Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 507 ggr
Elpida
0

Söndag 4 sept

Så var vi på sista dagen den här veckan. Plötsligt tar hösten storsteg! Det är en vacker tid vi går tillmötes och löven har redan börjat gulna en del. Igår hade vi det riktigt varmt och skönt och det ser ut som att denna dagen följer efter!

En liten skogstur idag kanske ska skrivas in på dagens att-göra-lista!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God morgon Elpida & alla ni andra. Idag är det en fin dag här. Vi förbereder det vi kan inför doteras operation som ska göras tidigt i morgon. Jag börjar bli riktigt nervös för hur jag och min man ska klara det hela. Hu! Dotera är jag inte orolig för utan litar på att det går vägen. Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
0

God för middag

Det regnar ute och 13 grader varmt men det gör inget Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläderFlört Nu klockan 11 ska vi gå gåbingo så vi får leta fram regn kläder! Igår kväll var vi på surströmmingfest hos några vänner i byn ! Vi satt ute i sidotält till en husvagn De hade även satt dit ett element så det var varmt och skönt!

Jag önskar er alla en trevlig söndag

Kramar

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Solen skiner och det verkar som att det skulle kunna bli sol idag. Någon har nämnt 20-25 grader och det välkomnas naturligtvis.

Jag har tänkt ta en cykeltur i alla fall, och sen får jag se vad jag ska göra av dagen. Hade tänkt ta det lugnt och koppla av idag.

Ha en skön dag Glad

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Har möblerat klart lägenheten nu, började strex efter 11 imorse och blev klar för ca 30 minuter sedan. Dock har jag ju inte städat, men det är ju en hellt annan sak Tungan ute Får väl göra det nästa helg, dock har jag damsugat iallafall. En stor bedrift med tanke på att jag har damsugarfobi.

Nu ska jag nog lägga mig och vila ett tag.

Ha en trevlig dag allihopa! Glad

[GunillaR]
0

# 4 - Ja ibland får man bara göra något nytt, även om man bara flyttar en soffa. Du har varit duktig och flitig :-) Trevligt att du delar med dig av "före" och "efter".

Glad

[Momiji]
0

Jo, har alltid viljat ha en hörna för alla djuren. Det blir så mycket lättare att fixa maten och vattnet till dom. Sen år det skönt att kunna lägga sig ner i soffan med datorn, hade det så under mitt första halvår i lägenheten(nog för att jag inte hämtade min dator förrän efter 3 månader). Men sen dess och fram tills idag då har jag haft den på matbordet. Inte skönt att sitta där och skriva skolarbeten. Internetuttaget är i hallen så jag måste ha datorn nära hallen då. Är ganska nöjd än så länge, får se om jag fixar till nått sen Glad