Fredag igen!!!!
Så var det fredag igen - jag tycker fortfarande att veckorna svingar förbi.
Igår var jag ju hemma med minstan, kände att jag hade kunnat göra en ledig dag i veckan till en vana
. Nåja, idag ska jag gå på ett danspass på lunchen, sedan är det bara några timmar kvar innan man kan lägra helgfriden!
Har ni några roliga planer inför helgen? Själv ska vi äntligen tömma garaget på "resterna" från gamla köket - skönt!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God fredag alla! Har syrran med dotter på besök sen i onsdags. Älskling har tagit semester idag för att umgås med oss :) och nu är vi på väg till Ullared trots att jag var där för bara någon vecka sen.. Syrran ville dit :) kram på er alla!
God nästan fredagsmiddag 
Har sovit som en stock inatt och länge i morse. Fick healing igår och detta gjorde säkert susen.
I helgen ska jag ägna hela min uppmärksamhet till mitt skapande. Håller på med en målning som är kanaliserad. Sedan har jag beställning på ett dubbelporträtt som jag ska börja på med målningen i helgen. Har också beställning på tre barnporträtt som jag ska börja jobba med. Så min helg är spikad och kommer vara helt underbar 
Glöm inte att mysa ikväll. Kom ihåg att man kan mysa själv också 
Roligt och roligt, jag väntar just på en klipphund… matte ska vara med idag för att lära sig att bada hunden, jag har visat henne förut men hon behöver uppdateras säger hon.
Sen ska jag sy en hissgardin (som jag dragit på i flera veckor *skäms*) och sen slappa med en film eller två tror jag. Det blir att mysa själv, eller i egen kupé i alla fall, mina grabbar är för stora för att vilja sitta i soffan med mig 
Jag ska ha fredagsmys med en målarpensel 
Håller på att snygga till diverse skavanker i huset. Vi ska försöka sälja det och lite färg gör susen på helhetsintrycket.
Imorgon blir det vegetarisk lunch med några vänner.
Hoppas på en fin solig helg till er alla 
Godkväll allesammans. 
Sovit ett tag på eftermiddagen, behövs när man "kravlar" sig ur sängen fyra på morgonen helt yrvaken och funderar över vad man egentligen drömde. Lyssnade på ett healingband. Ett kassettband med regnbågshealing av Helena Montellius.
vattumannen hade rea och tog 5 kronor för den. Så det blev att ta upp den gamle kassetbandspelaren från källare. ……. Och den funkade.
Tvätten tar jag imorgon ikväll blir det bara slappa.
Ha en skön kväll
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Idag har det varit en fullbokad dag. Var först med mamma hos tandläkaren, hon har varit olycksdrabbad på senaste tiden. Först skar hon sig i fingret så hon fick sy fyra stygn (hon valde utan bedövning
) och sedan i början av veckan fick hon dra ut en tand vilket gjorde att hennes brygga inte längre passade så hon har gått på flytande och mos föda hela veckan tills idag då hon fick en ny. Men nu ska allt vara bra igen (förutom fingret då…).
Sedan spenderade jag eftermiddagen med favoritkusinen och tjötade som vanligt bort tiden. Nu är jag hemma och är helt slut…
Hej jag började min dag att resa till Vara. Jag har studerat en del av dagen.
Jag håller på att rensa hemma. Jag försöker slänga en massa skräp. Jag blir så deprimerad av för mycket grejor. Jag kör med Feng Shuie