Kluring Tarot
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Fråga 9 är det knas med, du har två likadana svar på olika alternativ!
Den var både lätt och svår, kunde svära på att svärd är eld… och stavar är luft! Jaja, jag är väl lite ringrostig, har ju "tappat bort" min Jolandlek så jag har inte kunnt leka med den på länge!
Tack Fridelfina. Ja jag ser det och jag kan inte ändra det. kommer inte åt frågorna.
10 rätt (visade 9, men blir ju 10 pga fråga 9), annars hade jag nog känt mig dum efter femton års tarot-rotande 
Grattis Amandla.
Haha, och ändå läste jag igenom det så noga, för att det inte skulle bli fel. Nåja den är ju mest på lek.
Det var annars lätt att skriva frågor och svar. 
Fast det är nog inte helt enkelt om man är Nybörjare ändå, som t.ex. vilken svit Oxen hör till
Det tog mig ett bra tag att fatta kopplingen till astrologin, just Oxen fastnade däremot kvickt pga kortet Prince of Coins i Thoth Tarot. Och jag är verkligen inte klar med astrologin versus Tarot, det blir en senare fråga…
Jag sitter här och skäms så att öronen hänger, kan inte räkna ens på fingrarna. Tyckte det var tretton i en svit men det är ju fjorton. Ack ja, ack ja. 

hihi, då är vi två! och ändå tänkte jag att det var en mer än en vanlig kortlek pga av page/prinsessan…
# 10 - Vi berättar inte för någon ….
Tycker ni den var rolig? Isåfall kan jag göra fler sådana här. 
(Min far är väldigt duktig på matte. Men han bommade alltid på det lättaste mattetalen.) 
Yes! Alla rätt!
Den var jätterolig Isa! Fler såna
Medarbetare på Tarot
Grattis Christel. Ja den var kul att göra också. 
Vilken kul och lagom klurig Kluring. Jag hade ett fel. Svarade 13 ist. för 14 på frågan om hur många kort det finns i bägare. Grattis alla ni som har alla rätt!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Oj oj oj! Jag måste läsa på mer! Och läsa frågorna bättre för vände på stora och lilla arkanan ;)
#16 Många fel är just för att man läser frågan lite slarvigt. Vände på dem gjorde jag med i början. Kan nog göra det fortfarande ibland. 
Pellis, tänk "tvärt om " Stora Arkannan är den med minst antal kort 22 st Lilla Arkannan är den med mest kort i. Eller tänk att stora Arkannan är alla stora stjärnorna och lilla Arkannan är statisterna/ folket. Eller hitta det sätt som funkar för dig:)
/ Skogshumblan
Jo jag vet men läste snarare tvärt om i frågorna haha :)
Ah ok, ja alla sätt är bra …;P
/ Skogshumblan