Medaljerna...
Kan någon upplysa mig om dessa medaljers syfte? Kan man ha dem till något eller är det mest "ögongodis" att kika på när man inte har annat för sig?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ingen aning faktiskt, jag har hittills inte brytt mig om dem utan klickar bara bort dem när de poppar upp. Säkert någon annan som vet mer.
Är lika nyfiken som ni men minns ju hur vi funderade om vad guldmynten skulle vara till när dom kom.Kanske kommer nån funktion även för medaljerna för annars är dom lite överflödiga om det bara ska synas hur många vi har.
Vet inte om man kan se antalet hos varandra eller bara sina egna.Men nåt bör dom ju vara bra för tycker man 
Tog en titt nu på dig skogis och vi kan se hur många medlajer andra har 
Ja men dåså, slå på tålamod, sätt nyfikenhet i standbyläge & fördriv tiden me att putsa upp medaljerna så de ser fina ut ifall någon vill kika på dem;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Guldmynten kan man ju köpa gåvor för, men medaljerna, har inte luskat ut detta ännu.
Hur ser man vilka man har? För när jag går in på min sida ser man ju samtliga som finns men jag vet ju inte vilka av dem som jag har..???
Jag är nog trög eller något för jag tycker alla ser likadana ut och jag ska väl ha 6 el 7 Medaljer, fast det gör inget 
Där ser man! På min dator när jag kollar ser alla tydliga ut, nu förstår jag vad du menar med dimmiga
men det gör inget..
Okej! Vet inte varför det blir så för dig, kanske har att göra med att jag har fokus-insider och inte du? Förstår mig inte på allt här 
Haha, gör verkligen inte jag heller men är ju väldigt ny medlem och medaljerna är ju inte det viktiga :)