Söndag 16 september
God morgon alla, Här är ju dött som på en kyrkogård, ligger ni och mumlar i sömnen än tro? ;) Hoppas ni har en fin dag var ni än är & har för er.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon…här mumlas det då rakt inte…
En grå söndag och jag ska sätta mig och förbereda lite arbete inför kommande vecka. Ha en go söndag du också
Kram
Godmorgon vännen och alla andra. 
Jag är uppe, fast visst är det skönt att ligga kvar i en renbäddad säng. 
Njuter av dagen och att jag slipper gå upp 4 imorgonbitti. Börjar halv tio. Mer lagom i min smak. Inget planerat för dagen utan den får komma som den vill.
"Jag är född till att lyckas och jag tackar för den framgången."
Ur I levande livet av Louise L. Hay.
Önskar alla en härlig dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Lenjon1 du hann visst smita emellan. 

God morgon
Har varit uppe ett tag och hängt runt här på iFokus. Det var ett tag sedan jag satt vid datorn, har inte orkat. Dessutom har vår dator strulat och inlägg försvinner innan jag hinner trycka på skicka-knappen, då tröttnar man liksom
.
Ett skitväder drog in igår och det hänger kvar. Jag började gårdagen med att gå på ett Sh'bampass, skitkul och log hela vägen hem. Sen var vi på matmässan här i stan med det var så trångt så man såg ingenting. Köpte rågkringlor som jag och flickorna fikade på hemma sen. Efter att kraftigt dragit ner på kolhydraterna fick magen sig en riktig fylla efter frosseriet
, men det var det värt
.
Idag har jag Zumba vid kl 16, innan dess tänker jag inte göra något särskilt alls. Städade igår så jag kan ta det lugnt idag, inget vidare trädgårsväder är det heller. Kanske skulle läsa ut den där boken jag håller på med "Fjäril i koppel, av Zinath Pirzadeh.
Isa, läste att du äntligen fått diagnos - vad skönt… men inte oväntat
Hoppas du kan få den hjälp och stöd du behöver!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Elpida. 
Ja, tror ett ton stenar släppte där. Nu är det halvtid på jobb, sjukgymnastik och väntan på tid till smärtkliniken i Ängelholm. Dotra gick där i somras och hon hyllar dem. Så jag ser framemot det. Så himla skönt att få förklaring till alla konstigheter. Bara det mår man mycket bättre av. 
Lejonet jaha jobba på söndag… Hoppas du tar igen den arbetstiden någon dag så du inte jobbar gratis och kör dig själv i bott. Lätt hänt! Isa, ja men sidär, skönt värre. Kanske chefen också tycker för du lär ju inte ringa i ottan och störa iaf;P Skäm å sido, gott att du får hjälp, hoppas den kommer snart! :) Elpida , slappa på du, det lär ju skakas loss ordentligt sedan:)
/ Skogshumblan
Haha, har du inte glömt det Skogis?
Men du har rätt, jag lär inte ringa i ottan. 

Ja men så gott Isa, härliga arbetstider.
Liiite avis här. Med det är du klart värd tjejen.
Här har jag haft skön sovmorgon, lite slapp & slö så här på söndagen. Nu vågar jag mig ut på altanen igen iallafall. Blev en del förankring igår. Hoppas hoppas att dräneringen blir klar under veckan som kommer. Vill få ordning i kaoset snarast möjligt. Kollar som bäst på plantor & buskar, gärna sådana som blommar från april till oktober, inte behöver ansas och gödas en massa, gärna vintergrönt, inslag av lila……konstigt att jag inte finner en enda som passar in på den beskrivningen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Grön asfalt, plastblommor. Enda som behövs är en sopkvast och en vattenslang. 
Tack Pagan, jag lovar att sova för dig också. 
Jag jobbar alla söndagar Skogshumblan…fredag em och lördagar är heliga dagar… och just nu när livet är rörigare än lovligt så är det skönt att gräva ner sig i jobb…
Kram
Isa, nä det är så kul och sånt som jag garanterat själv skulle kunna vara skyldig till. Bra råd till Pagan förresten. Vintergrönt är ju lätt, frågan är vad du ska ha för typ av växter finns ju barrväxter, lövträd/ buskar och så klängväxter. Lejonet ja just ja, du är lärare. Glömde det. Vi verkar ha svårt att ta ledigt när vi borde ;)
/ Skogshumblan
Drar du sen en elslinga under så slipper du skotta snö också. 
Japps. Spelar du på lotto? Lite enklare att vinna då. 
Har precis skickat in på en tävling på Siba, man kan vinna 10 000 i presentkort. Klart jag vinner. 
God eftermiddag på er
Börjar känna igen mig själv efter förkylningen och har börjat greja lite här. Målade ju om två skåp förra helgen och har flyttat tillbaka alla prylarna som var i det stora. Det mindre ska hängas upp på väggen men jag måste köpa lämpliga plugg först och det ska vara rejäla saker.
Har nämligen en rätt otäck erfarenhet av ett vitrinskåp som föll ner, det satt på en köksvägg. En kompis hjälpte mig att sätta upp det, han visste vad han gjorde sa han. En dag när jag satt vid köksbordet hörde jag ett knakande ljud - det var skruvarna som drogs loss ut ur väggen och hela skåpet föll med en skräll. Tur att mina söner inte var hemma då, för skåpet slog i min äldstes stol. Hade han suttit där hade han brutit nacken
Gissa om jag lärde mig läxan?
God kväll alla!!
Här var det massa roligt ju. Lila asfalt, vitrinskåp som trillar ner, jobb och träning och att inte förglömma: underbara arbetstider för Isa!! 
Själv har jag sovit bort dagen. En natt till sen är jag ledig i två. Tog en stund på spikmattan i morses innan jag däckade i hopp om att kunna ta död på den värsta smärtan. Verkar inte ha funkat.. På onsdag ska jag till läkaren så det är bara att hålla ut. Jobbigt att jobba dock.. Inte alls något bra nu.. Tär på humöret med..
Kram på er alla!!

Ja fy sjutton Amandla
Jess låter skitjobbigt ju, klart det tär på humöret, hoppas din läkare är en vettig typ.
Här sitter jag inplastad i babyfoot. Glid mellan tårna
dreglar över plantor och buskar, letar nytt kök och slappar i största allmänhet.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Mulet väder, regn nu på kvällen.
Har sovit hela dagen, orkade inte gå upp.
Nu sitter jag framför datorn och tvn med den nya Beckfilmen på, har alltid gillat de filmerna.
Dricker Sommarfröjds te, det är väl den enda fröjden med den här tråkiga dagen
!
Ha det bra alla Tarotare! 
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Låter som en skitdag Tarotstollan, men ändå himla go dag. Ibland måste man helt enkelt stanna i sängen. 
Kram Pagan!! Och alla andra som vill ha en kram. 
Jag SKA ha en bättre dag imorgon! Min Nora-snutt ska ju komma hem. Lilla sjuklingen och jag ska bara myyyyyyysa!!