Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 546 ggr
Pagan
0

Godmorgon Lördag

Kanske blir det en dag utan regn, hade ju varit trevligt. Ser inte så hoppfullt ut men…..

Lördag i dag, jobbdag, slappardag eller aktivitetsdag? Ta vara på den. Den kommer aldrig igen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godmiddag Pagan och alla andra goa vänner här. Skrattande

Har lekt lite med kameran i förmiddag. Bildprogrammet jag brukade använde har jag inte längre, så får lära mig något nytt nu. Tyst

Blåsigt är bara mellannamnet här. Annars är det bra, tyst och lugnt. Maken är iväg och hunden sover, eller nej han ligger och tittar rakt ut i vardagsrummet och ser ut som han mediterar. Undrar vad han tänker på. ObestämdGlad

Önskar alla en skön lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Kram alla! Är på shopping humör! Men med under tusenlappen på kontot för resten av månaden får jag nog hålla i pengarna :/ Här regnar det, hade funderingar på röjdag i trädgården men får ta det en annan dag. Sonen har sovit till nio i två dagar, så fick lite sovmorgon :) men efter en timme tjöt jag till gubben att han fick ta sonen :( dålig mamma idag, suck! Jaja, puss och kram alla!

Isa56
0

Inte känna så Pluto. Man har rätt att vara trött ibland. Du har ju precis börjat jobba och fick en verklig snabbrush in i det. Så klart att du är trött och behöver vila. Det tar ett tag att komma in i jobbet igen.

Du får göra som Pagan shoppa på nätet och STÄNGA innan du klickar på skicka beställning.

Kram vännen Kyss

[C Stark]
0

God morgon sötnötar!

Frukost i soffan, tv, te… mys.
Ännu en regning dag så den planerade picnincen med vänner kommer att bli inomhus… också mys.

Hopppas att ni alla får en härlig helg! Kyss

plutopellis
0

Haha! Ja isa så får jag göra! Fast kommer bli tokig i min väntan på att sakerna ska komma! Hahaha!

Isa56
0

Pluto Förvånad Du får absolut inte använda mitt konto. FlörtTungan ute

plutopellis
0

Men isa då!! Nu blev jag ledsen :( *asg*

Isa56
0

Hehe, visst. Kramar om dig.   Tungan ute

plutopellis
0

:)

Pagan
0

Jag kan ju konstatera att det blev uppehåll då och då idag. Rena rama slappardagen. Hoppas Ni haft en skön lördag Ni också.

Nu ska jag snart iväg på date, ses imorgonGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

Här skiner faktiskt solen just nu, men det har kommit mycket vått uppifrån innan! Sovit bra och sen har jag städat badrummet. Skall ta lite te och mysa nu framför båda burkarna. Har ställt datorn så jag kan titta på tv och skriva samtidigt, verkligen bra att spara tid på! Rekomenderas verkligenTungan uteSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
0

Haha, ja tarotstollan jag har ju bärbar och den ligger alltid i knät framför tvn på kvällarna ;) Ha så trevligt på dejt pagan!