Tarot iFokus

Tarot

Etikettboktips
Läst 4066 ggr
Pagan
0

Healing koderna

Är en bok av Alex Loyd

Den är häpnadsväckande, minst sagt. jag befinner mig just nu på sidan 162 av 284, och det är ett rent under att jag inte hoppar till summan av kardemummanTungan ute Han menar att allt som är fel i våra liv, sjukdomar, osäkerhet, missade framgångar, värk….ja allt! härrör från våra felaktiga slutsatser och cellminnen. Cellminnen lagras inte bara i hjärnan. Det kan klart bevisas genom att människor som fått organdonationer plötsligt ändrat beteenden eller börjat äta saker de aldrig tyckt om. I alla våra celler lagras information - omedvetna bilder som vi lagrar i cellerna - som ger upphov till våra olika problem mm. Med en övning som tar 6 minuter så kan man bli fri från allt. Låter ju helt klart för bra för att vara sant eller hur!!? Nu har jag varit ute på hemsidan och registererat min bok, då får man en del bonusmaterial tydligen - det vill jag ju inte missa.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

• Redigerat 2025-02-06 02:28 av Tarotstollan
Maikailoa
0

Lite grann som motion och kaffe förändrar vårt DNA.

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=130&a=139627&l=sv&newsdep=130

Isa56
0

Jag har läst ut den. Intressant bok och ja jag ska göra övningen nån gång. Oskyldig jag har gjort den en gång.

Hemsidan är på engelska och jag snurrar mest runt tycker jag. Men helt klart en läsvärd bok. Men precis som du undrar jag. Det låter lite för bra för att vara sant.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

hmmm ja helt klart, men jag ska läsa ut den o göra övningarna. Spännande!!!!!!!!!!!Tungan ute har ju inte läst vilka övningar än…..

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Tänker inte skvallra heller. Du ska få läsa den i godan ro och njuta.Tungan ute

fridelfina
0

Hittar den endast på engelska, lättläst ändå?

Isa56
0

Det beror nog på hur lätt du har för engelska. Du kan ju söka på deras hemsida och se hur lätt engelskan är där. Skrattande

Elpida
0

Det är ju rätt många som förespråkar det här med läkning av våra cellminnen - mest känd är väl Deepak Chopra. Själv ska jag på en föreläsning i april, "Kroppen, Hjärnan och Tanken" med 4 föreläsare som behandlar i stort sett samma sak som Pagan skriver om. Ska bli mycket intressant!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Elpida. Hoppas du vill berätta mer för oss efteråt.Tungan ute

Elpida
0

#8 Absolut!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Jaaaa det vill vi ju klart höra mera om Elpida. Har inte haft tid att läsa i dag, men denna bok är klart intressant. Vissa stycken får jag läsa om för jag måste verkligen fatta vad de menar. Fridelfina jag har köpt den via livsenergi bokklubb. Den är på svenska. En sådan där bok som kommer sitta kvar i huvudet lääääänge misstänker jag.

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
1

Intressant detta med cellminne och organdonation. Jag tog upp detta en gång på en annan sajt och fick väldigt stort motstånd eftersom jag tänkte i dessa banor.

Men det är inte mina tankar utan det finns faktiskt ett reportage som har visats i TV om fyra-fem personer i USA som fick hjärta, lungor eller hjärta/lungor från folk som hade omkomit hastigt i olyckor. Där var en kvinna som var tvungen att åka till New York och till en viss gatukorsning. Där återupplevde hon motorcykelolyckan där hennes donator hade omkommit i en krock. Hon visste inte vem som hade donerat hennes hjärta, men hon satte igång en undersökning.  Där var också en kvinna som hade fått organ och plötsligt ville börja dansa balett. Donatorn var en ballettdansös. Osv……

Pagan
0

Själv har jag trott att allt lagras i hårddisken - hjärnan - men senaste åren har jag ju läst en hel del annan litteratur och förstått att det ligger mer bakom. Denna bok ger så mycket mer nyanserad information och visar på många forskningsresultat som visar att vi lagrar allt som händer oss, det vi ärvt genom generationer tillbaka - i våra cellminnen och därmed organ. det vi har problem med kan alltså häröra från farfars mamma - detta lagras som bilder i våra celler och kan ge probelm av olika slag. Inte alls underligt då att dessa cellminnen följer våra organ och ger en förändrad personlighet hos den som får våra organ. Intressant är det!!

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Cellminnen är något jag verkligen tror på, borde läsa den boken kanske!

Pagan
0

absolut ja det borde duGlad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Jahaja, nu blev jag medlem i Livsenergi endast för att kunna köpa boken på svenska. Är inte usel på engelska, men om jag ska orka läsa klart boken är det bäst med modersmålet!

Får väl gå ur klbben sen, jag vill inte vara med i onödan då jag vet att om jag missar att avbeställa så kommer jag känna mig tvungen att köpa boken, eller så köper jag en bok för att den är intressant, men jag inte har råd egentligen…

Pagan
0

Ja men Livsenergi är bra på så sätt att du får hem både månadens tidning i brevlådan OCH via mail - så du kan både läsa och bläddra och fundera - sedan har du gott om tid att avbeställa om du vill. Nu har jag visst lyckats värva 2 på kort tid - men missat premierna som jag skulle haft. Attans fruntimmer!!Tungan ute

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Jag har varit med förut, men det var synd att du inte får premierna för värvning! Det var dumt av mig att inte tänka på att fråga först… Skäms

Nästa gång får du skriva det direkt i meddelandet när du hänvisar till Livsenergi!

Pagan
0

Ingen fara Fridelfina. Jag har varit medlem ganska länge nu och det är ju så hiumla svårt att tacka nej för alla böcker låter ju så himla bra! har jobbat över i dag så jag har inte hunnit läsa så mycket. Men jag måste ju säga att det är himla svårt att hålla sig och inte hoppa bak i boken.

Sajtvärd Tarot