Lördag 6 oktober.
God morgon på er. Hoppas ni sovit gott och får en skön helg alla. Själv har jag hamnat i soffan med dotera. Förhoppningsvis tillfälligt. Har ett tvättberg att ta itu med… Maken fick åka på förskolans fixardag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon Skogis och alla andra. 
Får bli en runda inom Klippan i förmidag. Sen väntar lite tvätt här med.
Nå vi är ju bara två här, så detblir inte så mycket som förr.
Önskar en härlig lördag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godmorgon på er
Här är det faktiskt uppehåll, så himla gott, kanske blir det sol i dag också.
Annars så har jag lite tvätt jag också, lite städning och kanske lite matinköp att klara av under dagen. tre stjärnor ska jag också försöka ta itu med under dagen. Så ja, det är väl lika bra att sparka igång sig lite smått då….
Ska bara…….
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, ja du det där "ska bara…" är bra ibland… Hur går det med dotera din? Isa. Jasså, shoppingtur?! Känner du att ditt tvättberg är för litet kan du gärna få komma hit och hjälpa mig;) Själv hamnade jag hos svärisarna. Svågerns sambo var där och svärfar är rädd att hon ska känna sig ensam, han pratar inte ett ord engelska men svärmor lite så någon större fara är det väl inte men vi känner nog alla att vi vill ta hand om henne så gott vi kan & får.
/ Skogshumblan

Hej hej!
Var på lite fest med fd arbetskollegorna igår, mycket trevligt… alldeles lagom trevlig fakiskt
.
Idag har jag hämtat hem mitt lilla gullhjärta. Han ligger och vilar här på ulliga mattan, rätt nöjd tror jag med att få vara hemma igen.
Maken tog dottern med på bio så jag ska passa på att dra ett månadens kort tänkte jag.
Inget tvättberg här, maken är rätt bra på att sköta det där. Han tvättar och jag langar in, stryka undviker jag i högsta möjliga mån…
.
Ha det så gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Skönt att vovven är hemma, Elpida!
Idag ska jag bada pudlar… ska på klippkurs imorgon så det gäller att förbereda hunden. Det ska bli så kul!
Det kommer en bekant som ska hämta lite avlagda pojkkläder, mina grabbar har rensat ur sina garderober och hennes son behöver fylla på sin garderob.

#5…. och jag läste: Idag ska jag baka pudlar…

"Du har alltid två val"
Haha!
Faktist så har jag en pepparkaksform som är formad som en pudel, men det är inte dags att använda den riktigt ännu 

Inte så långt ifrån då..
"Du har alltid två val"

Ja så himla skönt Elpida, hoppas nu Zeb mår bättre och bättre och även om han inte blir helt 100 så kan han säkert få ett gott liv ändå så länge han inte har ont.
Jag har rensat och det känns himla skönt att få lite ordning. Lätt att bara lassa in grejer, helst på fel plats "så länge" men nu så, kanske jag får inspiration att ta itu med garaget någon dag också. Tvätt och städning och även en middag har jag lyckats åstadkomma. Så nu är jag nöjd för i dag.
Dottern mår som innan Skogis, det kommer och går. Hon har ordinerats en del vitamin och mineraler än så länge. Får se vart det landar. Hormoner kan ställa till det en hel del uppenbarligen. Men om det bara är det vet vi inte riktigt. hon var i skolan igår, och orkade med hela dagen, bara det var ju himla skönt. Just nu står hon faktiskt och bakar, fast inte pudlar då förståss. Muffins ska det bli. 
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nu har jag en nybaDad pudel i famnen, hon är då inte långsint för så snart jag släppt ner henne från trimbordet så piper hon och kräver att få komma upp <3
Pagan, ja men gott att hon har bättre dagar/ stunder:) hoppas allt ordnar sig.
/ Skogshumblan
Först var det regnigt och mulet sen sprack solen fram och det blev jättefint väder dock med kall vind.
Tyvärr tillbringade jag mesta tiden i sängen med min värkande nacke och huvud.
Nu är jag i alla fall uppe och mår bättre.
Kram till er alla!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!