Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 740 ggr
Elpida
2012-04-25 08:48
0

Onsdag 25/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Onsdag och löning för en del av oss, här är den välkommen.. men lär försvinna innan jag hinner blinka. Nä just det, pengar älskar mig, pengar kommer till mig så lättSkrattande.

Idag kommer min cykel jag beställt, är så himla glad! Det ska bli så skönt att kunna cykla igen, plus att dotra min tycker det är så kul. Dessutom går det snabbare att ta sig till skogen oxå Skrattande.

Önskar er en härlig lillelördag!Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
2012-04-25 09:05
0

Skönt med cykel Elpida! Och du, jag måste bara än en gång tacka sååååå hemskt mycket för healingen, känns fortfarande mycket bättre!! Kyss Synd att den inte tar bort smärta också… Tungan ute

Nu ska jag stendäcka ett par timmar! Haft en lugn natt på jobbet. Ha en underbar dag alla!!!

Isa56
2012-04-25 09:07
0

Godmorgon Elpida och alla andra Skrattande

Grattis till cykeln. Ja det är kul att cykla. Det gjorde jag alltid när vi bodde inne i samhället, nu är det lite långt.

Öskar alla en skön onsdag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-04-25 09:29
0

Godmorgon alla!

Så skönt med cykel! Själv kan jag inte cykla Skäms ramlar, vinglar, är en trafikfara mm men som tur var använder jag hjälm Tungan ute har en jättefin cykel, cyklade alltid till jobbet innan jag blev gravid men nu har vi ju flyttat! Cykla två mil lockar inte direkt Foten i munnen så får bli bussen. Men har fått hjälm och stol till Theodor så vi kan cykla till badstranden i sommar Glad

Lilla Göran, fin bild du fått till syrran Glad

Är det meningen att jag också ska lägga in en bild? Får se om jag har någon…

Sonen verkar lite påverkad av vaccinationen från igår, han har aldrig blivit det innan men idag var han inte riktigt nöjd. Gav alvedon och han somnade så gott när det började verka. Min lilla älskling Kyss

Gammal bild på lycklig bebis:

Jessica Holländare
2012-04-25 09:50
0

Underbara Theodor!!! Kyss

Bara så du vet syrran så är det Pärlan på bilden! Tungan ute Göran är vit..

Nej, jag skulle ju sova…

Kram alla!!!

plutopellis
2012-04-25 09:51
0

Ja gud ja! Det vet jag ju! Hahaha! Så tokigt det kan bli Skäms

Isa56
2012-04-25 10:04
0

Vad söt Jessica.Tungan ute

Och din guldklimp är lika go Pluto. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-04-25 10:48
0

God middag mina damer, herrar & illrar. Grattis till cykeln Elpida. Sötaste lyckliga Theodor Pellis! Pärlan var ju också hur söt som helst! Har varit och gjort nervimpulsmätning på morgonen. Sadistiskt lagd som jag är så njöt jag i fulla drag. OBS skämt. Skönt var det inte men nu är det iaf gjort. Fick upp coyote i kortet igår: livsläxa på g, aldrig kul men denna var bra. Fick reda ut lite med maken och sånt kan ju bara bli bättre. Har verkligen världens bästa make & svärfamilj! Ha en fin dag alla och var rädda om livet, det ska njutas här och nu-inte sen. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
2012-04-25 10:57
0

Vilka sötingar vi har här i tråden idag, både Theodor och Pärlan Kyss

"Du har alltid två val"

Maggan71
2012-04-25 11:39
0

Min bil heter Pärlan och den är vit - som Göran. *fnissar*

Den gick förresten igenom besiktningen igår till min stora förvåning, så mitt flyt håller i sig… Livet är gott!

Ingen lön förrän fredag, men mitt ex har gett ett litet bidrag tills dess… Härligt med goda relationer! Skrattande

Ha en fortsatt underbar dag, goa vänner!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Jessica Holländare
2012-04-25 15:42
0

Härligt Maggan!! Alltid skönt när den klarar sig ett år till! Glad

Jag tror jag håller på att bli förkyld… Rynkar på näsanSkrikandes

Skogshumblan
2012-04-25 15:45
0

Maggan, härligt att du har flyt och att din Pärla håller ett varv till.

Jessica, nejdå du ska bara ha lite ledig tid för att hinna med allt du skaTungan ute

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
2012-04-25 15:58
0

Tur att jag är ledig i två nätter nu då! FlörtTungan ute

Skogshumblan
2012-04-25 15:59
0

Ja eller hur, seså sitt inte här och slöa. Sätt igång. ( Och där kom ett gäng stenar in i mitt "städa"-glashus….TystOskyldig)

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
2012-04-25 16:03
1

Tur jag inte har något jag ska göra idag, bara slappa… Skrattande Imorgon är det Noras sista gympa för terminen. Och kanske lite tvätt…

Jessica Holländare
2012-04-25 17:34
0

Ikväll får ni kika på Bygglov! En från mina trakter ska tydligen vara med enligt min säkra källa, mamma!

Pagan
2012-04-25 19:17
0

Hej på erSkrattande här var det liv i luckan.Fina djur och barn, båda ser lika lyckliga ut.

Ingen lön för mig heller förrän på fredag. Skitväder, min bil heter också Pärlan fast hon e röd…..när hon e nytvättad kan man se det väääldigt tydligt.Skäms Enda positiva med regn Pärlan glänserTungan ute

Hoppas Ni haft en bra dag. Klart man ska se på Bygglov, Anders får man ju inte missa.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
2012-04-25 19:51
0

Tacosmätt i magen, valde åtminstone fullkornstortillas.. Jag har kolhydratchockat kroppen idag tror jag…Oskyldig . Det är ju en himla tur att det är en ny dag imorgon igen, en ny dag att ta tag i alla sina laster Tungan ute.

Vet ni, imorgon ska jag på föreläsning om Hjärnan, Kroppen och Tanken - läääängtar!!!Glad

"Du har alltid två val"

Jessica Holländare
2012-04-25 20:37
0

Det lät intressant Elpida! Skrattande

plutopellis
2012-04-25 20:58
0

SNARK! Foten i munnen

Pagan
2012-04-25 21:44