Godeftermiddag 2 maj
Ja det blev en lååång dag i dag. Så trött att jag ska lägga mig och lura efter middagen. Blir ingen promenix i kväll!😉
Hoppas Ni haft en bra dag.
Kalla vindar men strålande sol här. Har inköpt pelargoner och jordgubbar i ampel i dag, men får nog bära in dem på kvällarna ett tag till, fick skrapa rutorna i morse. Lite kall vår ännu uppenbarligen.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväll. Ja det är kallt på mornarna än. Kör full värme på morgonen när vi åker vid 7. Sen går det ett par timmar så är det varmt och gött. Var en sväng till stan och skulle köpa ny sportbh. Herre*piiiip* vad många sorter och modeller det finns. Var ett smärre gympass att ta sig i och ur vissa modeller… Men det blev tillslut en som jag provat ikväll. 4 km löpning och inte en uns av "fladdrande ljuver", den sitter som gjuten på! Blev lite annat sommaranpassat också. "Jag har alla tillgångar jag behöver i mitt liv, finns inget jag saknar" eller hur det nu var ;P
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Fortfarande sol och kalla vindar. Var ute en sväng och inne på "shopen", de hade fått in jättefina nya Orakelkort som skall inköpas så småningom när pengarna räcker till. Skall se om jag kan hitta några bilder att lägga in här.
Jag har blivit hes och hostar rätt bra och misstänker att jag kommer att bli förkyld, vilket jag verkligen inte vill bli! Jag blir alltid sjuk så länge när jag blir förkyld, ca 7-8 veckor varar en vanlig förkylning för mig, men å andra sidan brukar de inte börja med heshet och hosta så jag kanske klarar mig med detta. Hoppas, hoppas, hoppas🤔!😉!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Massa ingefära Stollan!! Koka vatten och krydda på utav bara den!
hahaha skogis, låter bra det, en annan behöver inte ens vanlig BH, trots 3 yngel så är "behagen" rätt behagliga men det sägs att gravitationen kan sätta in, så jag borde väl leta efter nåt jag också. men har inte en susning om storlekar mm, men det finns väl personal kan tro. Vanlig stretchtop använder jag vid behov. Hatar att bli instängd! Finns det ett värre plagg? Rena rama tortyren. hade en med bygel ett tag, men så himla otrevlig! Ska jag köpa nån så blir det typ T-shirt BH, de ser mer användarvänliga ut.
Har nu i rena rama tröttheten storstädat övervåningen. Ja, man kan ju inte gå å lägga sig kl.20, då vaknar jag väl kl. 01.00. Köksluckorna skiner och så även alla golv. orkar inte tänka på "down under" där dottern huserar, hon får städa själv. Hittar knappt till frysboxen vissa dar då hon "gått igenom garderoberna"😮
Sajtvärd Tarot
Skulle behövt en till magen också. Jisses, jag ser ut som jabba the hut i Star wars, med lite mer grisrosa hud med fina bristningar överallt. Men allt klär en skönhet heter det och det måste väl gälla övervikt också då?!
/ Skogshumblan

hahaha, skulle tro att damen överdriver. Så som du jagar i skog och mark så kan det väl inte hänga nåt överflöd där. Å skulle nu så vara fallet så är det minsann resultatet av en del extra allt iom barnen mm. Bara mer att älska som min gube en gång uttryckte det.
Men finns det nåt värre än att prova Bikini i vårens bleka ljus? Nääähää skulle inte tro det. Nån fet lilablå varelse står i vägen framför spegeln och kan absolut inte vara JAG!!😢
Sajtvärd Tarot
Tack för tipset. Jag dricker kryddigt te med ingefära i, det får räcka. Det är så kryddigt så det sätter fart på värmen i kroppen och även hostan har jag märkt, något Chai te.
Pagan, jag önskar att jag gjorde det men det är något grisrosa daller som ockuperat mage….
/ Skogshumblan
Humblan och Pagan, ni är för roliga😂! Skit i bikinin och köp en heltäckande grodmansdräkt i stället, då får man något nytt att titta på under havet i stället för uppe på stranden.
Själv var det många år sedan jag ens klädde av mig kläderna och ens funderade på att sola!
Men seriöst, bikini? Nä du. Femmanatält med botten urklippt …. ;)
/ Skogshumblan
😂😂😂
*sjunger* Nu ska Pagan bana och vara så snäll, annars kan hända någon får däng:)
/ Skogshumblan