Fredag 8 juni.
God morgon alla. Fredag igen, vart tar dagarna vägen?! Hoppas ni får en skön dag och helg, med sol och inte regn helst;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra. 
Ja, lite sol är det nu. Får se hur det blir senare. 6 timmar arbete idag. Skönt att komma hem tidigare. 
Ha en skön fredag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God förmíddag!
Började morgonen med paket och sång för minstan som fyller 10 idag. Maken och jag bara skakar på huvudet. Hon ska ju vara vår minsting, lilltös… och så blir hon 10!!!
Ikväll hämtar vi 17-åringens pojkvän vid tåget, han ska vara hos oss i helgen. Han är en så go kille, jag är så fantastiskt glad att hon träffat honom! Det blir lite myspys och lilltjejen får väl bestämma fredagsmyset.
Sol här oxå än så länge
. Skön fredag till er alla
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla! Varit hos läkaren, fick ny modell på tabletter samt röntgen för handlederna så jag är nöjd :) pagan, jag testade gurkmeja ett tag men svårt att få ner tillslut! Så vet inte om det fungerar.. Skulle vara gullig och köpa med frallor hem men när jag kommer hem sover lillen och den store har redan ätit! Så nu sitter jag själv och mumsar :( Kram!

#3 Nu när du ändå köpt dem och äter… njut!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Det gjorde jag! 
Det blir nog en helg precis som de brukar vara, ingen stor skillnad mot vardagarna heller. Sover så länge jag vill och behöver, pysslar lite med hundarna, sitter vid datorn och kollar mina forum, ser på nån film…

Ja du skogis, vart tar tiden vägen?? Hoppas inte tiden går lika fort då jag har semester.
Nämen söta Isa, du har bytt Avatar till dig själv
känner igen kortet
Grattis till lilltösen Elpida, tur en inte bli äldre själv du.
Gott med frallor. Så bra att du fick behålla alla själv pellis.
Jag har syndat!!! köpte pizza idag

blev proppmätt på en halv som vanligt, dottern blir lika glad varje gång för hon äter den kall till frukost…urk!! Här är det sommaravslutning idag, jäkla skitväder!! himla synd för de med fina känningar i ösreg.
Har varit och joxat runt i en del affärer efter jobbet, köpte spaljeer,dynbox,jalusier, växter och stolsdynor till altanen, nu har jag fejat och finat till där så det är himla najs. Hade ju velat ha grejer som Lulu Carters tusen å en natt inspirerande grejer, men man tager vad man haver. Å jag e rätt nöjd med resultatet. Lär ju dona runt ett par dar innan jag är helt nöjd som jag brukar, men för nu har inspirationen sinat - eller orken tynat, för idag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag trodde ingen skulle märka det.
Är ju bara nån halvtimme sen jag bytade. LOL 
Klart vi märker sånt Isa! Roligt att se dig 
Blir trött bara jag läser vad du sysslat med Pagan! Men min tid kommer då jag orkar sånt 
ja, helt plötsligt dök "Kloka gumman" upp bakom namnet. 

Hahaha Pellis, ibland då inspirationen kommer då får man fånga den i flykten
Är ju så himla glad att jag fått målat om huset och då var ju altanen pricken över i. Fick ju ääääntligen skurat och oljat in den då jag var ledig i onsdags. Nu ska bara växterna som jag klippt ner växa till sig och täcka spaljeerna, ser ju rätt magert ut i dagsläget.
Vad säger du isa, den kloka gumman var har du henne då???????
sitter du på henne, därav den nöjda minen??
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan då! 
Hehe gissa de du. Nä hon är mycket nära mig.
Hon dyker ju upp när du minst anar det. 
![]()
Haha, Agda är överallt och ingenstans. 
Nä nu skall jag vara snäll. Här är länken till smilyeysarna
http://smyckestillverkning.ifokus.se/discussions/4d7149f8b9cb46222705db2a-smileysar?discussions-1

Ååå- jag tittade in här precis i rättan tid ser jag! Vilka fina - dessa kommer inte att missbrukas!! ![]()
Ps. Hej!
Haha, hej Cs. 

Och vad fin du är Isa! Det var ju det jag skulle skriva egentligen, men blev så överväldigad av allt bling bling…