Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 489 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 5 november.

God morgon alla fina. En ny vecka ligger framför oss. Jag längtar till jobbet så jag får träffa de barn och kollegor som var lediga förra veckan då vi hade lov. Denna vecka när det är mörkt och trist ute tänkte jag utmana oss med att tänka positivtkring detta mörker och rusk eller rent allmänt kring det vi stöter på. Jag tror det mesta i livet går att klara sig igenomom man fokuserar positivt. Är du med påutmaningen? Önskar er alla en fin måndag & vecka.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[JeanetteK]
0

Jag är med! En mycket bra idé! Glad

Jag ser fram emot en vecka där jag kan krypa upp i soffan och sticka, läsa eller titta på tv. En vecka med långpromenader i regnet - med rätt kläder är det underbart! Tända ljus och extra mys! ♥

Ska försöka lära mig av min hund. Han älskar alla väder - regn och blåst är extra kul!

kram kram

Isa56
0

God middag Skogis, JeanetteK och alla andra. Skrattande

Smiter in och hojtar HEJ, Härligt, en hel vecka tills det är måndag igen. Tungan ute Sen duckar jag under skrivbordet. Flört

Önskar alla en trevlig dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Promenad i ruskväder bara jag har rätt kläder är väl… hmm… okej Obestämd bara jag kommer ihåg att sätta in kontaktlinserna istället för att använda glasögonen. Antingen brukar jag snubbla fram för att glasögonen immat igen eller för att jag var tvungen att ta dem av mig Cool Dagens i-landsproblem? Tungan ute

Tarotstollan
0

Håller med Amandla angående det med glasögonen, jag har däremot inga linser.
Väntar fortfarande på de där inbyggda vindrutetorkarna till glasögonen som de pratat så länge om att de skall uppfinna Tungan uteSkrattande!

Ja, här har varit uppehåll med rejäla skurar mellan varven. Varit tvungen att gå extra lång promenad idag, hade ett ärende en bra bit härifrån. Men regnet kom inte förrän på hemvägen och jag hade "stadsvapnet"  (paraplyet) med mig så det gick ingen nöd på mig.
Enda är att ryggen och fötterna värker extra bra Flört!

Sen kommer ju det problemet med all frisk luft man får, man blir ju så f…… hungrig, så nu sitter jag här och äter pannkakor/plättar. Smakar inte alls dumt Flört!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

lenjon1
0

Jag är på…med positivt tänkande what so ever….vad kan man förlora på att inte försöka

Kram på er och ha en fortsatt go kväll

Lena

Isa56
0

Godkväll i stugorna. Skrattande

Min kvällsfika blev pepparkakor med brieost på, sagolikt gott, om man gillar ost. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Gokväll! Jag har varit på lydnadskurs med Albinpudeln, första tillfället. Han tyckte det var så roligt, jätteduktig och uppmärksam Glad Passade på att veckohandla när jag åkte hem, det var så lite folk på affären att det tog strax över en kvart bara. Gott att ha det gjort!