Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 452 ggr
Isa56
0

Godmiddag 8/12

Godmiddag allesammans. Skrattande

-13 imorse, nu är det sol och gnistrande snö.

Den här rätt ruggiga klippet hittade jag på Fb. Värt att tänka på, nu i vintertider.

Ta det lugnt på vägarna, stora bilar är inte säkrare, alltid.

Kram Isa Kyss

http://www.facebook.com/photo.php?v=3448674355812&set=vb.1839312815&type=2&theater

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Jag ska träffa tjejen jag är kontaktperson åt idag, hon vill alltid åka till ett köpcentrum så jag vet ju redan nu var vi ska tillbringa eftermiddagen… Cool

Vädret är kalas här också, -8 och solsken!

Isa56
0

Låter som en bra ide. Jag tycker det är rätt kul att gå runt på köpcentrum. det är iallafall inomhus, om vädret blir dåligt.

Amandla
0

Fast nu har vi hunnit bestämma att vi ska gå på julmarknad också Glad men det är "bara" -8 och solsken här så det är nog ingen fara med kylan.

Isa56
0

Skönt det. Själv har jag lite problem med att jag fryser väldigt lätt om fötterna, vad jag har än provar. ni får ha det så trevligt och mysgt idag. Tungan ute

[Ravenna]
0

God eftermiddag! Här är det soligt och kallt också, det är så vackert ute med den gnistrande snön. Det blir till att klä på sig ordentligt, för ut ska jag. Kan ju inte sitta inne och uggla när det är så här vackert ute! Cool

Amandla
0

Det var jättemysigt på julmarknaden! Många försäljningsstånd, inget krimskrams utan hantverk och så godis förstås, och så varm äppelmust *mums*

Tarotstollan
0

# 0. Isa, ja det var en fruktansvärd krock. undrar om de överlevde? Om de pratade till filmen så hörde jag inte det eftersom mitt ljud på datan är försvunnet.

Solen har skinit här idag också och det har varit jättefint. Men jag har hållit mig inne och tagit ett långt varmt bad och "tinat" upp musklerna.
Så nu under kvällen är det tv, data, äta och plocka i bråten som gäller som vanligt Flört!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
0

Amandla då var det en riktig marknad. Tyvärr alldeles för ofta man bara hittar en massa krimskrams på marknaderna. Ja det kan ju vara kul det med.

Stollan Nej där var inget ljud. Ja man kan ju undra. jag tvivlar starkt på att någon överlevde den smällen. Varken i personbilen eller lastbilen.

Haft datorn avstängd i eftermiddag. Förvånad Jo jag har överlevt och suttit och pysslat i lugn och ro. Så skönt det var. Tungan ute