Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 917 ggr
Elpida
0

Måndag 13 juni - god morgon

God morgon kära tarotare!

I fredags var jag ledig från jobbet eftersom äldsta dottern tog studenten. Trots regn hela dagen blev kalaset lyckat. Fick beröm för maten och alla var nöjda!

I lördags hade vi lite födelsedagskalas med min lillasyster och på kvällen drog jag och maken till grannsamhället på lite fest. Helgen har gått i ett och jag har inte orkat sitta vid datorn alls. Nu ska jag ta igen lite trådar så jag vet vad ni har hittat på!Glad.

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

God förmiddag :-)

Oj vilket festande det varit för dig Elpida Glad

Idag ska jag åka till Djursjukhuset och få ta bort stygnen på katten. Det ser så fint ut och det har gått så bra med lilla tuttan. Och så skönt att slippa p-pillerna Glad

Det är solsken nu men det skulle visst mulna till frammot eftermiddagen. Hoppas det inte regnar bara för jag hade tänkt cykla till köpcentrat.

Värken känns idag också men det är inte så tungt som igår, men det är ju så det är med fibbe. Han gör sina besök då och då.

Nej, nu får jag sätta fart här!

Ha en bra dag Glad

Skogshumblan
0

Hej och goddagens! Elpida, vilken helg! Låter som du behöver semester för att återhämta dig;). Trevlig läsning i trådarna. Gilla, skönt att allt gått bra med din lilla katta. Hoppas den där fibbe drar dit Jante skickades;) Här är sjukstuga. Var på vårdcentralen med dotera och visst är det vattkoppor. Kom hem och upptäcker att sonen ( som varit hos farfar då vi tjejer var på vc) har feber. Så nu är vi tre "prickigkorvar" här hemma. Jag hoppas jag inte blir värre än såhär för det här går hyfsat bra. Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Godeftermiddag :-)

Det gick jättebra hos vetten. Hon var så duktig och tålmodig. Så nu är vi hemma igen. Jag har cyklat till Coop Forum och handlat. Katten fick en ny leksak eftersom hon varit så duktig. Nu ska jag sätta igång med skiss och lite målning.

Jag har "efteront" idag som det brukar vara efter en attack. Då känns det som att alla muskler och muskelfästen brinner, men illamåendet är borta så det är ok. I morgon kommer det att vara ännu bättre.

Skogis jag  hoppas att det går bra med "prickkorvarna". Flört

Ha en fortsatt bra dag denna måndag som ju brukade vara Annandag Pingst.

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Krya på dig Gilla, hoppas det kommer lite riktig värme snart. Det brukar hjälpa iaf på mig.

Hur går det för prickig-korvarna?Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

# 4 - Tack Elpida Glad

Jag tror att det är turbolensen i vädret som ställer till det. Omd det är varmt eller kallt spelar ingen roll, bara vädret är någorlunda stabilt.

Skogshumblan
0

Gilla, så skönt att det gick bra med Z idag. Hoppas ditt onda försvinner snart också. Här är lojt värre. Ena prickigkorven ( sonen) har hög feber och har just somnat. Trots att han sov en lång stund i eftermiddags. Dotera har ont av sina utslag på fötterna ( distriktssköterskan trodde allergisk reaktion mot något) men annars är hon pigg och har ätit ok idag. Undertecknad prickigkorv är som en urvriden trasa men vid liv.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Usch då skogis. Låter som Ni fått trevligt besök lagom till sommarlovet. Minns när jag fick vattenkoppor, pappa pepprade mig med potatismjöl och jag låg i en varm stekhet båt mitt under semestern och kände mig som pesten själv. min underbara styvmoder var livrädd att jag skulle smitta hennes små änglar så jag fick inte ens grilla med dem på kvällarna. Ack ja, dessa minnen som väcker så mycket vemodFoten i munnen

Kan ju trösta mig med att den ende jag smittade var kärringen och då blev ilallafall resten av semestern ganska coolTungan ute

Här har arbetats från bittida till sent i dag. Är lite mör i kroppen. Ska slappa framför tv.n och zappa och ÄGA kontrollen i kväll, så det så.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, stackars dig. Men du så jag skrattar åt vem som fick fanskapet som jag lite kärvänligt kallar det för. Haha det är lite LoA där, det man skyr i rädsla drar man till sig! Äg på och ha det gott i sofforna, själv skall jag snart se vad "ögonlocksbion" bjuder ikväll. Komedi vore kul som omväxling från all "verklighetsskildring". ;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

Ja, ett gott skratt förlänger livet skogis, hoppas du zappar fram lite komedi, har inte kollat utbudet än. Skulle tro att jag slocknar en kvart efter jag satt på så egentligen kvittar det nog.Tungan ute säger sussa gott och hoppas nattens drömmar blir fridfulla.

Sajtvärd Tarot

ina3
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hahahahaha det var för bra Pagan!  Karmalagen rules!! SkrattandeCoolTungan ute

~ Medarbetare på Tarot ~

Pagan
0

YES!!Skrattande

Sajtvärd Tarot