Flyttvecka!
Denna vecka kommer jag inte kunna vara här speciellt mycket. Jag ska flytta på lördag men ska börja med att flytta kartonger redan i veckan. På fredag packar jag ner datorn och kommer inte vara uppe i cyberrymden igen förrän den 1 december, om allt går som det ska.
Jag kikar in här varje dag men det är inte säkert jag hinner göra några kommentarer.
Kram!
Ja då har du bråda tider! Det tar mycket tid och kraft att flytta, inte bara packning och städning av det gamla, det måste ju packas ur på nya stället också. Det är väl ordentligt städat där du flyttar in? Fick tanken att det kan vara värt att kolla innan…
Vi klarar läget här, det är lugnt! 
Var försiktig nu när du lyfter så du inte skadar dig. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Lycka till med allt flyttande! 
Lycka till Gilla och hoppas allt går smidigt och fort. Och att katta inte lever rövare i ren flyttiver;P
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Katta lever rövare. Jag får nog låsa in henne i buren under själva flytten. Något mera nyfiket än denna katt får man leta efter.
Alltså, man sätter ihop en kartong och ställer på golvet. Sedan vänder man sig om för att ta det man ska packa ner. Men då finns där en katt i kartongen, så man får ställa ner det man har på golvet och lyfta upp katten. Sedan tar man tag i det man ska packa ner och finner att det sitter en katt ånyo i kartongen. Och så håller man på så………..
Lycka till med flytten Gunilla och ta det lugnt
Allting är möjligt
Jag ska få nyckeln idag. Skönt för då kan jag ta några kartonger varje dag och behöver inte slita ihjäl mig. Och så går det snabbt på lördag då möblerna ska flyttas.
Det är en fördel att flytta tvärs över gården 
Lycka till med flytten, Gilla! Hoppas allt går bra och se till att ta lite pauser mellan varven!
Kraaam
Medarbetare på Tarot
*Fniss* Kissegullet! 
Ja visst är hon helt underbar min lilla terrorist 
Haha kändes som att hon nog var lite sådan ja! Tur att hon finns så du får lite livat i luckan. ;)
/ Skogshumblan
Det har varit en omvälvande dag. Jag fick ju nyckeln och var uppe i lägenheten för första gången själv och utan möbler. Jag var så rädd att jag skulle bli besviken. Men det blev jag inte. Jag fick stå en stund och "mota" bort energierna från den gamla mannen som bott där innan. Där är en del måleriarbeten med väggar och tak, men det ser jag bara som roliga projekt.
På väg in senare med första lasset med kartonger så fick jag en stor bamsekram av kvinnan som håller i kaféet- Så nog kände man sig välkommen alltid :-)
Det känns att man jobbat med kroppen idag. Marsch i säng nu gamla toka!
Det var nog det med gubbens energier och måleriarbetet som jag fick in som eventuellt dåligt städat, skulle jag tro, men där är du ju rustad och kan ta itu med jobbet. Härligt att bli välkomnad! 
Idag har jag varit uppe med ytterligare åtta kartonger, tvättat och nu sitter jag här.
Fick precis ett sorgebud och det känns mycket märkligt…..
Nämen? Gilla, hoppas sorgen inte förtar det fina du har runt dig nu :/
/ Skogshumblan
# 15 - För min del är det inte så farligt. Jag får i första hand tänka på min lilla familj och vara ett stöd.
Oki.
/ Skogshumblan
Ja det var en mycket märklig dag! Det blir att sätta upp sig på healing i morgon, jag behöver all kraft jag kan få.
Nu går denna trötta kroppen och ledsna människan till sängs.