God morgon 29 aug
Så var hösten kommen till Växjö på allvar! Idag rök de fram, mina nyinköpta kängor. Perfekt till tights och kjol
. Om en stund ska jag sticka från jobbet och åka till en bekant inom "må gott"-brancshen. Jag ska fråga ut henne om det här med att starta företag inom just det här alternativa (tarot, healing osv. ) Känner att jag är mogen för ett företag vid sidan om ett fast jobb men vill veta exakt vad jag ger mig in på i så fall. Jag får ju dessutom göra det på arbetstid med betalt, och en morgonfika i hennes mysiga hus känns helt okej en sådan här ruggig dag
.
Mitt i veckan har vi kommit och nu går det bara utför! Så på med "skidorna" och häng på
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Elpida och ni andra som droppar in efter hand. Låter som en klok tanke och trevlig stund Elpida:) Här är sjukstuga, dotera är snorig och har nog feber, så vi tar en loj dag i soffan:) . Får se om det blir en sväng ut i dag eller hur vi orkar med. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tjena hopp alla!
Lät spännande elpida!
Krya på er humblan!
Här är det ledig dag, sonen har bra mycket mer energi än vad jag har samt att jag försöker få vissa saker gjorda men det fungerar inte så bra. Men men… Blir babysim idag samt efter det ska vi till en jobbarkompis och resten av vårt gäng kommer så ska sitta och snacka skit hela kvällen samt att alla bebisar/småbarn ska få rusa runt. Vi har nu 6 små barn i åldrarna 1 månad-3 år i vår grupp
Fullt ös med andra ord!
Hoppas alla får en bra dag, här skiner solen så hoppas det håller i sig! Tänkte ta en runda på stan efter simmet och köpa present till pappa innan vi ska till jobbarkompisen….
Kram!
Nämen har jag inte vart in här och sagt hej idag 
Hej på er
,god morgon är det lite sent för och ja varför inte på med skidorna och hänga på 
Krya på er Skogis.
Ganska varmt blev det nu på eftermiddagen men kyliga mornar.Önskar er en fortsatt skön dag 
Tjohoo Elpida,,,nu går det bara utför 

# Ja, det blev t.o.m så varmt att jag fick hem och byta tillbaka till mindre varma skor vid lunchen

"Du har alltid två val"
Höst? Kängor? Skidor? 
Men! Vi har 22,7 grader. I skuggan.
med andra ord en riktigt fin sommardag. Fast det var dimmigt imorse och nätterna börjar bli kyliga, även här nere i "södern".
Önskar alla en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Här är det hyfsat varmt och soligt, jag sitter på balkongen och läser. Strax ska jag in till stan, nya glasögonen verkar inte stämma riktigt för vänsterögat *suck* och kvällen ska tillbringas ihop med min allra bästa kompis!
Vad kul o spännande Elpida - du får uppdatera oss hur det går sen!
Här är det inte höst, sollen gassar o det har varit sol och glass utomhus idag.
Hoppas ni kryar på er i sjukstugan skohis.
Och Pellis hoppas att du fått en fantastisk dag!
Och desamma till er Isa & Wellma.
O Amandla hoppas du får kul ikväll.
Skälv packar jag prylar, målar, renoverar, fejjar och rensar garderober- allt på en gång som vanligt, haha… ibland tröttnar jag på mig själv. ;)
Ska strax uppdatera köp o sälj tråden med mina fynd från förrådet.
Härlig dag med härliga inslag, hoppas att alla haft desamma! 
Tjingeling!!
Idag har jag sovit bort det fina vädret. Enda nackdelen med nattarbete. Men jag och Nora gick till sjön en sväng nu på eftermiddagen/kvällen.
Låter spännande Elpida!!
Och hoppas ni blir friska i sjukstugan snart Skogis.
Låter mysigt syrran!! 
Ha så mysigt Amandla!
Jobba inte ihjäl dig C Stark!
Och alla ni andra… Blir mycket om man ska försöka svara alla.
KRAM!!!!!

Godafton
Jaaa Elpida låter ju hur spännande som helst.
Cs fullt ös på dig, den där eremiten fick brått i väg
Här var det rena soppan i morse, sikt 10 meter högst, krypkörde till jobbet, vid 11 var det plötsligt högsommar och så varmt att vi satt ute och fickade till lunch. Så härligt.
Hoppas ni får en trevlig kväll Pellis
I dag nya avsnitt av Dallas, känner mig som värsta tönten,
men detta ska jag följa slaviskt nu. Nån som vet hur många avsnitt det är?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hm, visst fixar vi det här också. Med hjälp av Agda, eller? 

Jag vill se dig hänga med där Isa!!! *asg*
Jodå det fixar jag, fast inte lika snyggt. 
Skaka rumpa och hylla år inte så svårt. 
Och lite lyfthjälp från golvet kanske. 
*asg* Du får lära oss andra när vi har våran träff!
Och jag kan hjälpa dig upp från golvet, har vanan inne från jobbet. Inte alla patienter som förstår att man ska hålla sig från golvet… 
Isa du och jag blandar till en hal såpavattensfix och sen kör vi skiten ur de andra. Alternativt står jag och ser ut som en förvirrad väderkvarni full storm, brukar göra det på aerobicspass ….
/ Skogshumblan
ASG Bra Jessica jag litar på dig. 
Ja precis Skogis ASG. Det vill jag se. Attans vad roligt vi kommer att ha då. 
Det ser väldigt roligt ut ialafall. Säger jag och sitter som vanligt i "skräddarställning" på stolen. 
Jag tror inte min kropp kan röra sig på det viset ens.. 
Japp Isa, du kan ALLTID lita på mig!! 

Skönt att höra Jessica. 

Jessica, ja du lär få baxa upp mig ocks, eller så är du smart och tar med dig en lift och sådana där selar man har när man ska ha upp folk från golvet, har glömt vad de heter/kallas för…
Alt kan vi ligga kvar på golvet för vi lär ju skratta så vi kiknar åt de andras fina försök….
/ Skogshumblan
Nähäpp, nu gör jag som Pippi Långstrump också gör, pratar strängt med mig själv och säger åt mig att gå och lägga mig. Får se om jag lyder direkt eller om jag behöver tjata….
/ Skogshumblan
Haha, precis min tanke också Skogis! Jag är aptrött och ska strax lägga mig men vet att jag inte kommer att kunna låta bli boken som ligger på sängboken… 
Jag har haft en jättetrevlig kväll, bortskämd med middag och efterrätt och en massa prat. 

#10 Många av dom movesen använder vi i zumban, fast vi kanske inte lägger lika mycket fokus på juckandet…. åtminstone inte så länge
.
"Du har alltid två val"
Det heter bara lift Humblan.
Vi har såna på jobbet men det kan nog bli lite svårt att stjäla en. *hihihi*
Vänta du bara Elpida! Snart är ni experter på det med!