Tisdag 23 augusti
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godförmiddag på er alla!
Här i Malmö skiner solen med ett tunt slöjmolntäcke, men det blir en fin dag. Får se vad jag ska göra med den förutom att måla på min målning med tema "höstkänsla". Man vill ju inte sitta inne och hänga om det är så fint väder.
Hoppas solen skiner på er också 
God middag Gilla och ni andra när ni tittar in. Har just kommit hem från en skön svamprunda i skogen. Skulle ha gått till arbetsförmedlingen idag men i detta fina väder fick det vänta:) Om en stund ska jag fixa mellanmål & t med då barnen ska hämtas. Barnen och jag har loja dagar i skogen på väg hem från förskolan. Så länge det är barmark kan vi gå en väg genom skogen och de få tusen metrarna kan ta hur lång tid som helst när varje buske, sten och barr ska upptäckas. Vet inte vem som njuter mest av de här loja stunderna men det är nog ganska jämt:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God middag gott folk
Jag har haft en stilla morgon med yoga och meditation skönt!
Solen visar sig även här jag har promenerat ut med sjön, men nu är det hög tid att börja laga mat så dottern får något i magen efter skolan.
Ha en fortsatt fin dag

god eftermiddag!
Här skiner solen och värmer så gott! Igår var jag ledig och följde med minstan på första skoldagen. Vi hade lite kvalitetstid eftersom jag varit iväg hela helgen! Ikväll blir det lite vanligt fix hemma och sedan en meditationsstund!
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväller!
Här har det inte blivit tid eller ork för några uteaktiviteter. Har suttit framför stafflit mesta av dagen. Och städat……….
Skulle sannerligen behöva en meditationsstund jag också, Det får bli i kväll.
God kväll
Nu har andra skoldagen varit, och det var väl inte så mycket till skola. Dock har jag en jättebra kompis som börjat samma skola(fast en annan utbildning) som jag fick mycket tid att träffa då istället. Sen efter skolan fikade vi och for och handlade på Röda Korset. Tavlor och allt möjligt annat blev det. Varit en väldigt bra dag alltså 
Ser dock fram emot att sova snart. Sömnen börjar krypa fram så smått och snart ska jag väl bädda ner mig med min apelsinjuice.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
-Dubbelpost-