Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 1256 ggr
NessaInglorion
0

Dunsar omkring mig.

Hej hopp!

Hela dagen idag har jag hört dunsar omkring mig, senast i trappan nu efter lunch när jag var på väg upp till kontoret igen, precis som att något ramlar men det finns liksom inget i närheten som har ramlat!

Inte någon annanstans på kontoret heller för den delen.
I morse lät det som att en pärm ramlade ner från hyllan som står ca 30 cm bakom mig men icke! Strax därefter kändes det som att någon tog tag i mitt ryggstöd på stolen och ryckte till. Tyst
Känner mig smått iakttagen och inte av dem jag jobbar med då det känns som att någon står bakom mig och glor och det sitter ingen bakom mig.

Blir ju nyfiken om det är någon som pockar på min uppmärksamhet men jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det eftersom jag är på jobbet och jag har ingen lust att fråga högt och tydligt vad vederbörande vill om det är någon där. Flört

Någon som har några råd eller upplevt liknande?

Kram

"Låt själen vara fri"

Skogshumblan
0

Kanske du kan ta en liten meditation, be den som är där att ta din hand och skriva sitt budskap? Har funkat för mig men långt ifrån alla gånger. Eller så kanske du kan be någon försöka kanalisera? Prova här eller på medialt i fokus. Kram & lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Det första som slog mig när jag läste detta var att det är dina egna energier som "druttar omkring". Du är väldigt frustrerad av stölden, vilket inte alls är så konstigt och därför bär du med dig ilska. Jag har själv upplevt liknande när jag vet att jag bär på sk "negativa" känslor. Man kan likna det vid en "tryckvåg" av energi.

Nu är du ju laddad av positiv energi och förväntan/glädje inför semestern men samtidigt så "krockar" detta med din ilska över det fb försäkringsbolaget och stölden, det blir friktioner.

Nu har du bara en dag kvar, och sen skulle jag nog vilja råda dig att du gör något kul som får dig på andra tankar och kan vända bort det negativa. Inte så att du ska affirmera något som inte är verklighet utan att du helt enkelt ska fysiskt göra något som du tycker om. Hitte på något Flört

Men det kan ju också vara någon som vill meddela sig, men jag tror inte att det är så, med tanke på din situation just nu.

NessaInglorion
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ni är så kloka mina vänner! Kyss

Vad härligt det är att skriva här och veta att man alltid får nya perspektiv att se saker och ting på.

Jag kommer att meditera en smula ikväll och försöka känna in om det är någon som vill mig något, om inte så ska jag bara slappna av och låta det negativa rinna av mig.

Tack vännerna! Kyss

"Låt själen vara fri"