Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1518 ggr
[GunillaR]
0

Onsdag 13 juli

Godförmiddag!

Här har regnvädret kommit in för att parkera sig några dagar enligt väderprofeterna. Men då får man göra lite inomhussysslor. Tänkte städa samtliga golv idag, inte en minsta dammtuss ska vara kvar.

Jag ska också fortsätta med något jag påbörjat, nämligen att söka lägenhet. Ska först gå igenom vilka fastighetsbolag som har hemsidor där man kan söka gratis och sen måste jag nog också anmäla mig till Boplats Syd, där det kostar 300 kronor om året. Skamligt tycker jag att en bostadsförmedling ska kosta pengar! Men är det enda sättet att få lägenhet så får det väl vara värt priset, för jag måste härifrån. Orkar faktiskt inte längre känna mig som en främling i mitt eget land. Och så är jag trött på all kriminalitet, bombsprängningar, skjutningar här i området.

Nåväl, jag har ingen panik eftersom jag egentligen litar på Universum och mina hjälpare.

Nu ska jag lägga färdigt den läggning jag påbörjade igårkväll min inte orkade avsluta.

Ha det bra idag i regn eller sol Glad

[dandamimm]
0

Hej svej.

Hoppas du hittar lägenhet snabbt då Gilla, låter ju inte alls bra att känna det så där man bor. Håller alla tummar jag har för digGlad

Hoppas alla får en fin dag trots att det regnar lite varstans vad jag förstår. Själv ska jag på Harry Potter med familjen.

Kram Danda

[GunillaR]
0

Hej Danda :-)

Kruxet är att jag trivs i själva lägenheten och att läget är väldigt bra med mycket gröna områden och möjligheter till fina promenader, men jag orkar inte längre med att bo i en flyktingförläggning.

Jag tror att jag har satt igång en process nu och förlitar mig på de goda krafterna. Glad

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God eftermiddag!

Här har ett molnlager parkerat sig och sämre väder är utlovat. Jag körde Zumbapass idag och nu har jag uppehåll på 3 veckor, fick köra 10 min längre eftersom jag skulle vara ledig och det gillade inte mina kunderSkrattande (fast de unnar mig semestern innerst inne).

Ikväll ska även jag och mina flickor på Harry Potter-premiär, ska bli spännande för vi har sett alla filmerna på bio och ungarna är riktigt sugna!

Du kommer naturligtvis hitta en perfekt bostad Gilla när du har universum till hjälp!

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Doris
0

Hej alla!

Jag är tillbaka här lite! Jobbar hela juli månad och halva augusti på natten Jobbade helgen, då var vädret mycket fint . Nu är det blåsigt och kallt. 15 grader ute nu. Idag har jag en vilodag och har inte gjort någonting och det är ok! Lycka till Gilla med lägenhetsletade tids nog så dyker den rätte upp ! lägenheten alltsåSkrattande Elpida här är det uppehåll på zumba hela sommaren . Blir en ny kurs  till hösten och längtar redan dit!

Ha det bra alla

Kram

Allting är möjligt

Isa56
0

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Här ramlar en semesterfirare till in. Var i Tyringe på Förmedlingscentralen och handlade lite handcreme Oskyldig shampo och sånt. Sen köpte vi en smörgåstårta med hem och åt istället för middag. Vi tar en lagad kvällsmat senare istället. Det är ju semester. Tungan ute

Önskar alla en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Isa, hur går det med dina händer? Har det blivit bättre?

Tyringe - där var min mor en gång på vilohem.

Nu har jag varit i stan på en liten inköpsrunda. Det har slutat regna nu men alltjämt mulet och blåsigt.

Isa56
0

#6 Nja Det lugnade sig jättefint och var nästan helt läkt, men nu har det börjat blossa upp igen.

Kanske för att jag inte använder bomullsvantar längre och slarvat lite med handcremen. Men det är fortfarande jättebra jämfört med för en två-tre veckor sedan.

[GunillaR]
0

Jag kommer ihåg att min mor hade mycket stora problem med händerna och fick använda bomullsvantar. Men detta försvann när hon bytte läkare. Hon fick nämligen utskrivet mängder av mediciner som hon tog i tid och otid, hon var inte riktigt "redig" de tio sista levnadsåren.

Det måste ju komma inifrån på något sätt.

Isa56
0

#8 Ja, jag har bara fått Kortison salva och den har jag inte använt på ett par veckor nu. Vi får väl se i augusti vad dom säger på hudkliniken. På fötterna har de lugnat sig bra än så länge.

[GunillaR]
0

Ja, nu är det ju inte så lång tid kvar. Bra att det har lugnat ner sig i alla fall Glad

Isa56
0

Ja, kan ju alltid ta kortisonsalvan om det blir för illa. Börjar misstänka att det är något jag äter. Obestämd