Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1366 ggr
[Momiji]
0

Vila i frid

Har nyss kommit hem från mamma(även varit en sväng hos mormor).

Fick då veta att mosters hund avlivades igår. Han hade visst blivit jättedålig natten mellan fredag och lördag(själv vaknade jag då och mådde så pass illa att jag var tvungen att gå och spy) och att hon då bestämde sig för att det var dags. Så hon tog med han in på jobbet under lördagen och lät han somna in. Jag såg ju hur pass dålig han var i fredags när jag passade honom, och jag är glad att jag ändå fick säga hej då. Det var ju egentligen bara jag och moster som fick det.

Han blev 9 år gammal och har funnits i mitt liv ända sedan jag var 12. Han har legat brevid mig och tröstat mig när jag haft svåra ångestattacker och sedan legat kvar och vaktat mig hela natten. Det är svårt att föreställa sig hur livet kommer att se ut nu utan han. Vem ska nu knuffa omkull mig så fort jag kommer och sno mina ostlimpor så fort jag lämnar dom utom synhåll. Men, jag fick iallafall säga hej då.

Gråter

[GunillaR]
0

Skickar mångar varma tröstekramar till dig. Gråter

Det är ju bättre för de små liven att de får lämna denna världen när de inte längre orkar.

Jag vet att det gör ont….

[Momiji]
0

Jo, hoppas bara han har det bättre där han är nu Gråter

Isa56
0

Kram vännen. Vet hur tufft det är nu. Har själv fått åka in med vår förra hund som blev 13,5 år. Saknaden är svår, även om man vet att det är det bästa för hunden.Dom lider inte mer. Men visst hörde vi hennes steg långt efter.  <3

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Visst är det hemskt att förlora sin hund, det är ju ens närmaste vän på många sätt. Min första hund, en liten dvärgpudel, var jag tvungen att få låta gå när han bara var fem år, men det var det absolut bästa beslutet. Jag satt med honom i knät när veterinären gav sista sprutan, och sen såg jag honom dansa in i ljuset, han dansade ofta på bakbenen när han var riktigt glad Kyss och mottagen blev han också av ett helt gäng hundar.