Åhhhh, denna väntan...
Den 17:onde oktober förra året ringde jag till Vattumannen och gjorde en beställning på en bok som heter "Tarot Bible", det stod att det skulle vara mellan 2-4 veckors väntan.
I mitten på december ringde jag till dem, men fick till svar att den var försenad från förlaget eller vad det var. Ringde sen igen i januari och nu hade de lovat ifrån USA att de skulle skicka den i månadsskiftet….
Än finns det inget antecknat inne på "Min sida" hos Vattumannen. Jag går in varje kväll för att kolla om de fått den och skickat iväg den, men nej!!!
Vet ju att det inte är Vattumannens fel, men nog 17 blir man irriterad! Jag vill ju så gärna ha boken! NU
!
Har ni också gjort sådana beställningar och sen väntat i "evighet" innan ni fått paketet?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vet hur irriterande det där är när man VERKLIGEn SÅÅÅ mycket vill ha något. NU liksom :-)
När jag beställde min första tarotlek från Adlibris så tog det såklart extra lååååång tid innan den kom. Dom är i vanliga fall snabba, iallafall när det är små paket. Men nu tog det nog över 2 veckor. Jag höll på att bli gaaaaalen :-P
Those who don't believe in magic will never find it 
Jo förresten för tre-fyra år sedan beställde jag Samtal med Gud del 1 och 2. vår bokhandel här. Jag väntar fortfarande. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Såg nu för en liten stund sedan att de hade skickat den idag. Jiiipppiii!!
Ja du Isa, ungefär som den tarotleken jag beställde från Näckrosen Oktober 2010. 
Vilket bra tålamod vi har….
, och samma smak när det gäller böcker också
!
Om du är medlem i Livsenergi så har de rea just nu på Samtal med Gud 1 och 3 för 69:-
Fast du kanske fått tag på dem redan och billigare!
Intressant Stollan för enligt bokhandeln var den slut hos tryckeriet. 
Javisst är jag medlem i Livsenegi. Fast det är 3 jag redan har.
Tack för tipset. 
Isa tror du att bokhandeln beställer direkt från Usa, precis som Vattumannen gör eller beställer de från Vattumannen? Många gör ju så.
De hade ju också 1:an, så den kan du ju köpa i allafall.
Vet faktiskt inte, men det kan ju vara så. Eftersom jag fick besked för någon vecka sedan.
Hoppas att du får din snart också, fast din kanske är billigare. Jag får betala 178- med frakt.
Jag beställer den precis, de är billigare på Adlibris. 97 kronor för boken. Har för mig de är fraktfritt. Jag kollar alltid Adlibris först om de har den innan jag beställer hos Vattumannen.
Får kanske ta och kolla upp den där Adlibris.
Fast det är ju sådana där billiga ställen som slår ut de där småställena som försöker överleva. Det är därför jag ofta köper från de lite dyrare för att jag vill att de skall finnas kvar.
På "shopen" där jag ofta köper mina tarotlekar, tar de i snitt 235:- för de flesta lekarna, så de är ju inte billiga.
Men jag vill att de skall vara kvar och försöker stödja dem så mycket det går genom att köpa hos dem när det går.
Fast å andra sidan har de ju inte allt, och då beställer jag från andra ställen.
Jag handlar också från Vattumannen och Livsenergi. Men är det en dyrare bok kollar Adlibris också. Det kan skilja rätt mycket ibland, och ibland bara någon tia.
Adlibris är lite svårare att söka i, men lär man sig hur och var man ska hitta det så går det. 

brukar vara så att på webshoppar, när det står att det är beställningsvara (leverans 2-4 veckor eller mer) så är det inte säkert att man får den öht
bättre att vänta till den är i lager eller handla nånannanstans