Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 3471 ggr
[GunillaR]
2011-09-12 11:58
2

Träningstråd 1

Vi öppnar nu en tråd där vi kan anmäla oss om vi träna eller ställa upp som som träningsobjekt.

Till exempel:

Emily vill testa sina tarotkunskaper. Då skriver Emily här i tråden - jag vill ha fem stycken att testa på, ni får ställa en fråga.

Nicke har en fråga som han skulle vilja ha svar på. Då kan Nicke skriva här i tråden - någon som vill lägga ett kort för mig, jag har en fråga.

På detta sätt samlar vi alla frivilla här i samma tråd. När tråden blir för lång så gör vi en ny.

Lycka till Glad

Bellena
2011-09-12 20:19
0

Okej, nu såg jag denna tråd.

Jag har en fråga om mitt yrkesliv. Jag känner mig osäker på om jag ska fly eller försöka hänga mig kvar på mitt arbete? Vad är bäst för mig?

liawilson
2011-09-12 21:03
0

*gillar* vilken bra tråd..=)

*Kärlek & lycka*

[Momiji]
2011-09-12 22:46
0

# 1 Nu är ju inte jag världsbäst på att lägga för andra, men jag testade göra en läggning för din fråga. Svaret jag fick var att du borde hänga kvar på ditt arbete ett tag till. Det kommer att komma upp en möjlighet framöver som gör att du hittar ett nytt jobb där du kommer att känna dig lycklig och ha stor framgång Glad

Som sagt är jag ju inte så duktig och lägger mest bara för mig själv hemma, så jag vet inte hur rätt detta svaret är. Skulle vara intessant att se vad andra fått för svar på din fråga

liawilson
2011-09-13 07:15
1

Ang din fråga: Du kommer få kämpa men du kommer då att lyckas. Det kommer vara jobbigt en tid, men kom ihåg att kämpar du, så lyckas du. Kommunikation kan lösa mycket & korten säger åt dig att inte acceptera orättvis kritik & fördömande från andra.  Korten råder dig också att lägga mer tid på dina intressen, dett kan ge dig kraft att stå ut i det jobbiga. Det kommer bli bättre, jag ser gradvis förändringar & nya möjligheter. Praktiska eller ekonomiska invisteringar som kommer vara bra på lång sikt. korten säger att alla konflikter på sikt kommer att lösa sig, du kommer tillslut få beröm för ditt slit på jobbet. kanske får du även chans att lära känna nya människor som du kommer att trivas med & som uppskattar dig. Korten frågar vad du själv är bereddd att riskera för att lyckas på lång sikt? du måste våga för att vinna! Korten pratar ju om en möjlighet & förändring som dyker upp som nnebär nya vänner för din del, kanske pågrund av nytt arbete, så det ser ut att lösa sig för dig, kämpa vidare & tro på dig själv & som sagt acceptera ingen skit.=)

*Kärlek & lycka*

Bellena
2011-09-13 07:44
0

Tack för svar från er. Stort tack. liawilson berör min situation bra.

När jag la kort för mig själv kom jag fram till (tolkade jag det som) att jag skulle vara kvar på mitt jobb att framgång fanns i sikte, men just då såg jag inte den möjligheten. Kanske ändå? Tack igen.

liawilson
2011-09-13 08:06
0

Tack själv!

*Kärlek & lycka*

[GunillaR]
2011-09-13 23:38
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glad

[GunillaF]
2011-09-14 14:31
0

Någon som vill lägga ett kort för mig? Jag har en fråga.

Hur ser mitt jobb/arbetsstituation ut framöver?

[GunillaR]
2011-09-14 14:32
0

# 8 - Gunilla, jag drar ett kort för dig. Skickar pm sedan!

[GunillaF]
2011-09-14 14:33
0

#9 Tack Gunilla. Du får göra som du vill om du skickar PM eller om du vill lägga upp det här i tråden Glad

[GunillaR]
2011-09-14 14:46
0

OK - då lägger jag ut det här i tråden.

Fyra pentagram

Du har ett bestämt mål som du har haft länge. Kortet uppmanar dock att du ska ifrågasätta om du fortfarande har exakt samma mål. För här finns nämligen goda möjligheter att "bädda in" andra arbetsuppgifter och ändå ha samma målsättning som tidigare. Flera olika uppdrag/sysslor ingår i samma, ryms inom samma ram. De olika sysslorna står i förbindelse med varandra. Det handlar om en utveckling/utvidgning.

Du själv äger makten att bestämma hur du ska göra med din dröm. Drömmen är din om du väljer den!

Glad

[GunillaF]
2011-09-14 15:06
0

#11 Tack! Glad Det ligger faktiskt i linje med det jag funderat på!

Tack så jättemycket!Skrattande

[GunillaR]
2011-09-14 15:08
0

# 12 - Men så bra Skrattande

liawilson
2011-09-14 15:22
0

jo jag tänkte på dett amed olika upplägg. När man spår någon kan man väl dela upp korten i stora arkanen & lilla.

Vi säger att frågan lyder:

Hur blir i kärlekslivet inom kort?

då kan man väl först dra ett kort ur stora arkanen för att se på den stora förändringen på sikt & sedan tar man så många kort som man tycker behövs från den lilla arkanen för att se vad som händer runt omkring & vad det finns för möjligheter..

Har någon av er gjort något liknade?

*Kärlek & lycka*

[GunillaR]
2011-09-14 17:58
0

Jag är tveksam till denna form av delning. Du ställer ju frågan om hur kärlekslivet blir inom kort. Stora Arkanan berättar ju om olika steg/faser i ditt inre, din inre utveckling. Lilla Arkanan berättar ju om ditt förhållande till din omvärld beroende på element och valör.

Tror inte att man ska dela upp det sådär och på så sätt styra, utan blanda hela leken och tolka korten utifrån frågan och kortet i sig.

liawilson
2011-09-14 18:31
0

okej..ja det är kanske bäst=)

*Kärlek & lycka*

Pam89
2011-09-15 11:25
0

Jag skulle också gärna vilja veta om hur min arbetssituation kommer se ut i framtiden. Och om det är en passande tid att skaffa fler barn på nu eller om man ska vänta lite? :) Senare i framtiden när jag kommit in i Tarot så vill jag också testa och lägga :)

Nattuggla
2011-09-15 18:09
0

Jag håller också på försöker lära mig min tarotlek.. Jag har Osho zen, fastnade för den pga alla vackra och färgstarka bilder.

Min fråga är…

Kommer jag få tillbaka min vän, som sa upp kontakten med mig i somras?

Bryr han sig något om mig?

Kan tillägga att våran vänskap har varit väldigt strulig de 2 senaste åren. Och det har hänt väldigt mycket som inte borde hänt. Jag vet inte hur jag ska tänka kring allting. Vill gärna ha någon form av vägledning.

Tack på förhand!

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Mads
2011-09-15 18:32
0

Kan vara bra att tänka på att innan man ställer en fråga så svarar man på en fråga så det blir balans i tråden.

Kram på er / Madde

Amor Vincit Omnia

HannaVastervik
2011-09-16 18:31
0

Jag undrar om jag kommer att få någon ordning på mitt inre känsloliv det närmaste året??

Skogshumblan
2011-09-16 19:17
0

Hanna, jag förstår hur du menar men tarotkort kan inte ge ja eller nej till svar. Däremot kan man lätt ställa frågan men får mer råd eller hjälp med vad du kan behöva göra eller saker du ska se upp med:) Hoppas någon hjälper dig med en läggning, just nu kan inte jag hjälpa dig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2011-09-16 20:53
0

Någon som vill öva lite och se vad jag ska tänka på inför det jobb jag ämnar söka.

Om ni vill får ni svara här eller så kan ni skicka pm, mig spelar det ingen roll.

Tack på förhand!

/ Skogshumblan

liawilson
2011-09-16 21:17
0

Hanna: jag får blandannat upp kortet styrka som betyder att du måste våga möta känslor som blivit gömda & "glömda" Förvrängningar utgör ett hot. Meditation kan vara ett bra sätt att bemöta dessa käsnlor. När du är beredd att se sanningen i vitögat finns längre inget att vara rädd för. Du måste våga lita på din inre stryrka..

*Kärlek & lycka*

liawilson
2011-09-16 21:22
0

Skogshumblan: Du behöver nog inte tänka så mycket, jag får upp 3 i stavar & 10 i pentagram, vilket tyder på att du kommer att lyckas. var bara lugn & visa självförtroende.

*Kärlek & lycka*

Skogshumblan
2011-09-16 21:25
0

Lia, tackar, låter positivt, ska ha det i åtanke när jag kokar ihop papirena;)

/ Skogshumblan

HannaVastervik
2011-09-16 22:03
0

#23 wow! Känns som om du är mitt i prick där! Tack!!

Nattuggla
2011-09-16 22:22
0

Jag håller också på försöker lära mig min tarotlek.. Jag har Osho zen, fastnade för den pga alla vackra och färgstarka bilder.

Min fråga är…

Kommer jag få tillbaka min vän, som sa upp kontakten med mig i somras?

Bryr han sig något om mig?

Kan tillägga att våran vänskap har varit väldigt strulig de 2 senaste åren. Och det har hänt väldigt mycket som inte borde hänt. Jag vet inte hur jag ska tänka kring allting. Vill gärna ha någon form av vägledning.

Tack på förhand!

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

liawilson
2011-09-16 22:32
0

HannaVastervik: det kommer att lösa sig! Våga se bakåt, men också framåt. Ta först itur med det som känns jobbigt, då kommer du bara bli ännu starkare!

*Kärlek & lycka*

liawilson
2011-09-16 22:49
0

Så nu måste jag fråga om någon kanske vill vara gullig & spå mig vad gäller vänner? Vad för möjligheter i vänskape finns det? Ibland känner jag mig så ensam, visst jag har många bekanta men jag har alltid velat ha en närmare vän som jag kan prata med om allt, men någon sådan finns inte för tillfälligt i mitt liv,jag gjorde mig precis osams med den enda vännen jag stod nära, men inget jag direkt ångrar då hon & jag var helt olika varandra, men så är det någon som vill kolla hur det ser ut runt omkring mig så gör gärna det!

Kramar & all kärlek till er.

*Kärlek & lycka*

Pam89
2011-09-17 09:01
0

Liawilson, jag är ju precis Nybörjare när det gäller Tarot men ville ändå testa att göra en läggning för dig. Vad jag kan se i korten är att du väldigt gärna vill ha en nära vän som känns som en i familjen. För att vinna en vän så krävs det att man kan lita på människor för utan tillit så finns det inget att grunda vänskapen på. Det finns inga perfekta vänner men med tillit och kommunikation så kommer man långt. Man måste ge för att få tillbaka och när du har hittat den du vill vara vän med och vågar satsa så satsa fullt ut :)

Jag lade rosen och fick korten drottning i mynt, kejsaren, page i svärd och slutligen konung i bägare. Jag vill gärna ha kritik av andra :)

liawilson
2011-09-17 10:29
0

det där med tillit stämmer..jag har jätte svårt att lita på andra människor..så ja, jag måste nog börja ge mer av mig själv & börja lita på folk innan. Gud vad det blev självklart nu :)

Tack!

kramar

*Kärlek & lycka*

[Momiji]
2011-09-17 10:50
0

Jag har en liten fråga då.

Om ca 2 veckor ska en av mina kaniner opereras(nej, det är inte det fågan handlar om). För att få tag i den bästa veterinären kommer jag att fara till en stad 5-6 mil härifrån. Har ingen egen bil och hittar inte. Buss går inte att ta eftersom jag ska träffa veterinären och narkosläkaren 8 på morgonen. Min storasyster har däremot bil och hittar dit. Så hon har lovat att skjutsa mot betalning(bensin+att hon måste stiga upp så tidigt och köra). Vi ska sen åka in till centrum och gå runt på affärer för att fördriva tiden tills kaninen är opererad och jag fått klartecken att ta hem henne.

Här kommer då min fråga. Det kommer ta minst 5 timmar att operera kaninen och vänta på att den ska vakna upp(sen tar resan fram och tillbaka 2 timmar). Så länge har aldrig jag och min syster umgåtts ensamma(om vi inte sett massa film och så) och vi har väl inte världens bästa relation, den blir bättre, men är inte helt bra. Mest på grund av min systers sjukdom som tyvärr gjort att vi glidit isär.
Vad ska jag tänka på för att få dagen att flyta på smidigt utan att hamna i bråk med min syrra?

Pam89
2011-09-17 16:50
0

Kan någon kolla om jag bör fokusera på karriären eller familjelivet?

Amandla
2011-09-18 13:47
0

#32 Det handlar om balans, att ge och ta, att lyssna och tala. Ni behöver båda plats i ert förhållande, turas om att vara i mittpunkten. Se inte för långt fram åt gången, en timme i taget räcker. Ni kan ju faktiskt dela på er om det blir för jobbigt Flört Får känslan av avundsjuka systrar emellan, storasyster för att den lilla kom och tog plats och uppmärksamhet, lillasyster för att den stora alltid är så duktig och kan/vet allt… Försök att jämna ut rollerna, låt din syster få uppmärksamhet, börja där!

# 33 Jag tror att du är mogen att lära dig  mer, att komma vidare med arbetet och karriären. Du har styrka och energi med dig, du vädrar frisk morgonluft, som att du ser fram emot en ny vår. Du kan behöva sätta dig själv främst även om det kan kännas bakvänt, se till att du hamnar på en riktigt bra utgångsplats inför nästa steg… nästa steg kan ju då tänkas handla om att fortsätta bygga bo Cool

En fråga från mig: hur kommer det att gå med min nya "business" som jag just startat upp?

[Momiji]
2011-09-18 14:15
0

# 34 Tackar, tyvärr handlar det inte om någon avundsjuka(hade mycket hellre viljat att det var det än vad det egentligen är). Min syster har en sjukdom som gör att man oftast får smyga på tå runt henne för att inte göra henne upprörd(ögonen svartnar rent på henne). Men ska tänka på att ta en timme i taget Glad

Som svar på din fråga fick jag upp att du snart kommer att komma in i en seg period. Det kommer att kännas som att du står och stampar på samma ställe. Men när det väl släpper väntar bra framgångar Glad

Pam89
2011-09-18 18:27
0

#34 Va fokuserad på vad du vill uppnå med din business och lita och lyssna på dig själv mer än andra. Dina vägar är rätt och våga tro på din intuition. Det ser ut som att du kan komma in i en lite jobbig period men stå inte bara och se på utan ta besluten så att ingen annan tar besluten åt dig.

Låter ju inte så roligt kanske, men jag håller tummarna för att det ska gå bra.

Pam89
2011-09-18 18:28
0

Är det bara jag som tycker att det verkar lättare att lägga och svara åt andra än åt sig själv? Kan det bero på att man då bara går på intuitionen och inte försöker överläsa situationen? Eller är det bara jag som är knäpp? :)

liawilson
2011-09-18 19:14
0

vill någon kolla hur det kommer gå på jobbfronten för min del & vad jag behöver tänka på för att lyckas..Lever just nu på socialbidrag & arbetstränar. Vill verkligen för min dotters skull fåp ett riktigt arbete snart..

kramar

*Kärlek & lycka*

Pam89
2011-09-18 19:34
0

Vad jag kan läsa Lia så ser det ut som att du i första hand kommer utöka familjen. Kram

liawilson
2011-09-18 21:41
0

jasså? det är inte alls vad jag har planerat, men konstigt, för jag har fått upp kjesarinnan varenda gång som jag har lagt på mig själv & det kan man ju tolka som det..men nej, jag vill inte ha några mer barn än på ett tag & jag har spiral så en oväntad blir det inte heller ;) skulle vara kul om det finns någon mer som vill kolla:)

kram kram

*Kärlek & lycka*

Pam89
2011-09-18 22:18
0

Lia Kan du inte lägga och se om det är barn eller karriär som gäller för mig?

Kram

[GunillaR]
2011-09-18 22:25
0

# 37 - Absolut är det lättare att lägga för andra. Jag tycker att det är lättare ju mindre jag vet om personen.

liawilson
2011-09-18 23:26
0

absolut pam89..självklart=) Gör det så fort jag får tid.

kramar <3

*Kärlek & lycka*

Skogshumblan
2011-09-19 06:50
0

Pam89, jag har svårt att lägga för personer jag känner, inklusive mig själv. Är inte så lätt att "stänga av" helt och hållet. Så , nä du är inte ensam om att tycka så! :)

/ Skogshumblan

LaLuna95
2011-09-20 21:27
0

Hej!

Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med om jag ska byta gymnasium eller inte?

Jag har ganska bråttom då jag hamnar mer efter pluggmässigt ju längre jag väntar utifall jag skulle byta.

Funderar också på att byta linje.

Snälla kan någon hjälpa mig? Är lite smått panikslagen.

Tack på förhand!

liawilson
2011-09-20 21:58
0

Pam89: i yrkeslivet förutspår korten en ny ekonomisk start. Att satsa på karriären skulle vara positivt men vad korten säger så verkar det inte riktigt som du vågar "slänga dig ut i det än" Vad känns bäst för dig? Karriär eller familjelivet nu i första hand? Karriären kan du alltid satsa på senare med lika lyckat resultat.  Väljer du karriären som kommer ge dig nya ekonomiska möjligheter så kan det även resultera i problem i ditt familjeliv/dina relationer, pgr av mycket stress osv. Allt har en baksida.

kramar

*Kärlek & lycka*

liawilson
2011-09-20 22:03
0

Pam89: Vad korten bekräftar så kan du välja vad du vill-det kommer ändå att föra med sig positiva förändringar vad du än väljer..=)

*Kärlek & lycka*

liawilson
2011-09-20 22:14
0

Pam89: satsar du inte på familjelivet så ser det ut som att du kommer att få en liten flicka, fick upp page i svärd & kjesarinnan, visst page i svärd kan också vara en pojke med page i svärdens egenskaper..=) page i svärd står för en liten tvilling iallafall. Kan ju vara det barn du har idag också..

*Kärlek & lycka*

Pam89
2011-09-21 10:37
0

Tänk så rätt du träffar Lia! Klart det är så korten har försökt tala om för mig när jag har läst fast jag har inte riktigt fattat vad de menar eller velat ta in det! Nu vet jag att jag egentligen inte behöver oroa mig då ju för jag har annars har jag varit orolig över att jag typ ska bli gravid på fel tid så att jag kommer missa min inkörsport till jobb som i mitt yrkesområde är på sommaren och samtidigt så vill jag inte att det ska vara för lång tid mella barnen. :) Om jag skulle bli gravid nu så tror jag nog att det skulle bli en tvilling isf och att det blir en pojke nästa gång är jag säker på:P Man får vänta och se hur det ter sig! Tack så mycket :P

liawilson
2011-09-21 15:31
0

Ta hand om dig <3 kramar

*Kärlek & lycka*

Lill-Mari
2011-09-24 22:27
0

Är det någon som kan se hur det blir med kärleken för mig?

Kommer jag att finna någon ny vän? Var ska jag söka eller i vilka sammanhang ska jag röra mig?

Den man jag blev lite förtjust i under sensommaren,är han inte intreserad av mig? Det verkade så då i alla fall,men något kom emellan,har inte sett honom sen dess???

kram

Skogshumblan
2011-09-27 18:09
0

Någon som kan pendla? Skulle i såfall vilja be om hjälp att få fram ett svar på en fråga jag har. Behöver ni veta ämnet eller "stämma av tid" så säg till.

/ Skogshumblan

jojjana
2011-09-29 12:54
0

Jag undrar om någon kan hjälpa mig :-)

En rolig sak / stor sak ska hända snart.. och jag är så nyfiken på vilket datum det blir..

har själv fått till mig att i nästa vecka ska det ske.. Tarot korten visade mig detta.. även i min meditation har jag fått till mig att det är nästa vecka..

(antingen tisdag eller lördag den 8 oktober)

Men i tisdags kväll var jag på en storseans där min farmor påstod att det var den "22" som gällde..

Är det någon som kan hjälpa mig se?

Nu när jag drog kort själv och frågade : 22 oktober : Världen XX1

nästa vecka: The starXV11

(och naturligtvis när jag även testade en nätsite ..så kom samma kort upp ;-)

så något betyder korten… :-)

Men vad svårt det är att tyda själv!

[GunillaR]
2011-09-29 17:33
0

Jag står över med att pricka in datum. Kanske någon annan kan.

mausan
2011-10-02 12:19
0

Jag undrar hur det kommer bli för mig de närmsta månaderna? bättre eller sämre?

och kommer jag spendera nästa alla hjärtans dag ensam? haha :)

@ the gym

Christina_46
2011-10-02 20:29
0

Hej. Jag undrar om det är någon som vill lägga några kort för mig. Jag behöver veta om jag ska flytta till en annan lägenhet eller inte. Tack på förhand Glad

[Momiji]
2011-10-02 21:18
0

# 56 Fick svaret att det spelar ingen större roll, det finns fördelar och nackdelar både med att stanna och att flytta

leemland
2011-10-03 15:45
0

Hejsan, Jag undra om någon skulle vilja dra ett kort för mig? Har en fråga, eller ja egentligen ett par stycken men en som jag gärna vill ha svar på.

Frågan: Kommer jag att hitta rätt i livet? Och hur snabbt då?

(Jag är för tillfället arbetslös, och jag vet inte vad jag vill med mitt liv längre.)

Tack på förhand :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Pam89
2011-10-03 16:40
0

Hej Leemland. Vad jag kan se så verkar det som att du bör sikta in dig på jobb som antinge handlar om ekonomi eller vård. Detta är det som kommer ge dig mest och som du kommer vara till fröjds med. Det tar ca 6 mån till året innan du kommer på fötter igen.

Kram

leemland
2011-10-03 16:47
0

Okej, tack så mycket :) Har varit inne på att plugga inom vården faktiskt, känns rätt så bra att veta att det skulle funka för mig :)

Kan du se om det finns någon speciell inriktining som är "mnad" för mig? Tack så mycket än en gång.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Christina_46
2011-10-03 18:22
0

Tack Momiji för de dragna korten Glad

Sary
2011-10-04 22:46
0

Är det någon som vill vara så gullig och dra ett kort för mig? Skrattande

Jag undrar hur illa det är med mitt knä, jag har problem med det som går i släkten. Hur allvarligt är det?

Kommer jag att börja träna seriöst, någon gång?

Hur kommer mitt kärleksliv att se ut? (viktigaste frågan hahaha Oskyldig)

Kan du se vad min framtida karriär skulle kunna vara?

Hur kommer jag att bli som person?

Kommer jag någonsin att vara helt nöjd med mig själv?

Kan du skicka svaret i PM? :D

[GunillaR]
2011-10-04 23:31
0

Det var många frågor Sary. Det med knäet, ta det med din läkare eller sjukgymnast.

Hur du kommer bli som person, det är du själv som bestämmer detta. Det finns redan i dig hur du kommer att bli i fortsättningen också, på gott och ont.  Om du ska bli nöjd med dig själv, naturligtvis!

Vill du ha en stor läggning av mig så får du betala 300 spänn. Men då får du en heltäckande. Pm:a mig om du är intresserad!

Sary
2011-10-05 00:31
0

Jag tänkte att det kanske skulle vara för många frågor när jag skickade det haha, frågan jag är mest intresserad av att få svar på är om kärlek.

Tror du att du skulle kunna vara så väldigt snäll och göra det? Skulle uppskattas väldigt mycket hehe! Glad

Sary
2011-10-06 18:05
0

Det händer ingenting när jag klickar hantera, så antar att det inte går att redigera inlägget. Anyways, vem som helst som vill ha någon att träna på får gärna försöka svara på min fråga Glad Trodde nämligen att det var GunillaR's tråd först haha.

Till min fråga,

När kommer jag att möta kärleken?

liawilson
2011-10-07 13:11
0

Snälla skulle någon vilja dra ett kort för mig hur det ser ut med arbete eller studier. var helt inne på att få börja praktisera på ikeas resturang, vilket var i precip redan färdigt, men idag hade det visst blivit ändrade planer & det blir ingen praktik. Vet varken ut eller in, villken väg ska jag nu ta?

kramar

*Kärlek & lycka*

[GunillaR]
2011-10-07 13:37
1

# 65 - Du kan inte redigera inlägget i mer än en timme. Sen är det låst och endast moderatorerna kan redigera inlägg.

Vad gäller din fråga så är det väldigt svårt att svara i tidsperspektiv. Det finns vissa som har en teori om att vissa kort betyder månader och andra år osv.

Däremot kan man ju fråga, hur ska jag göra för att träffa på kärleken?

Gabrijella
2011-10-09 22:09
0

Kan någon spå mig?

Jessica Holländare
2011-10-12 08:31
0

Vilket underbart forum och vilken rolig tråd. Glad Den som vill och har tid kanske vill hjälpa mig med en fråga…? Ska jag stanna???

Tack på förhand. Ha en bra dag alla!!!

Amandla
2011-10-13 13:33
0

# 68 Du känns stressad just nu, du är uppe i varv. Ta dig tid att sitta ner och meditera, känn in vad som är viktigast för dig att lägga tid och energi på, var du ska investera dina känslor. Det kan vara dags att släppa en del gammalt, sånt som har med barndomen att göra. Om du gör det kommer du att må bättre i dig själv och orka med andra (dina barn?) bättre.

Amandla
2011-10-13 13:37
0

# 69  Frågan handlar om vart du mår bäst.

Om du stannar: massor med glädje, energi och välmående, men risk för att det kan bli lite mycket av det goda och att du inte riktigt litar  på det. Men våga, du har allt att vinna!

Om du går vidare: du får möjligheter att vidareutbilda dig, att lägga din kraft på att lära dig nya saker. Det som kan kännas jobbigt är att du inte vet var du hör hemma. Du blir stressad över beslutet.

Amandla
2011-10-13 13:42
0

# 66 Du är i ett läge där det passar fint att affirmera vad du vill uppnå, vad är det du vill ha ut av ditt jobb? Försök att hitta essensen i det, om det är framgång, pengar, självförtroende osv. Att du inte fick praktiken ställer till det ordentligt för dig, du tvingas hålla hårt i det du har och lägger skulden på dig själv. Gör inte det, utan se det som ett tillfälle att skåda in i dig själv och hitta varenda känsla du vill känna när du jobbar. Jag får in att Ikea är för stressigt för dig, du behöver en plats där du känner dig mer tillfreds och får använda dig själv och din personlighet i arbetet.

Jessica Holländare
2011-10-13 14:16
0

#71 Tack! Jag har bara fått så mycket negativt från alla håll så det känns skönt med lite positivt. Uppskattar verkligen att du tog dig tid att lägga lite kort för mig. Verkligen snällt!! :)

Sary
2011-10-13 17:16
0

Testar igen då. :)

Vill någon dra ett kort för mig?

Jag undrar när jag kommer att möta kärleken för första gången, om det inte går att svara på en så specifik fråga så vill jag helt enkelt veta hur mitt kärleksliv kommer att se ut frammåt. Glad Tack!

liawilson
2011-10-13 19:40
0

Frågar igen..Skulle någon snäll själ vilja kolla hur det ser ut i mitt yrkesliv kommande tiden? Kommer det att hända något positivt vad gäller yrkeslivet, eller blir det enbart studier för min del? Kramar

*Kärlek & lycka*

Amandla
2011-10-13 19:46
0

Lia, jag la för dig i # 72! Flört

liawilson
2011-10-13 20:01
0

Åhh jag såg inte..<3 Tack snälla..<3

*Kärlek & lycka*

Lill-Mari
2011-10-13 21:27
0

Jag gör ett nytt försök,någon som vill vara snäll och spå mig?

Hur blir det med jobbet? och någon ny man??

[GunillaR]
2011-10-16 11:05
0

Lill-Mari kanske du vill ställa EN fråga, för detta är ingen spådomstråd. Det är en träningstråd för den som känner sig manad.

-----

Jag stänger denna tråd nu och öppnar en nu som heter nr 2

Inlägget är låst för nya kommentarer