Tisdagshallå
iFokus uppför sig underligt, texten blir annorlunda och rutan jag just nu skriver i flyttar på sig, jag ser inga söta gubbar heller. Undrar om denna går att publicera över huvud taget. Hoppas alla haf en skön dag. Här var det -4 i morse men +15 mitt pa dagen. Härliga vår. Här skulle en glad gubbe varit
Edit
Ja där var han ju
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tittar in så här på tidiga kvällen.
Jag tog mig en stund på balkongen idag också. Och upptäckte att jag nog snart får sätta in solskydden. Inom en månad i alla fall. Än så länge blir det ju kallt igen så fort solen börjar stå lägre.
Men nu börjar man bli inspirerad av att skaffa lite växter. Igår var jag inne på en sväng i blomsterhandeln men där var inget som man blev glad över. Panséerna i sexpack såg väldigt trötta ut. Annars är det ju väldigt vackra blommor som kan stå jättelänge om man har tur. Fråga Isa 
Jag får väl kolla igen senare i veckan på Plantagen.
Nu önskar jag eder alla en fröjdefull kväll 
Tjingeling!
Härliga våren välkommen!!!!!
Nu ska jag cykla iväg till jobbet!
Kram till er alla!
Medarbetare på Tarot
Vår vår vår!! Kryper i odlarfingrarna :)
God kväll,
Pagan vem behöver söta gubbar när ni finns? 
Har haft en förvånansvärt bra dag, allt flyter på och min mobil som jag tappat i golvet kostade inte hälften av vad jag trodde och blev klar redan samma eftermiddag som jag lämnat in den så jag hoppas maken kan åka vägen förbi och hämta den i morgon.
Jag suktar också på penseer men det känns lite väl tidigt att ha dem än med tanke på frost och annat så jag väntar ett litet tag till men sen så. Jag har haft penseer många år nu och det har hänt att det kommit nya skott/ plantor i krukan där blommorna stod året innan och likaså har det poppat upp nya penseer lite här och var i grusgången eller på de platser jag lagt ut kompostjord. Så penseer är tacksamma blommor!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Själv har jag sått penseer från frö i år, spännande att se om det blir något.. Annars kanske jag får följa humblans råd och sätta ut dom i rabatten så kanske de kommer nästa år 
Pellis, så spännande!
Ja prova att lägga gamla blommor i komposten med jorden de stått i så kanske hela din fina rabatt blir självsådda penseer, det är kul att se hur de ploppar upp mitt i rabatter och land faktiskt!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Hallihallå!
Sov gott alla tarotvänner, det ska jag göra efter att jag har tagit lite astma/allergimediciner! Jag känner av pollen tror jag visst, fast det inte går att hitta på pollenkoll.se