Onsdag 25/4
God morgon
Onsdag och löning för en del av oss, här är den välkommen.. men lär försvinna innan jag hinner blinka. Nä just det, pengar älskar mig, pengar kommer till mig så lätt
.
Idag kommer min cykel jag beställt, är så himla glad! Det ska bli så skönt att kunna cykla igen, plus att dotra min tycker det är så kul. Dessutom går det snabbare att ta sig till skogen oxå
.
Önskar er en härlig lillelördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra 
Grattis till cykeln. Ja det är kul att cykla. Det gjorde jag alltid när vi bodde inne i samhället, nu är det lite långt.
Öskar alla en skön onsdag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon alla!
Så skönt med cykel! Själv kan jag inte cykla
ramlar, vinglar, är en trafikfara mm men som tur var använder jag hjälm
har en jättefin cykel, cyklade alltid till jobbet innan jag blev gravid men nu har vi ju flyttat! Cykla två mil lockar inte direkt
så får bli bussen. Men har fått hjälm och stol till Theodor så vi kan cykla till badstranden i sommar 
Lilla Göran, fin bild du fått till syrran 
Är det meningen att jag också ska lägga in en bild? Får se om jag har någon…
Sonen verkar lite påverkad av vaccinationen från igår, han har aldrig blivit det innan men idag var han inte riktigt nöjd. Gav alvedon och han somnade så gott när det började verka. Min lilla älskling 
Gammal bild på lycklig bebis:
Underbara Theodor!!! 
Bara så du vet syrran så är det Pärlan på bilden!
Göran är vit..
Nej, jag skulle ju sova…
Kram alla!!!
Ja gud ja! Det vet jag ju! Hahaha! Så tokigt det kan bli 
Vad söt Jessica.
Och din guldklimp är lika go Pluto. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God middag mina damer, herrar & illrar. Grattis till cykeln Elpida. Sötaste lyckliga Theodor Pellis! Pärlan var ju också hur söt som helst! Har varit och gjort nervimpulsmätning på morgonen. Sadistiskt lagd som jag är så njöt jag i fulla drag. OBS skämt. Skönt var det inte men nu är det iaf gjort. Fick upp coyote i kortet igår: livsläxa på g, aldrig kul men denna var bra. Fick reda ut lite med maken och sånt kan ju bara bli bättre. Har verkligen världens bästa make & svärfamilj! Ha en fin dag alla och var rädda om livet, det ska njutas här och nu-inte sen. ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Vilka sötingar vi har här i tråden idag, både Theodor och Pärlan 
"Du har alltid två val"
Min bil heter Pärlan och den är vit - som Göran. *fnissar*
Den gick förresten igenom besiktningen igår till min stora förvåning, så mitt flyt håller i sig… Livet är gott!
Ingen lön förrän fredag, men mitt ex har gett ett litet bidrag tills dess… Härligt med goda relationer! 
Ha en fortsatt underbar dag, goa vänner!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Härligt Maggan!! Alltid skönt när den klarar sig ett år till! 
Jag tror jag håller på att bli förkyld… 

Maggan, härligt att du har flyt och att din Pärla håller ett varv till.
Jessica, nejdå du ska bara ha lite ledig tid för att hinna med allt du ska
/ Skogshumblan
Tur att jag är ledig i två nätter nu då! 

Ja eller hur, seså sitt inte här och slöa. Sätt igång. ( Och där kom ett gäng stenar in i mitt "städa"-glashus….
)
/ Skogshumblan
Tur jag inte har något jag ska göra idag, bara slappa…
Imorgon är det Noras sista gympa för terminen. Och kanske lite tvätt…
Ikväll får ni kika på Bygglov! En från mina trakter ska tydligen vara med enligt min säkra källa, mamma!

Hej på er
här var det liv i luckan.Fina djur och barn, båda ser lika lyckliga ut.
Ingen lön för mig heller förrän på fredag. Skitväder, min bil heter också Pärlan fast hon e röd…..när hon e nytvättad kan man se det väääldigt tydligt.
Enda positiva med regn Pärlan glänser
Hoppas Ni haft en bra dag. Klart man ska se på Bygglov, Anders får man ju inte missa.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Tacosmätt i magen, valde åtminstone fullkornstortillas.. Jag har kolhydratchockat kroppen idag tror jag…
. Det är ju en himla tur att det är en ny dag imorgon igen, en ny dag att ta tag i alla sina laster
.
Vet ni, imorgon ska jag på föreläsning om Hjärnan, Kroppen och Tanken - läääängtar!!!
"Du har alltid två val"
Det lät intressant Elpida! 
SNARK!