Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 633 ggr
[GunillaR]
0

Snackis lördag 10/9

Jag fick ju någon slags sträckning eller inflammation i höger tumme igår, men det känns lite bättre idag. Har känt konstigheter även i vänster tumme sedan en tid tillbaka så det kan ju vara något reumatiskt. Ibland när jag gör en häftig rörelse med handen så hugger det till i tummen och gör fruktansvärt ont.

Detta irriterar mig naturligtvis eftersom jag hade slagit ihop en ram som jag skulle spänna duk på. Och sedan börja på nästa projekt. Men att spänna duk tar väldigt på tum- och handkraften så detta får jag vänta lite med (morrr)

Men jag har ju en färdig duk som jag kan börja kludda på. Men det blir ingen målning idag för handen ska få vila, så vida jag inte börjar jobba med vänster hand istället, he he Cool

Nu ska jag dra några kort för Tarotakuten Tungan ute

Ha en bra lördag ute i stugorna!

christel70
0

Jag har varit och jobbat idag och nu när jag kom hem blev jag så sugen på att göra en äppelkaka - så den står i ugnen nu!

Visst är det härligt att få skörda höstens äpple?!

Medarbetare på Tarot

Skogshumblan
0

Här blev det en loj dag för mig. Har massor att göra men vädret är inte så inspirerande. Jag har bara varit idag och njuter av det. Städa får jag göra en annan dag, ingen snor hurvet, tyvärr:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Christel, jag hoppas att äppelkakan blev bra. Du, det finns en tävling om höstbilder…………….. kanske en liten bild på äppelkakan eller äpplena *blink*

christel70
0

#3 Hi,hi nä någon bild blir det inte ,så fager blev den inte men god!Tungan ute

Får se om jag kan få till något annat foto istället - älskar ju att fotografera!

Medarbetare på Tarot

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ligger hemma på soffan och är sjuk. En kompis ringde upp mig igår och när jag svarade trodde hon att jag var min pappa. Det var ganska illa(en 21 årig tjej ska inte låta som en 48 årig gubbe). Kaninerna sätter sig på mig och tvingar mig att ligga stilla, försöker jag sätta mig upp stampar dom på mig och grymtar tills jag lägger mig ner igen. Tror dock att jag börjar friskna till för att aptiten har börjat komma tillbaka.

Upptäckte idag att en av mina favoritmusiker har skaffat sig flickvän, eller, det var väl länge sedan, men jag brukar inte hålla koll på deras privatliv. Såg en bild på dom idag, och åh vad dom är fina tillsammans! Tänk att man kan bli så glad för en människa som man egentligen inte känner Glad Önskar dom all lycka i framtiden! Skrattande

Doris
0

Har tillbringat kvällen ute Vi lagade mat i murikkapannan över öppen eld Har tagit en del foton ikväll Ska tävla med ett kort Det blev många bra så jag har svårt att välja Jag får önska en god kväll/ natt för tiden är sen men för mig är det ännu några timmar vaken.

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Idag har det varit lugna gatan här. Har inte gjort något nyttigt förutom att diska. Annars har det varit mest slapp. Satt faktiskt en timme på balkongen i eftermiddags. Solen tar ju inte nu men den värmde skönt i alla fall.

Nu är det snart nattadags. Ska se om jag hittar lite mysig musik att lyssna på.

Nattinatt Glad