God morgon 10 juni
Idag har vi en student så jag har massor att göra! Har preppat med kaffe för att få igång både kropp och huvud!
Önskar er en riktigt härlig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla. Regntunga skyar,men jag är nästan van nu. Bilen startar inte så maken blir strandad hemma idag. Tycker synd om honom för idag skulle de ha lite skoj efter jobbet men utan bil kommer han ingenstans:( Elpida, lycka till med studenten, var stolt mamma idag;) Ni andra, ha en skön fredag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon allesammans
Härligt Elpida!, barnen blir vuxna snabbt och studenten är en stor grej mycket planering och arbete men visst är de guldvärda ungdommarna Grattis!
Yngsta dottern hade skolavslutning igår spänande, första på den nya skolan.
Ha en skön fredag!

Godmorgon
Lycka till i dag Elpida. Här var det studentskiva i går. Jösses sicken späckad dag. Känns som dagen var väldigt låååång, mycket att hålla reda på sedan var det plötsligt tyst i huset och disken stod och väntade.
Champangefrukost, karnevalstämning, cortége och en massa oväsen överallt. Sonen var hur lycklig som helst och folk dök upp hela tiden för en snabbvisit och hade presenter med sig. Det står blommor överallt och det blev himla trevligt. Mat kvar i massor, fast jag var orolig om det skulle räcka - som vanligt!
Fest på hotellet under natten och hur det gick får han berätta om senare för han var väääldigt trött och uppspelt så samma gång när jag körde hem ett gäng under småtimmarna.
Idag är det skolavslutning för dottern så det blir lite fira även i dag. Sen ska jag soooova!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmiddag !
Pagan, det låter som det blev en lyckad fest, härligt! Elpida, jag får önska lycka till idag 
Vädret här ska visst bli växlande molnighet. Hoppas det inte blir regn för jag hade tänkt ta cykeln idag och det är inte kul att cykla i regn.
Jag är glad att jag fick strykt och lagt in all tvätt från igår. Fick också skissmålat en målning igår och idag hade jag planerat att ritskissa en blivande målning.
Jag har lite abstinensbesvär för jag har ingen bok att läsa just nu, får väl se om jag kan hitta någon pocket. Sommaren är min stora bokläsningsperiod, övriga årstiden är min lilla bokläsningsperiod.
Ha en skön dag och ni som inte ska gå på studentfest - glöm inte att mysa! 
God eftermiddag
Idag har vi en son som går ut nian så vi har haft lite fest med grannarna idag Smårgåstårta ute i trädgården Ute är det varmt som mest 25 grader på dagen. Den 1 Juni hade vi student middag med min förste son.
Lycka till Elpida med dina bestyr.
Ha en bra fredag
Kram
Allting är möjligt
Godkväll allesammans 
Grattis till alla studenter och stolta mammor.
Och ni andra också 
Själv är jag faktiskt sur, arg, besviken och ledsen. Mina händer ser fortfarande för j*vliga ut. Tillhör tydligen dem få, som får förtunnad hud av Kortisonsalva Nå min "Akut remiss" till hudkliniken kom idag… Den 16… Augusti får jag komma….
Ska jag gå HELA sommaren med det här, kan inte ens skruva av korken på mjölkpaketet utan att ha en handduk som skydd för fingrarna. Jo jag vet, jag gnäller och klagar, jag kommer igen imorgon,
men just nu känns det jobbigt. Har ju hållit på i tre månader. Snacka om storkonsument på handcreme. Har väl lagt en 600 kronor på diverse cremer, Kortisonsalvorna oräknade. De senaste två månaderna. 
"Suck". Någon som vet någon gammal huskur, jag kan testa.
Olivolja, honung, kokosfett…..
Fast maken både lagar mat och tar disken,
så något… nä jag diskar hellre än håller på så här.
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag känner mig strålande med en dynamisk energi. Jag är aktiv och levande"
(Hahaha ja nog känner jag att jag lever alltid.) 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Näe! Inte ska du be om ursäkt Isa, fy fan rent ut för hur länge du ska gå enligt dem. Jag vet inte hur du känner själv men vore jag i dina kläder skulle jag ringa den mottagning du ska till och prata med dem om möjligheter att få komma tidigare. Lyssna in din intuition bara så du inte gör något "dumt". Massor av styrka och kramar vännen!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack Skogis 
Tyvärr är en av mina svagare sidor en lätt telefon fobi. Vilket gör det svårt för mig att ringa. Men däremot funderar jag på att gå in till vår företagssköterska som är på jobb en gång i veckan, jag har ju listat mig hos dem så nu har jag smma läkare hela tiden.

Låter rent överdjävligt Isa. Förstår att du blir frustrerad och smått desperat. Gå in på alternativa beandlingar i fokus. Tuvan & gänget har säkert en del att tipsa om. Så här ska du ju inte behöva ha det och resten av sommaren också till råga på allt. Du är en darling du med uppenbarligen en ängels tålamod - jag skulle klättrat på väggarna. Förmodar att du googlat som en galning utan att finna några vettiga råd. Du är ju en googlemaster. Det måste ju finnas något bra tips att få någonstans ifrån. Kolla med ABif så ska jag kolla vad jag finner för tips i mina homepoatiska böcker. Funderar på en trippeldos av e vitamin, hmmm ska också se efter i Betty Shines bok, den jag har om vitaminer mm som jag talat om innan, hoppas jag fått tillbax den - brukar vara utlånad i perioder.
Kram på dig tjejen - vi får slå våra kloka huvuden i hop
Sajtvärd Tarot
Tack Pagan 
Jo googlat har jag gjort. Hittade allt utom det jag sökte. Läkaren trodde att det kunde vara någon hudsjukdom som började på Tup…… något. Eftersom jag har lite sprickor och antydan till blåsor under fötterna med.
E-vitamin, ja du det har jag överhuvudtaget inte funderat över. Vad jag äter och kanske missar i vitaminer och mineraler.
Jag är tacksam om du hittar något som kanske kan hjälpa, eller åtminstone lindra. För jag arbetar ju hela tiden med händerna så det är ju ett problem.
Tålamod, hm ja hehe. Tyvärr är jag den där typen som ytterst sällan blir riktigt arg. Händer bara en gång vart femte år nåt, och då går jag fullständigt i taket. 
(Förresten kan jag inte klättra har lite problem med tassarna juuuu) 
Men det hjälper mycket att ha er härinne som tröst och uppmuntran och det uppskattar jag verkligen.
Kram Isa.

jag kollar mina böcker, slår o slår. Vetetusan vad som är ett bra sökord 1905 eller så. Har ju en bok från då hemopatiska medel var i vaggan o där måste ju finnas nåt. Hmm, betty Shine förordar E vitamin, det vet jag ju sedan innnan men måste ju ta reda på varför….återkommer. Vi ska finna hjälp & bättring Isa
Sajtvärd Tarot
Ja tack vännen.
Väljer mellan pest och kolera för tillfället. Använda Kortisonsalv= ingen klåda och små få blåsor. Eller utan den salvan= Infernalisk klåda större och fler blåsor, men inte så mycket torrsprickor och fjällningar. 
Tack för tipset om alternativ behandling, är inne och läser för fullt. 
Jag får ju först bli medlem
Och det blir jag snart.
Jag kan inte annat än att hålla med föregående talare. Detta måste ju både utredas och behandlas. Du kan INTE vänta tills augusti!!!!
Egentligen skulle jag vilja skicka dig till en homeopat så att du fick göra en utredning och genomgång om vad du äter och annat. Det är dyrt men kan kanske vara värt varenda krona om det fungerar.
Men börja med ABiF!
Nu!!!
Japp håller på att läsa in mig där nu. 
Där är jättemycket intressant. Har ju dessutom en del eteriska oljor, bla ingefära. Hm.