Änglamingel
Jag ska gå på Änglamingel hos Branka Okeijn Phenixkliniken på torsdag,ska bli kul.Jag vill lära mig lite om änglar och ska även passa på att köpa en änglakortlek/orakelkort av henne. Vet inte hur jag kan använda den mer än att dra dagens kort,men det får jag väl höra då.
Någon som vet vilken nybörjarlek som är bra?
Men vad spännande det lät!!
Änglalekar är precis som med Tarot, ta den som faller dig i smaken. 
#1 ok då får jag hoppas att hon har någon jag gillar så tar jag den.
Vilken ort är det du menar, Lill-Mari?
Oj glömde skriva att det är i stockholm
Pagan,jag återkommer och berätter när jag varit där
Åh så spännande det lät!!!! :)
Vi vill veta allt om hur det var, Lill-Mari! 
Jag lovar att återkomma efter att jag varit där på tord kväll
Bra! Hoppas det är trevligt 
Ah, blir inte alls avundsjuk eller så…
Jag ska till Stockholm på fredagen men det blir en dag för sent. Hoppas det kommer att bli roligt och givande med workshopen. Det här med vilken lek du ska välja - jag tycker du ska gå på känslan, se på bilderna och känn in leken. Hon kommer säkert ha en massa lekar som du kan få känna på och titta på bilderna, så passa på. Det är inte alltid man ges den möjligheten.
Jag anser inte att det finns någon särskild nybörjarlek och just hos änglakorten är det ju olika budskap i olika lekar och ibland finns det olika tema också.
Medarbetare på Tarot
#12 vad synd att du inte skulle till sthlm på torsd. då hade du kunnat gå på mingel kanske
Tack ska du ha, det ska bli kul,hon har återkommande mingel,men dock inte förrän efter sommaren.
Jag ska kolla på lekarna och välja en efter känsla
Ja, det finns ingen här som väntar på att få reda på hur minglet med änglarna har gått
! Väntar med spänning!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag var som sagt på änglamingel hos Branka Okeijn i går kväll. Det var mycket trevligt och hon var fantastisk,vilken utstrålning.Det var mycket folk drygt 60 personer och lokalen var liten.
Hon började kvällen med att tala om den senaste tidens starka energipåslag som vi alla påverkas av,och att det är viktigt att lägga vår tid på det som känns meningsfullt för oss på ett djupt plan.
Sedan fick man ställa frågor och hon kanaliserade med änglarna till några som fick budskap.Det var ju så mycket folk så hon hann inte med så många. Men det var härliga upplevelser.
Det hon sa var mycket bra och trovärdigt. Hon är utbildat medium/änglaterapeut hos Doreen Virtue i usa.
Jag köpte en orakelkortlek av Doreen Virtue under kvällen svensk översättning,den enda som fanns kvar…de gick åt som smör under kvällen,samt cd skivor också.
Jag ska definitivt gå en kurs hos henne i höst,jag blev helt såld.
hennes hemsida www.celestin.se
Om någon fortfarande är nyfiken
så kan jag berätta att hon har återkommande änglamingel ganska ofta dock inte förrän i aug. nu.Änglamingel är en föreläsning,med olika teman om jag kanske var otydlig i förra inlägget.
Men det går att läsa mer på hemsidan
Tack Lill-Mari, det låter som en toppenkväll 
Ja det lät verkligen intressant. Har hon bara kurs i Stockholm?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Blev nyfiken finns där nånstans man kan köpa änglakortlek på nätet eller nån affär i skåne?
Jag föreslår adlibris, de är billiga och fraktfritt, men lättast är om man vet vilken man vill ha så man vet vad den heter för då är den lättare att hitta på adlibris. Googla eller kolla in länkarna under länkar högst upp på sidan 

Vad härligt Lill-Mari
En sådan kväll kan man leva på länge. Suga på karamellen och njuta av stämningen och gott sällskap. Låter som intressanta budskap också. Var hon inne på Maya också? Lite nyfiken på vad du har drömt i natt. Ofta kan man ju få lite extra boost av sådana intressanta föreläsningar.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#20 Jag tror att hon bara har kurser i Stockholm,men för säkerhets skull kolla på hennes hemsida. Jag har länkat den i inlägg #17
#23 Pagan Ja det var härligt
hon hade så härlig energi. Ja hon var inne lite på Maya också,jag är inte så insatt i det,minns inte riktigt vad hon sa.
Jag satte med min änglalek som jag köpte där i går när jag kom hem rätt så sent,kände in lite på korten och bekantade mig med den.Den kändes lätt att tolka,tydlig och enkel. Får väl öva upp mig sedan blir jag säkert sugen på fler lekar.
Jag har inte drömt något i natt som jag kommer i håg,tråkigt nog utan jag sov som en stock.