Godmorgon/godnatt!!
Snart får jag gå hem och soooova!!! Riktigt skööönt! När jag vaknat så får jag se vad det blir. Min lilla odåga sa igår att hon ville baka så kanske jag hjälper henne att knåpa ihop något gottigt. Sen ska jag ge mig på lektion nummer 4 på Gillas kurs!!! 
Kram på er alla och ha en bra dag!
God morgon! Hoppas du får sova gott Jessica. Idag ser jag fram mot många saker men mest de två "j"- saken jobb och judo. Om knappt 40 min börjar min chef ringa in de vikarier som behövs så det är väl bäst jag gör mig klar så vi kan sticka direkt när hon ringer. Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon! Hoppas det blev jobb för dig humblan! Och att yster får sova gott. Jag har äntligen tagit mig för att boka tid på vc, de ska ringa upp nu kvart i nio för tidsbokning. Full genomgång av kroppen behövs :) Annars får vi se vad dagen har att utvisa :)
Feber *blääääää* lär inte göra många knop idag heller 
Fy bubblan för feber!!!! 
Jag har sovit gott men oj vad tiden går fort när man inte får sova så länge.. Nu är ungen utfodrad i alla fall.. Blir en lugn dag tills jag vaknat till. Gjort det fint i köket i alla fall.. Konstigt hur mycket disk som kan samlas när man är borta på jobbet en helg… Och då har vi ändå diskmaskin!!! 
Bläää för feber! Krya på dig! Jo här blev jobb men min bil la av i morse när min man skulle ta hem den så det blev att pendla hem och gå hem med två trötta barn. Jag känner att jag kan det där nu;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Goddagens sötisar
Oj då Pellis, nåt som stör balansen i kroppen?
Förmodar att du fick jobb i dag då Skogis.
Stackars Amandla, krya på dig kram på väg.
Ja du Jessica, lustigt det där hur saker inte har egna fötter, våra yngel tycks ju tro det alltsomoftast iallfall
Nyss hemkommen, middagen står o puttrar. Tror jag ska ta mig en lur efter maten. Måndagar nästan kräver det.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväll allesammans 
Här har ni varit ifarten, medans en annan legat och lurat större delen av dagen.
Har haft ont i ryggen/axeln/handleden (nej det ska inte vara Fibro trots att det hoppar runt) i en vecka så nu blev jag hemma.
Sovit och läst ut "Hela din framtid" av Alberti Villoldo. Sen började jag på "De elva eviga principerna" av Carmen Harra.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
När då???? Haha Sov gott vännen. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻