Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 620 ggr
Pagan
0

Goddag söndag

Go da`Sovit gott & länge? Det har jag. Nu skiner solen från en kanon fin blå himmel. Sååå underbart. Ta vara på söndagen gott folk, den blir precis vad du gör den till.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Tjena hopp! Här har man jobbat. Blev uppringd av gubben på jobbet som undrade när jag skulle komma hem, han hade låst in nycklarna i huset då de var ute och gick! Haha! Så var bara att åka hem, men klockan var halv tre så var ganska lagom :) Hoppas alla haft en bra söndag i det underbara vädret!

Skogshumblan
0

God eftermiddag alla godingar. Här skiner solen och livet är gött att leva. "jag är ett med mitt högre jag *andas* mitt högre jag och universum är ett…."

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godkväll allesammans. Skrattande

Snart dags att nanna. Eller hur Pagan? Flört

Tagit lite välbehövlig paus från datorn idag, och hälsat på dotra bland annat. Tungan ute

Önskar er alla en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Så sant Isa, blir tidigt i säng i dag. Cool

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Hehe för mig iallafall. Ska lägga mig nu och glo i en bok. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Sov gott sötis, sitter å dreglar på Aeclectic, men strax så….Tungan ute

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Godnatt tjejer , ska också masa mig i säng strax, ska bara få ungarna att somna först….Tungan ute

/ Skogshumblan

Pagan
0

ja vad kan de ställa till annars då mor & far sussarFörvånad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan japp… Minns sonens lilla tilltag när han var 3,5 år och lillasyster här var nyfödd. Jag skulle amma och som vanligt däckade jag med henne i famnen. När jag vaknade till hade min son hälllt ut jord över halva golvet i ett av rummen här för han skulle så lite av kärnorna från äpplet han fått innan jag somnade till… Min man skrattade rätt gott när jag sms:ade och berättade vad som hänt… Min son i ett nötskal. Sköterskan på bb hade rätt, han borde fått heta Emil.

/ Skogshumblan

Pagan
0

hahahaSkrattande, ja min dotter var bara strax över 11 månader då hon rymde hemifrån, i stövlar och blöja stack hon till skogs. Herre jösses, en undrar ju vad som kunde hänt om inte jag vaknat och känt att allt inte var som det skulle. Såg bara en blöjbak i gryningsljuset som jag sprang efter nyvaken och ostadig kl. 4 på morgonenFörvånad då hade vi ändå en dörr man fick rycka inåt samtidgt som vi vred. Vi har ofta undrat hur det gick till. nu 14 år senare så har vi förstått att det var liksom bara lite förvarningRynkar på näsan Tåååålaaaaaamooood??!!

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

*asg* ja vilken tur att du vaknade.

Enligt min kloka pappa försvann de söta små barnen lite  under tonåren och kom sen tillbaka som trevliga varelser igen framåt 20+. Jag förstår inte aaaalls vad han syftar på, jag var så snäll och väluppfostrad. Oskyldig

/ Skogshumblan

Pagan
0

Eller hur!!!Tungan ute ja jag ser framemot då min dotter närmar sig 20+ och kommit i kapp sig med hormoner och annat.

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, jag lider med dig. Och fasar för när min lilla doter blir tonåring. Så ettrigt ilsk och envis som hon redan är blir det nog så att jag verkställer mina hot om att skicka henne till militärakademien Sandhurst.

/ Skogshumblan