Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 606 ggr
Skogshumblan
0

1 november.

God middag alla tarotare! Ny dag & månad ligger här framför oss. Spännande att se vad de har att bjuda på! Här är mulet och inte så lockande att gå ut men jag njuter av att få vara hemma med mina barn igen. Har jobbat heltid i två veckor och det känns sådär kul med tanke på all tid man missar med barnen… Men nu ska här njutas & vilas hela resten av denna vecka! Hoppas ni får en skön tisdag & månad!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Ja här är det också disigt och dimmigt. Har varit så de senaste dagarna. Men det är väldigt milt, man behöver inte frysa. Fast nog hade det varit trevligt att se solen ändå.

Idag ska jag åka in till färghandeln och titta på färgprover. Sen ska jag städa dörr, fönster och element i sovrummet.

Om en månad är jag på plats Tungan uteTungan ute

Skogshumblan
0

Så härligt att du snart är på plats Gilla! Glädjs med dig verkligen. Hoppas du hittar färger du trivs med också. Städa borde jag göra också men nöjer mig med att köra ett gäng tvättmaskiner idag. Måste ju ha något att göra i morgon också :P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

God förmiddag!

Har bara sovit i 2,5 timma inatt. Tillbringade natten med att se MTV O Music Awards. Snart bär det av till moster och rasta en av hundarna tror jag. Hon var inte säker på om hon behövde nå hjälp med hundarna idag eftersom hon mest troligt skulle sjukskriva sig p.g.a ryggskott. Men jag tänkte säga att jag tar hunden ändå. Så hon får vila ryggen och bara ta hand om den mindre hunden itället.

Sen blir det att ta in posten hos mormor och morfar nu medans dom är borta och låna deras tv och kök. Tänkte bjuda min lillebror på lunch Glad

Kul att det är så nära nu Gilla Glad Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!

Ha en trevlig dag allihopa!

Amandla
0

Morrn da! Här är det grått och tyst, typisk novemberdag… jag ska försöka sy lite idag, har en sak jag måste göra klart snarast. Tänk att det är så mycket lättare att påbörja saker mot vad det är att färdigställa dem?? *suck*