Godmorgon söndag 23/9
Godmorogn alla vänner. 
Mulet men rätt skönt ute ändå. Ryggen är sådär. Får väl vänja mig vid att det längre tid att bli bättre nu. 
En dagens tanke ur I levande nuet av Louise L. Hay.
"Jag mår toppen. Människor älskar att vara tillsammans med mig."
Jag önskar alla en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon isa och alla andra! Trött så in i svordom! Men tänker lägga mig sen när Theodor vilar faktiskt. Drömde konstigt i natt.. Momiji var med i drömmen, och ni andra men momiji var den jag la på minnet för hon var gravid i nionde veckan. Precis fått reda på det. Och jag var så avis!!!!! :) Annars? Känner att jag börjar falla ner i tröttheten, måste kämpa tillbaka så jag nån gång kan bli pigg. Ont i mina leder men dom är ju friska så jag inbillar mig väl.. Suck.. Ja ja, kram alla!
God morgon! Regn och ruggigt här också. Blir en loj dag här. Skruttan hade 40 graders feber igår men hon verkar piggare. Skulle ha kommit iväg på en runda idag men regnar det så får det vara. SÅ kul är det inte att springa i regn. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tjingeling!
Rolig dröm syrran! 
Även här är det grått och mulet. Trött som en gnu. Nu blir det en tuff vecka med 60 timmars jobb. *snark* Så det är bara att bita ihop och se glad ut. Just nu myser jag och Nora med en påse Polly.
Kram på er!!

Ja detta eviga regn. Känns himla tröstlöst. Oinspirerande. Inte att tänka på att plantera nåt i höst alls kan jag tro, sjunker ju ner till fotknölarna bara jag försöker beträda "trädgården"
Idag ska jag få besök från stora staden. Hoppas laga nåt gudomligt gott och slå dem med häpnad. Ja det är ju planen och ingredienserna inköpta, men om jag lyckas få till det lika vackert som på bilden återstår att se.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, det blir säkert mycket läckert. Själv inser jag mina begränsningar och köper hem pizza, har noll inspiration att laga mat idag. Urk!
/ Skogshumblan
Ojdå Pellis, det var intressant 

God kväll, idag har inte varit en bra dag, vaknade imorse o var så ledsen utan att veta varför, har gråtit i stort sett hela dagen utan att veta varför.. min sambo blev ju nervös o fattade inte varför jag bröt ihop o jag kunde inte berätta heller eftersom jag ej vet.. han e iväg nu sen kl 11.30 så jag e själv hemma o e lugnare nu men kroppen är så ledsen fortfarande o huvudvärken har kommit tillbaka.. usch blev ett gnälligt inlägg.. hoppas ni andra har haft en bra dag
o morgondagen kan bara bli bättre 
Haha ja Momiji
och dessutom kom jag på nu när humblan började mumla om att springa igen att ni alla tokar här inne hade drabbats av joggingfeber pga humblan och jag var så frustrerad för jag orkade helt enkelt inte springa fast jag ville vara som er alla andra! Haha, så tokigt det kan vara 
Här igen! Har haft en trevlig helg, faktiskt så har jag shoppat litegrann för en gångs skull hade jag lite pengar över. På loppis idag hittade jag en nästan ny plommonlila ullkappa för 50 kr (!!), ett halsband, några armband, en fin plåtburk som jag ska lägga julgodis i när den tiden kommer, och så en ljusstake. Totalt strax över hundringen.
Sen var jag ut till mina föräldrar och hämtade lammkött, så nu är en låda i frysen proppfull. Det var köttben med till hundarna så de har snaskat på varsitt rått revben (jo, sånt kan de äta och gör det med njutning).
Destany ush det låter inget vidare. Hoppas du mår bättre redan Och som du skrev i morgon kan bara bli bättre. Pellis, oj har min joggingmani gett dig dåliga vibbar i drömmarna. Seriöst värre! Jag kom ut på 5 km i kväll. Känns gott trots duggregnet:) Nu önskar jag alla god natt & trevlig måndag ifall vi inte ses i morgon bitti. Pellis, hoppas jag dyker upp i mer positiva sammanhang i dina drömmar och att du får sova gott i natt!
/ Skogshumblan
Haha, ja man får ju lite prestationsångest av dig humblan