Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 2272 ggr
Pagan
0

Styrkekraft

Var inne på en annan sajt och där beskrevs olika sätt att stärka auran. Har Ni något knep för att stärka er inför AnställningsIntervjuer, första daten, Familjeråd eller andra situationer där man kan behöva lite extra "förstärkning"?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Kristaller och stenar är ju bra att bära med sig i fickan/bh:n.

Jag tycker om kraften hos våra Runor och bär gärna mina i olika situationer. Jag brukar oxå göra bindrunor - ibland på papper, ibland på träbitar. Jag har oxå bakat kakor i form av olika runor för att förstärka mig. Eller varför inte göra en runa med kaviar på mackan?

(Bindrunor=sätta ihop runor till en, så de bildar en stärkande runa.)

Wunja, sol och tyr är en bra konstellation för framgång och kraft - ganska lätt att göra en bindruna av.

Sajtvärd Tarot

stina63
0

Finns mycket man kan göra. Första tycker jag att man ska vara sig själva vara lugn av sig avslappnad. Ha en positiv bild av de man ska till. Ta bort alla negativa bilder och tankar 
Annars så kan man om man är orolig ta fram en fasad ett positivt skydd som stärker ens aura.

Jag brukar annars säga högt till mina guider att ge mig kraft styrka, sen föreställa mig att allt kommer gå bra och har en positivt skydd runt mej

Göra kakor i form av olika runer var fiffigt pagan.Kyss

Isa56
0

Jag har en liten påse med några stenar som jag alltid bär på mig på jobb. Dessutom har jag ett halsband där remmen gick sönder, det är en runa som jag använder som nyckelring till min plastnyckel till automaten på jobb.  Runan är Fehu. Det tycker jag känns bra för mig.Skrattande

Ju mer jag läser om vad du gör med dina runor, desto mer intresserad blir jag. Tungan ute

Bindrunor lät spännande, att kombinera de olika krafterna. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Det är bra att vi delar med oss av våra knep, det finns ju helt klart många olika sätt att stärka oss på. Positivt tänkande - attraktionskraft - och segmentering är kanske det allra viktigaste. Att inte bara vara ett rö för vinden….

Ja Isa, jag känner stor vördnad inför runornas makt. Det finns så mycket mer att lära sig. Så du känner kraften från fehurunan - det är mycket bra!

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Vid anställningsintervjuer är det viktigt att ha intellektet med sig. Då kan man få hjälp av luftens element som representerat intellektet.

En mycket effektiv övning är att ställa sig ute mot vindens riktning och tänka/säga - jag är luft - jag är luft.

Tänk dig att du är luft och så småningom känner du att vinden går rakt igenom dig. Då är det bara att fortsätta upp till stället där man ska träffa sin blivande chef Flört

Pagan
0

#5 det ska jag komma ihåg, ett bra tips i många situationer.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Putt. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Bra tråd. Känner att jag ska ta mig en funderare på frågan och återkommer.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

Jag har alltid i jobb, uppkörning, tentamen mm situationer satt näsan i vädret och sagt att det här kan jag. Jag är bäst och betett mig utifrån det. Det stärker min stackars förvirrade självkänsla att låtsas kunna, för jag kan ju men i mitt egna huvud behöver jag låtsas.. Det har jag kommit långt på :) inte låtsas vara någon annan utan mer lura mitt nervösa jag att jag kan :)