Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 898 ggr
Destany
0

God förrmiddag 26/9

Idag öser regnet ner. Jag fick hem kattmaten o kattsanden till dörren idag vilken service :) e lite förkyld o känner mig sliten så det blir en slappedag idag Hur e det med er idag?

[C Stark]
0

Hej Destany!

Tack här är det fint. Jag har ägnat förmiddagen till mina kort.
Nu laddar jag för gymmet.
Krya på dig och hoppas att du och alla andra som ramlar in får en fantastisk dag!

Kyss

Skogshumblan
0

God kväll. Destany, gött med Hemleverans. Hoppas du kryar på dig snart. Cs hoppas du fick en trevlig och givande stund med korten & på gymmet. Själv är jag trött efter dagens jobb men oj vad lycklig och tacksam jag är för det här jobbet! Idag näe jag var ute och rastvaktade på lunchen sköljdes jag över av tacksamheten. Så härligt att få vara tacksam för så lite som en skön skogsdunge att strosa runt i på jobbtid, uppehållsväder och så alla fina barn & vuxna man har runt sig. En njutning. Och få betalt för det dessutom.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
0

Vad underbart Humblan!! Kyss

Krya på dig Destany! Och träna lite åt mig med C Stark. Tungan ute

Själv har jag sovit det mesta av dagen. Jobbade ju inatt. Känner mig inte alls kry. Så nu är jag nerbäddad i sängen med dator och min Molly-boll. Har i alla fall hämtat hem min Nora och storhandlat idag. Min älskling stod för skjutsen för han behövde med storhandla. Nu är våra kylar och frysar fulla igen. Glad Ska i alla fall fixa lite kvällsmat snart. Bara ätit två smörgåsar på hela dagen. Blir så konstigt med maten när man jobbar natt…

Kram på er!!

Isa56
0

Godkväll i stugorna. Skrattande

Trött och lite stel. Men det gick ganska bra att jobba. Hoppas det går ännu bättre imorgon. Flört

Destany Skönt med hemkörning, och hoppas du mår bättre nu. Kyss

Cs Gott att bara sitta med korten så avkopplande. Hoppas det gick bra på gymet.

Skogis vad skönt att höra att du mår bra och trivs. Tungan ute

Dagens tanke lite sent kanske, ur i levande nuet av Louise L: Hay.

"Jag njuter av min värld. Och min värld fröjdas med mig."

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

För er som undrar kommer jag inte synas så mycket här inom den närmsta framtiden. Jag spanar in och läser men just nu för mitt egna välbefinnande kommer jag dra mig tillbaka. Men jag finns att nå via pm om ni vill mig något, eller på facebook Glad

En stor kram till er alla goingar!

Tarotstollan
0

Godkväll i stugorna!

Här har varit igenmulet, grått och det har kommit något vått uppifrån Förvånad! Tror det kallas ösregn! Flört

Jag har varit trött och bara slappat i dag. Fick tidningen Djurens Rätt i dag och som vanligt både bra och dåliga nyheter om våra utsatta djur.

Sitter och tittar på Nybyggarna i 5an, verkligen ett bra program kan verkligen rekomendera att ni tittar på det.

Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
0

Tråkigt Pluto, men krya på dig. Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
0

Kyss

Isa56
0

Jessica du smet emellan visst, hej på dig. Tungan ute

Pluto ta den tid du behöver för att ppyssla om dig själv. Kyss

Stollan hur går det med guldstrumpan? Skönt att slappa ibland. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
1

Haj på dig med Isa! Kyss