Måndag 11 juli
Godförmiddag!
Idag är det sonens födelsedag. Tänk, det var 42 år sedan som jag låg där med mitt lilla knyta i famnen 
Han ska grattas i eftermiddag, bara vi i familjen.
Solen skiner och det skulle visst bli en fin dag runt 20 grader, vilket passar mig precis.
Ha en bra dag 
Godkväll allesammans 
Gilla hoppas du fått en trevlig eftermiddag och din son en fin dag.
Jag har varit med maken på en liten endagsutflykt.
Vi körde i förmiddags då det var lite mulet. Perfekt när man som vi har hund med.
Nu lämnar vi honom inte ensam i bilen på sommaren, för när det är varmt räcker det inte bara att lämna en fönster lite öppet. Det blir iallafall bastu i bilen. Något som de flesta vet, men tyvärr inte alla.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godkväll godingar
Har varit en tur till U-hamn på förmiddagen för att röntga axeln passade på att ha lite fika/shopping med dotter och make.
Sedan kom sonens flickvän med hund och syster och för att fika och skoja lite. Dagen har varit fin, jag tycker det är sååå himla kul att ungdomarna vill komma hit ,sitta och mysa,fika och snacka lite skit!, Sonens bardomskompis kom igår med sambo och nyfödd son, ahh vad det värmer i hjärtat att de vill komma och vara precis som när de var barn
Ha en fin kväll
kramis
Godkväll/godnatt :-)
Det har varit en trevlig dag och varm!!!!
Ja härinne var det ingen större trängsel. Hoppas att det beror på att ni har trevligt på semestern och inget annat. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Vad härligt det lät Nillan!!!! Man får vara glad om barnen vill komma hem med sina kärlekar och familjer, då har man lyckats!
#3 Jag kan ju bara tala för mig själv men när jag kommer hem från jobb så är det uteliv som gäller i all möjlig mån, dessutom är hemdatorn förfärligt ockuperad av två döttrar…
. Men tänker på er gör jag
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus