Fjärilen
Jag tycks ha fått ett nytt husdjur. 
Det är väl ungefär en vecka sedan som jag gick ut på trappan, då kommer en brunoch gul fjäril (vet inte vad den heter) flygande rakt mot mig.
Den försökte envist sätta sig på mig. Jag försökte försiktigt få den att flyga vidare. Den satte sig på husväggen bredvid mig. Sedan kom den varje gång jag gick ut, och flög ett varv som att den skulle hälsa.
Och nästan varje gång jag öppnar dörren så kommer den och "hälsar".
En dag flög den in i huset som tur var flög den in i badrummet där jag kunde öppna fönstert och släppa ut den. Idag hittade vi den i "blomsterrummet" maken släppte ut den.
Kram Isa Fjärilsmatte
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Men Isa, vilket sammanträffande! Jag har en fjäril som envisas med att flyga in hit hela tiden, både jag och min son möter på fjärilar på det mest konstiga och ovanliga sätt och ställen nu.
Fjärilen står ju för förändring, du har ju skrivit att det händer mkt hos dig nu och här är väl ett tecken om något! 
~ Medarbetare på Tarot ~
Haha, ja jag har aldrig varit med om en envisare fjäril. Jag tror det är samma fjäril.
Förändringens vindar blåser hos dig också då.
Spännande.
Har samma uppfattning, det är en förändring på gång. Från puppa till fjäril.
Ja Gilla, Jag mediterade lite idag och det var rätt kul, det kändes som jag hade ett väldigt brett (6-7 cm) metallarmband på höger handled och någon typ av stav i handen. Kändes lite fyrkantig. (staven allså)
Sen blev jag alldeles varm och det liksom stack under fotsulorna och i händerna.
Stickningar i händerna och upp i armarna är jag ganska van vid när jag masserar nacken på nån arbetskamrat. Och jag tror aldrig jag varit med om att det inte hjälpt, tvärtom de vill ha mer.
Igår drog jag ett änglakort som rådde mig att lära mer om healing.
Haha var in på Facebook och klickade på nån av de där apparna, bla. tarot säger osv. Den sa: Jag ska ha en diskussion med maken ikväll som urartar till en konflikt.
Ska inte prata med honom mer idag. 
Samma sak här! Både denna sommar och förra hade vi huset fullt med fjärilar.
Förra sommaren hittade jag tre fjärilar i sovrummet - det underliga var att en av de var en nattfjäril och detta var mitt på ljusa dagen. Den där nattfjärilen var dessutom stor som min handflata!
Fick en stark känsla av att fjärilarna kom från mina guider - och vitt jag vet har jag tre manliga guider.
I sommar har vi haft två fjärilar flygande omkring här hemma och de ville inte ut i första taget.
#5 Nellie Då är det nog som du tror.
"Min" fjäril sitter fortfarande utanför och väntar på mig, sen flyger en. Eller ja först försöker den flyga in. 
#6 Det var mig en envis en! hehe Verkar som att något spännande väntar dig. 
Själv funderar jag mycket på varför en av "mina" fjärilar var en nattfjäril. Jag har aldrig ens sett en sådan stor fjäril som den! Och när jag såg den gick en väldigt bekant känsla genom mig! Som om jag på en gång visste vem av mina guider just den fjärilen "tillhörde". 
#7 En nattfjäril kan ju blivit väckt, men storleken och din känsla säger något annat. Så jag skulle nog säga att du ska lita på din känsla att fjärilen är bekant för dig. 
#8 ja, synd bara att det är svårt - att lita på sina känslor. 
Ja just det. Första känslan är ju alltid rätt. Men så sticker det "logiska" tänkandet upp, sen är det kört. 
Ja, tyvärr. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Undrar om det är ett fjärilsår kanske, för igår dök det upp en inne på jobbet också 
~ Medarbetare på Tarot ~

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske är det någon på andra sidan som "klätt sig" till fjäril och vill vara nära dig samtidigt som budskapet ska gå fram… Det här med stickningarna i händerna är ju typiska vid healing så jag tycker absolut att du ska utveckla den sidan hos dig Isa!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus