Pagan =)
Nu har du inga ursäkter längre. Haha 
Fönstertvätt säkert och enkelt!
Proffessionell fönsterputsning - hemma!
Skinande rent - enkelt och riskfritt!
- Stå på marken och tvätta fönster från utsidan!
- Välj själv hur lång den ska vara!
- Putsaren kan vinklas och fixeras i önskat läge!
- Med svamp och skrapa!
- Med microfiberöverdrag för dammtorkning på svåråt- komliga platser.
Oavsett om du ska tvätta fönster högt eller lågt så fungerar "Easy Wash" lika bra. Du bestämmer själv hur långt skaftet ska vara genom att skruva ihop delarna till önskad längd. Svampen och skrapan rengör effektivt och ger skinande blanka fönster. Levereras med microfiberöverdrag för t ex dammtorkning på höga höjder.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
149.90 kronor på Sparköp. Vet inte om karl medföljer. Haha 

*asg*!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Förstår inte! Du verkar alltid så tveksam när jag gör dig en "Hrm" tjänst. 

ASG 
Det verkar som att du måste tvätta dina fönster snart Pagan! Dom måste verkligen vara skitiga!! *asg*
Pagan, om den där grejen Isa tipsar om funkar säg gärna till. Kan inte med att låta svärmor göra mina fönster igen….
/ Skogshumblan
Här är länken http://www.sparkop.se/Produkt.aspx?prd_id=14186&grp_id=
Pagan, sen får du gärna komma och tvätta mina fönster, du bodde ju inte så långt borta.. Jag kan bjuda på kladdkaka eller något annat mumsigt som tack för hjälpen! 
Du kan få låna min karl. Han gör ändå ingen nytta här!! 
Finns fönsterputsare att hyra. 
Annars kan du ringa brandkåren och be dem spola på rutorna. Med den kraft där är i dessa sprutor, så flyger skiten av i ett nafs.
När det är rent och städat så bjuder du in brandmännen på fika!
Så får du fönsterputsning gratis plus ögongodis.
Den kan du inte motå!

Morgan, vilken briljant idé!
/ Skogshumblan
Eller hur ? Detta tror jag inte ens Pagan kan motstå 
Haha. 
Hoppas bara brandmännen har vett att ta av sig lite så de inte väter ner sina kläder i onödan ;p
/ Skogshumblan
# 21 - Naturligtvis! 

jaaaaa, en brandman med bar överkropp som gör lite nytta för ett stackars hjälplöst fruntimmer med smutsiga förster, det vore bästa grejen, jag kan ju erbjuda mig att hålla hjälmen under tiden
och umgås med hans kollegor
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hjälplös var det ja. ASG 
Hehe, 

Tänker osökt på en scen ur " Ronja Rövardotter" då MAttis ber skalle-Per skydda Lovis ifall någon skulle komma varpå Skalle -Per svarar något om Att det isåfall är bättre Att hålla sin hand över gärningsmannen än Lovis. Underförstått är att Lovis muckar man inte med & att hon klarar sig själv. Lite så känns det med dig Pagan:)
/ Skogshumblan
Pagan ja men då är det du själv som väljer att vara så och man behöver inte vara dummare än att utnyttja mäns svagheter ibland.
/ Skogshumblan
Jaja, Du får inte göra karlen besviken. Han vill ju vara stor och stark. 
Iallafall innan man flyttar ihop. Haha 
Visst è vi. 
Haha. Man vet aldrig vad man hittar. 
Mm, förhoppingsvis en positiv överraskning då.
*ASG*! Tjejer, damer eller vad ni nu vill bli kallade för. Jag är SÅ glad för att ni finns och att vi fått lära känna varandra, vi är helt enkelt oslagbart kompetenta och roliga!
/ Skogshumblan
Japp, en obetänksam kommentar om hur man putsar fönster som sitter högre upp. Blev till en hel lång tråd av tokigheter. 
Japp alltid villiga att ställa upp……. Med kloka råd och glada tillrop……………….Så länge vi slipper resa oss upp. 

Här hittar jag änglarna: http://anglastugan1.webnode.com/skicka-en-angel-/

Hihi, det är härligt att vara här, bland er knasbollar!
Man blir både glad och rörd över alla roliga tilltag och varma uppmuntringar!
Pagan: kul video, så det kan bli när man ska tala annat språk! 
Tänker på hur det kan bli ibland på jobbet när någon som inte kan svenska och envisas med att tala bruten engelska med mig som också pratar bruten engelska! Det är svårt med alla yrkesspeciella ord. Hade en kvinna som inte ville ha sitt språk på tolken utan ville att vi skulle klara oss själv hon och jag - på engelska. Jag beställde då en engelsktalande tolk. Det var rätt bra, vi pratade engelska alla tre och tolken hoppade in när jag fick problem! 
Det började med en fönsterputsning och slutade med en icke engelsktalande tysk med SOS-alarm.
När vi ändå är inne på språk så är det ju ganska vanligt att om man ska göra sig förstådd utomlands och inte kan språket så talar man tydligare svenska, precis som om det skulle vara bättre. Jag kommer ihåg på en lunchrestaurang i ………………(hjärnsläpp)…………..en stad i Spanien som ligger inte så långt från Malags flygplats…………Benidorm! Detta var ett litet ställe som låg lång ifrån turistkvarteren.
Jo, ett äldre svenskt par som ville betala och gå. De gick då fram till bardisken och sade på svenska "vi vill betala". Mannen i baren förstod inte vad de menade. (Man sitter ju vid sitt bord och låter kyparen komma fram med notan normalt) Då sade kvinnan igen "VI VILL BETALA, BEETAAAAALA." högt så att alla i lokalen vände sig om och undrade vad som stod på.
Jag och min väninna fick rycka in och förklara på engelska.

150:- spänn var ju inga stora summor heller. Billigare än stege! och billigare än en karl. Får ta mig in på sparköp. Tack Isa…..tror jag