Tolkning förvirring?!
Spådde mig själv ikväll!
Jag brukar alltid kunna tolka mina kort någorlunda bra
men idag kändes det inte som jag fick någon hum om vilken väg dem försökte berätta för mig tror någon kan hjälpa mig med tolkningen?
korten känns inte fel inte som om dem var dålig tupperade med fel energier osv det brukar jag känna av ganska snabbt..sambanden mellan alla korten känns förvirrande hoppas någon kunnig kan hjälpa!?
Valt keltiska korset som stjärnan!
1. 3 i stavar
2. koret över (3 i stavar) 4 i bägare
3. 6 i svärd
4. Drottning i stavar
5. Ess i bägare
6. Vagnen
7. 2 i bägare
8. Riddare i pentagram
9. lyckans hjul
10. Riddare i stavar

Hm, den leken har jag ju inte, men aeclectic har den säkert. Är det hela stjärnans kort du inte känner av eller är det själva kombinationen du inte riktigt kan förenas med? Har du nyligen börjat arbeta med denna? Trivs du med den annars? Har du kunnat tolka utan problem tidigare med denna lek?
Du har ju tre stavkort
2 från Stora arkanan
ett svärdkort
3 bägarkort
1 myntkort
Tre hovkort
Du har ingen svit som saknas, kan vara det, att det inte blir något som vänder själva tolkningen. Önksar jag sett korten framför mig.
Detta ska jag kolla mer i morgon, just nu är ögonen lite grusiga och det är ju ingen bra kombination. Ska se om jag finner dina kort på aeclectic som sagt.
Kanske någon annan som har denna lek, som kan vara lite behjälplig tills i mon? Eller nån som har en bra länk?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej pagan jag har bild på läggningen om du vill ha det?!
nej den känns som två delad ena läggningen handlar om annat tycker ja mig känna 1-6 å den andra om annat! ja vet ej om dem hat nå samband ihop
nej jag trivs med den den är enkel jag har kört med den några år nu men har beställt en annan ny shadowscape!
Vilken fråga la du för? Jag tycker det är svårt att tolka om man inte vet frågan:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag ville lägga en stjärna för lite hur mitt liv är och hur det kommer bli och se ut lite längre fram! :)
Bifoga gärna bild så ska vi se vad vi kan komma fram till.
/ Skogshumblan
Jag ändrade ditt inlägg lite så bilden kom i själva textritan och syns bättre. Hoppas det är ok. Du kan själv göra det genom att kika i menyn under rutan här. Där finns "visa bild i inlägg", klicka i den rutan och skicka i väg ditt inlägg.
/ Skogshumblan
Jadå det är okej!! :)
okej då vet jag! :D hoppas folk kan se nu!
Väldigt fin lek. Jag hinner inte sitta ner nu men återkommer ikväll
/ Skogshumblan
Jag får en känsla av korten i kombination som säger envishet, jag kan och jag SKA, oavsett om det går trögt eller lätt.
Det stämmer väldigt mycket in Amandla! ^^ någonting mer ni kan säga?
Tack Skogshumblan jag gillar den med! :)
Lite kul, nu kom min nittonårige son som inte kan något om Tarot och sa så här: "det känns som om kommunikationen med andra kan brista lite, som att det blir för mycket av vad du vill och du glömmer hur det påverkar de som finns omkring dig." Han har inte så lite intuition, grabben 😃för det var precis vad jag själv kände nu när jag tittade igen på korten…
Offou, gå in på artiklarna här och kika på den om att tolka med hjälp av numerolog och färger. Tror du kan få ut massor därur själv. :)
/ Skogshumblan
Det stämmer nog in en del också duktig han är! :)
Okej skogshumbland!

Vad bra att Ni kom till hjälp🙂 Ja känslan när jag ser korten blir lite turbulent. Blir inte riktigt klok på kombinationen. Känns som om det kommer gå i vågor. Blir inte riktigt klart någonstans. lösa trådar, eller ett envist velande och svårt att komma till beslut. Något fattas, som en pusselbit till att få det hela lite klarare och den pusselbiten kommer du få söka efter. Det är inte kärlek och det är inte pengar…… Söker du ny bostad?
Sajtvärd Tarot
Oj oj! Pagan slog huvudet på spiken där! jag upplever min känsla
som du beskriver den på pricken! det är inte så konstigt att jag ej kan
tolka korten! Just när de gäller kärleksfrågan jag tolka korten stod det något om en förälskelse som kommer vissa sig vara ödet vi ska bli ihop!? bostadsdelen är också korrekt!

Jamen så bra, då har vi ju kommit en bit på väg. Kan ju vara så att du har så mycket i huvudet att det appliceras på korten som blir lika myriga dem. När en tid förflutit så kanske du kan se klarare på vad korten ville ha sagt. Ibland så är det himla svårt att vara objektiv?
Sajtvärd Tarot
Ja det låter rimligt och klokt! :) jag får nog göra det Pagan