Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1802 ggr
Amandla
0

amandla - ny här!

Hej på er!

Känns kul att jag hittade den här sidan, jag behöver verkligen en nytändning. Jag började lägga Tarot för fjorton år sen, efter att ha fått lite väl stora telefonräkningar. Jag var olyckligt kär i en karl och ringde på telefonlinjer Skäms och kände mig miserabel på grund av båda delarna. Fick som av en händelse syn på en annons om en tarotkurs som skulle vara under helgen, i min lilla stad dessutom. Jag anmälde mig bums, tänkte att det var väl investerade pengar om jag kunde lägga kort för mig själv istället. Jag hade fortfarande bara "honom" i tankarna. Nåväl, allteftersom jag förstod mer av korten förstod jag varför han hade kommit in i mitt liv, och det var bland annat för att hjälpa mig att få fart på min andliga utveckling Flört Det blev aldrig något mer med honom, och det är jag bara tacksam för så här i efterhand.

Några månader efter den första kursen gick jag en fortsättning, där träffade jag en kvinna som tipsade mig om Reiki, så jag anmälde mig till ettan bums. Sen gick jag tvåan också. Har fortsatt med diverse kurser, varav flera mediumkurser och nu senast var jag på Englagård när Ylva Trollstierna var där och höll en introduktionskurs (hon berättade om allt möjligt, inte bara Tarot utan siffror, astrologi osv). Mycket intressant! Jag ska nu gå hennes stora distanskurs, känner att hon har ett sätt att lära ut som passar mig.

Skogshumblan
0

välkommen hit! Hoppas du ska trivas här.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

ina3
0

Välkommen hit Amanda! Skrattande

~ Medarbetare på Tarot ~

[GunillaR]
0

Välkommen hit Amanda Glad Hoppas du ska trivas på sajten. Börja med att kolla upp artiklarna, men det verkar som du redan gjort, Flört

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen hit och hoppas du ska trivas hos oss!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Lotta 11b
0

Oj vad jag känner igen mig i dig. Tyvärr har jag inte kommit så långt att kunna lägga åt mig själv…. jag tolkar för mycket. Men till andra funkar ganska bra i mindre skalor.

Är nyfiken på en ny läggning för min egen del har du någon att rekomendera ??

Lotta

Isa56
0

Välkommen Amandla. Hoppas du ska trivas här i vår lilla vrå av iFokus. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Tack alla! Jag känner mig så välkomnad! Glad

#5 Om du lägger för dig själv kan det vara bra om du håller dig till kortens betydelse, då blir det lättare att låta bli att önsketolka Flört Läggningar finns hur många som helst, jag gillar Ylvas enkla stjärna med fem kort:

Ett till höger: arbete/det du brinner för

Ett nere i mitten: kärlek/känslolivet

Ett till vänster: ekonomi/det materiella

Ett uppe i mitten: hälsa/andlighet

Ett i mitten/vojd: röda tråden, det som påverkar dig

[Momiji]
0

Välkommen Glad