Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1033 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 30 juli.

Ja en riktigt god morgon på er! Jag fick sovmorgon i morse. Det var ett bra tag den sist, minns inte riktigt men förmodligen var det innan lillan kom och det var ju över 1,5 år sen. Men sovmorgonen var skön och behövlig! Idag ska maken fixa sista biten av tapetseringen i den del av köket vi är klara med. Ska bli så kul att se hur allt blir ihop, tapeter, skåpsluckor m.m. I eftermiddag är det grillparty som gäller. Gemensam bekant har bjudit in ett femtontal vänner. Hoppas på bra väder bara… Ha en skön dag alla och var rädda om livet medan det är.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

ina3
0

God morgon Skogis och alla andra!

Härligt med sovmorgon, det behövs ibland! Man blir som en ny människa, och det behövs när solen är så här stark på dagen..man blir ju totalt slut på kvällen. Förstår att de i sydligare länder tar en siesta.

Idag blir det nya utemöbler och sen ut o sola och bada!

Ha en toppendag alla!

~ Medarbetare på Tarot ~

[GunillaR]
0

Godförmiddag alla !

Så är det lördag och nästan sista dagen i juli månad. Och jag ska tvätta idag. Men det gör ingenting för vädret kunde varit bättre. Inget regn visserligen men ingen sol heller.

Ha en fin dag Glad

Isa56
0

Godmiddag Skogis, Ina, Gilla och alla andra. Skrattande

Har precis skrivit ner och skickat en läggning. Ibland tar det tid, för när jag skriver så kommer det så mycket så man får skriva snabbt för att inte missa något. Ska bli spännande att höra vad hon tycker för det är första gången jag lägger för henne. Tungan ute

Igår hittade jag två trisslotter som där var lite vinst på, sista dagen för att lösa in dem är på måndag. Förvånad Vilken tur att jag hittade dem nu, eller inte… Obestämd Där är 100 kronor tillsammans, ja man får inte mycket för 100 krono, men det är pengar det med. En miljon börjar ju med en krona, sägs det.

Önskar alla en skön lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 3 - 100 spänn kan man ju köpa något för, något helt onödigt. Det finns massvis under 100 kronor Flört

Doris
0

God eftermiddag

Solen skiner nu på eftermiddagen Det var lite grått när jag åkte hemåt i morse

Ha en bra Lördag alla

kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godkväller på er alla :-)

Här sitter en som är helt slut av dagens tvätt. Usch det är så fuktigt och detta mår inte min kropp bra av. Mår illa i hela kroppen men tvätten är i alla fall klar.

Får se om det finns någon film att kolla på, det är ju bara skit i TV.n. Just nu vill jag bara slänga mig i soffan under en filt.

I morgon är en ny dag Glad