Hej då!
Hej alla fina tarotvänner!
Jag kommer att avsluta mitt konto nu och ville bara tacka för allt och säga hej då innan jag går.
Jag är oerhört glad att jag fick vara med och dela så mycket med er. Och inte minsta att ni tog emot mig med öppna armar i en minst sagt kaotisk tid i mitt liv.
Jag kommer säkert att titta in här ändå då i då, men det blir i en annan tid och en annan framtid.
Nu är det dags att avsluta gamla mönster och börja leva på riktigt i vad jag skapat o byggt till mitt nya liv!
Jag kommer att sakna många av er, och önskar er alla verkligen allt gott med vad ni än tar er för framöver!
Tack alla - Pussar o Kramar från Starkis 
Lycka till C Stark,jag har kommit och gått själv på i fokus och ibland behöver nytt komma in i ens liv.Har mött dig några gånger både här och ÖN och läst dina kloka inlägg och du lämnar ett tomrum efter dig.
Allt gott till dig och välkommen tillbaka till i fokus när helst du känner 
Tack fina Catori för fina ord, det värmer att ta med mig på min nya resa! 
Oj, nu blev jag lite snopen. Önskar dig det bästa C Stark! Välkommen tillbaka 
Kommer att sakna dig Cs. Lycka till i ditt nya liv. Välkommen är du alltid, här.
Varma kramar från mig. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Kommer att sakna dig! Hoppas att du tittar in snart igen!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lycka till på din nya livsstig och ta hand om dig!
Många kramar till dig C Stark och lycka till med vad du än tar dig för. 
Kloka fina du, tack själv. Jag önskar dig allt lycka till med det liv du kämpat och kämpar för att skapa åt dig. Hoppas vi ses snart igen, om inte annat så finns mitt hjärtas önskan nära dig.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Oj då! Ja fast om det känns bäst för C stark så är det nog så. Då önskar jag oxå henne lycka till med allt hon tar sig för!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus