får man ju ta i beräkning olika saker som ingår och inte. Alla dessa beslut!!

Sajtvärd Tarot

Isa56
1

Maken hade If på sin bil. Jag har Länsförsäkringar på både hus och bil. Vilket som är bäst. Ja svårt att säga. Beror ju lite på hur många skadefria år osv. Men det lönar sig att kolla runt.

Pagan
2

ja suck! De har ju en massa att säga, milt sagt!! 😕Rinner var från örat nu

Sajtvärd Tarot

Isa56
1

Be dem skicka skriftligt istället. 😉 Eller gör som jag häromdagen när Telia ringde. Svarade att jag hörde inget för maskinbullret på jobb. de skickade sms en stund senare. 🎧

Pagan
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, men då får jag ju läsa istället Isa!!🤦‍♂️Det var väl bättre förr???? Ett alternativ, bara att betala, alla gjorde samma, alla klaga på samma, å alla sjög på samma sommarplåga…….. 

I wanna go home🎧

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2

Ljudbok Pagan:) Om NLP, på engelska. Lite mastigt. Vi har trygghansa & dina försäkringar. Är så nöjda!

/ Skogshumblan

Pagan
2

hm, ja men jag har nu folksam via facket ang lösöret och om jag byter så får jag två självrisker gällande hemmet och rabatt om jag tar bilen också. Vardia är nytt för mig. trygg&Hansa hade jag förr och de har ju ändrat en massa. Förvirringen e just nu total.

Ja ljudbok, drömma mig bort bort å itu med…..what ever, en annan dag låter rätt ok just nu😛

Sajtvärd Tarot

Pagan
2

Säger gonatt och önskar alla en god natts sömn och sköna drömmar. själv ska jag fokusera på Stollans tillfrisknade och vakna kry och skön imon och bara må sååå gött!

Tisdag, hm, ja det är ett oskrivet blad, men jag ska göra mitt bästa! kram på er🙂

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2

Vad du är snäll Pagan som lägger tankar och fokusering på en gammal gnällig och snorig kärring!
Sov sött🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

Kram på dig tjejen och hoppas du mår bättre i dag

Sajtvärd Tarot