God morgon 30 juli.
God morgon alla fina. Ny vecka- nya möjligheter! Hoppas ni sovit gott och får en finfin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra!
Jag hoppas att ni alla får en underbar dag idag, trots att det är måndag. Men det är som Skogis säger, en massa nya möjligheter. 
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Godmorgon på er med!!!
Idag känner jag mig grinig och upp och ner.. Jag behöver nog vila efter Uddevalla-helgen, som för övrigt var toppen! Drömde till och med mardröm tidigt i morses… *snark* 
Allt bröd var mögligt… *suck*

God förmiddag!
Så var man då åter på jobbet igen efter tre veckors ledighet. Vi fick iallafall två dagar utan målning och kunde njuta av solen lite innan det var dags att jobba igen…
High Chaparral hade hostat upp sig tycker jag, det var ganska fräscht och vi hade kanonväder och superroligt! Precis vad familjen behövde efter den mindre lyckade veckan på Öland! Rivstart med zumban igår oxå så idag känner jag av mina vader, gött!
Får läsa lite trådar så jag ser vad ni pysslat med
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Godförmiddag alla goa
Ja tack Skogis, ända till kl. 5.05, men då låg jag kvar och filurade en stund.
Ruz, mår du bättre i dag?
Oj då Jessica du fick en trist start på dagen.
Själv ska jag in till stora staden och botanisera och framförallt äta gott. Här är lite grått och kyligt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Trött! Feber :( men jobbade ändå ;) visste inte hur jag skulle bete mig när jag är halvt sjukskriven och blev sjuk så jag orkade inte engagera mig så gick och smittade alla på jobbet… Puss och kram på er!
Systrarna Holländare ska inte vara sjuka, krassliga eller på annat sätt ur gängorna! Pagan ska sova på tidiga morgontimmar Elpida ska inte ha träningsvärk och vad jag inte ska pratar vi inte ens om;) Hoppas ni alla piggar upp er och har en fin dag!
/ Skogshumblan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tyvärr inte, Pagan.. Men jag sprack upp i ett litet leende när jag "sökte i arkivet" och hittade följande citat av dig: "Själv gick jag runt i tupperat vinrött hår taggtråd och säkerhetsnålar i öronen. Det var Ramones, Six Pistols, och Ebba för hela slanten, genom mina tonår." 
Vilken obehaglig start på dagen, Jessica. :/ Gör något roligt så du glömmer det. Här är en liten present från mig, den tittar alltid jag och sambon på när vi behöver lite uppiggning. *se längst ner* (Om det nu har undgått någon att vi är die-hard generation 4s My Little Pony fans, så öndanröjs alla tvivel nu.
)
Det kanske är skönt att komma tillbaka till rutinerna igen, Elpida? ^^ Det får man i alla fall inbilla sig.
Vad bra att ni hade trevligt på High Chaparal. Jag minns att det var rätt tråkigt när jag var där för länge sedan, så de behövde nog en upprustning om ett barn tycker det är trist. 
Usch, Pluto.. stackare. Se till att vila rejält idag så du mår bättre imorgon. Du kan också titta på videon om du vill, så mår du kanske lite bättre sedan. 
Kramar till er allihopa!

ja åter på jobbet Elpida usch! , jag har min sista lediga vecka nu och det börjar kännas lite trist, men jag får ta till vara tiden extra mycket nu då.
Nämen pluto, hoppas du kan få vilat lite nu på dan.
hahaha Ruz, glad att kunna pigga upp dig lite så här retroaktivt
ja herre gud vad jag var fager på den gamla goa tiden. Nu är jag blond, snaggad och stora konstigheter i öronen jämt. Änglar, trollsländor eller gudinnor, så jag håller "stilen" någorlunda. Fortfarande tajta jeans och Sneakers - så jag har tydligen inte förändrats så himla mycket ändå. Sicken tanke vurpa jag fick plötsligt, herre gud jag är fortfarande inte vuxen
Sajtvärd Tarot
Vi här blir nog aldrig egentligen vuxna, men att det skulle vara något dåligt förstår jag inte! Gudinnor i öronen låter lite roligt. 
Vi vill se en bild Pagan 

.. om inte annat så på dina gudinneörhängen. 

Ett par av mina Örhängen kan jag bjuda på
http://www.kristallrummet.se/sv/product/1705/Mangudinnan-orhange-med-regnbagsmansten
Sajtvärd Tarot
Så fina Pagan 
Wow, så fina!
De ser så magiska ut!
Hallå på er. Denna dagen vill jag helst aldrig mer komma ihåg. Ångesten har tagit över så mycket nu att jag känner att mina älskade kaniner blir lidande. Så idag tog jag det tunga beslutet att det är bäst för dom att komma till ett nytt hem. Har flyttat dom till mamma och pappas trädgård där dom får bo tills jag hittar ett bra hem åt dom. Det är väldigt tungt, men samtidigt vet jag att jag gör vad som är bäst för dom. Skulle jag behålla dom bara för min egen skull skulle jag nog inte klara av att leva med mig själv då jag låtit dom lida i onödan. Nu ska jag satsa på att hitta ett bra och livslångt hem till båda två där jag vet att dom kommer få den kärlek och omsorg dom förtjänar. Om man älskar någon så släpper man den fri, eller hur?
Åhhh Momiji… Saknar ord men ser att du själv verkar veta hur klok du är! Hoppas den här ångestomgången var sista dödsrycket på fanskapet. Om du vill skickar jag gärna goda och stärkande tankar din väg!
/ Skogshumblan
Åh momiji :( massor med kramar!
Ja tack skogis, det skulle vara snällt
Momiji, skickar!
/ Skogshumblan
Åh Momiji!! Måååånga styrkekramar till dig!! 
Förresten, haft en bra dag trots att den började på fel sida. Jag har varit ute mycket, virkat och dessutom låtit mig beställa Doreen Virtues Tarotlek på adlibris tillsammans med en bok med mönster för att sy djur i fleectyg. Hade velat beatälla gaaanska många fler böcker och lekar, men jag fick behärska mig big time!! Så rik är jag inte…
Åh så konstigt det känns. Kaninerna bor just nu hos mamma och pappa i deras trädgård. Så jag kom för första gången sedan första veckan i september 2010 hem till en tom lägenhet. Har lagt ut annonser på kaninerna också och fixat tillfälliga boenden åt dom fram tills dom hittar nya hem(nu bor dom först hos mamma och pappa, sen hos mormor och morfar och sen hos moster) . Om jag har tur så kan ett hem åt en kanin vara fixat redan. Det får jag veta imorron.
Åh vad sorgligt. Men du är stark som fattar det beslutet Momiji. Du har djurens bästa i sinnet.
Hoppas du kan finna lite ro här inne bland oss tokar och få bort lite ångest. Om vi delar upp din ångest oss alla sins emellan här inne så blir det bara en gnutta var! 
Momiji, förstår din sorg och saknad du känner men samtidigt visar du på otrolig styrka och självinsikt som gör det här för dina små "pälsklingar". Beundrar ditt mod och styrka.
/ Skogshumblan
Pagan me lajk!
Härligt att tjuren din fattat hur fin hans ""ko" var och tar vara på dig istället för tar dig för givet.
/ Skogshumblan
Underbart Pagan!!! 
Åh så underbara ni alla är! Känns skönt att få komma in här och få skriva av sig, om än det inte varit roliga saker att skriva om senaste tiden.
Men jag kan ju nämna en rolig sak iallafall. Efter att jag tagit beslutet om kaninerna så tänkte jag att jag måste få göra någonting för mig själv också. Så jag traskade iväg till hyresvärdens kontor och berättade allt som grannen har gjort(och det är ju inte lite). Dom tyckte att det var jättehemskt hur jag har blivit behandlad och dom skulle ringa och skälla ut grannen och säga åt henne att lämna mig ifred 
Har även varit och på min kompis jobb och gnällt lite. Dom hade nästan inga kunder då jag var där så jag fick en smältost(att ta hem), en leksaks get(så jag inte ska känna mig ensam) och en ballong. Sen precis då det började strömma in kunder fick jag ett samtal från en kompis som bor i södra sverige och jag tror att det blev sagt att jag ska ner dit och hälsa på hon snart. Försöker se det positivt, nu behöver jag inte skaffa någon kaninvakt.
Nä, men nu funderar jag. Ska jag proppa i mig en rejäl dos av örttabletterna så jag sover som en stock, eller ska jag se tv tills min kompis slutar jobba om en timme och vara med henne istället?
Perfekt, om han inte uppför sig så kommer vi och visar vad skåpet står ifall du behöver oss, misstänker att Agda kommer också.
/ Skogshumblan
Vad bra att det finns ljuspunkter Momiji! 
Stackars dig, Momiji. Så fruktansvärt. Det är inte lätt att ta ett så viktigt beslut, men du gjorde det rätta. Jag slår vad om att dina kaniner aldrig glömmer dig och hur mycket du älskar dem. Jag vet precis hur du känner dig, mina råttor som jag älskar över allt annat flyttar antagligen härifrån innan fredag.. det skär genom hela mig när jag tänker på det. En stor kram till dig! Och vilket mod du har, som vågade gå in sådär till hyresvärden och prata om din granne!
Förhoppningsvis inser hon nu att du inte är att köra med sådär.
Så härligt att han äntligen har insett vilken guldklimp du är, Pagan. 
Jag är så lättad. Sambon skall på arbetsintervju nästa vecka, och på grund av hutlösa flygpriser skulle han vara borta i 5 dagar - och jag skulle stanna hemma. Det var ju inget jag direkt såg fram emot, för att uttrycka det milt. Men idag erbjöd sig mina föräldrar att betala min resa, så nu skall jag på semester i Sverige nästa vecka, och jag slipper vara ensam med ångesten! Någon som har vägarna förbi Lund?
Åh vad skönt det skall bli att slippa detta helvete, om så bara för fem dagar!
Momiji, gott att lite kul och trevliga saker händer.
Ja du, vad säger du själv? sova eller hänga med kompis?
Jag säger iaf godnatt för här finns morgonpigg dotter.
/ Skogshumblan
Ja Ruzicka, att lämna ifrån sig sina djur är aldrig lätt. vi får sitta och gnälla ikapp sen om hur mycket vi saknar dom. Men semester låter skönt 
Tror faktiskt jag väljer att sova nu. Känner mig ganska slut efter att ha skakat, gråtit och flytta kaninerna hela dagen.
Gonatt på er!

Vad roligt Ruzicka!!! Synd att jag inte bor nära Lund.. 
Ruzicka så underbart! Tyvärr är jag lite långt ifrån och kan inte ta mig någonstans men jag hoppas att du får en härlig tid i Lund!
/ Skogshumblan