Dagens hälsning 3 juni
Är jag först idag?
Hur som helst så säger jag godförmiddag på er. Hoppas att alla har lika vackert väder som jag har här.
Jag känner inte för att göra något idag utan bli på hemmafronten. Det blir en cykeltur till Coop nu på förmiddagen och sedan planerar jag att sola i parken efter lunch en liten stund.
Ha en bra dag idag och glöm inte att mysa ikväll 

Hello
Här blir det fullt upp. Sonen ska bygga en låda för musikanläggning - diverse slutsteg, högtalare, cdväxlare mm i släpet de ska åka i på studentdagen, hör o häpna!! Allt finns inte hemma - hur är det möjligt??
VA!! han är som vanligt ute i god tid med sina planer (läs ironi med stoooora utropstecken. En moder blir så trött.
Har tagit ut en klämdag för att slappa - måste bara hjälpa sonen först, storhandla, rensa orgräs, tvätta och planera inför studentmiddagen i nästa vecka - sen ska jag slappa.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, glöm inte att slappa 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag,
Här är det fullt ös med lillfisen nu, klockan 13 blir han hämtad då ska jag turbostäda, handla och sen börja laga mat för ikväll trillar 6 vänner in på middag ! Ska bli supertrevligt, dock är jag knalltrött så jag hoppas hinna med en timme på soffan i allt detta :)
Önskar er alla en fantastisk dag ! Kramar
Amor Vincit Omnia
# 3 - Det låter trevligt Mads 
# 4 Ja, jag ser verkligen fram emot en egen kväll i goda vänners sällskap, den yngsta 19 år och den äldsta av oss 59 så det blir en härlig blandning av fina människor :)
Kram
Amor Vincit Omnia
God middag! Verkar som att flitens lampa lyser lite här och var. Idag fick maken och jag tummen ur och åkte till stora köpcentret och fixade allt vi länge sagt vi skulle köpa. Resten av dagen ämnar jag slappa! Ha en skön fredag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Här är just nu strålande sol och +27 i skuggan!! Har köpt slutsteg, storhandlat, tvättat o hängt ut så det blir lite slappa innan middagsbestyren. Sitter på altan med en Lidl öl och bara njuter.
Låter mysigt mads - gott & blandat
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, låter plågsamt. Dricka något gott kallt och ha det gött! ;)
/ Skogshumblan
Nu ska ni höra på höjden av lathet. Jag gitte inte cykla ner till parken och sola, så jag stannade på balkongen vilket blev ganska varmt. Men en lite stund blev det i alla fall innan parasollet åkte upp.
Jag fick ju putsa om fönsterna i vardagsrummet på utsidan. Här var "hustvättning" häromdagen och då slabbade man ner på mina nyputsade fönster. Härom morgonen då jag kom in i vardagsrummet så hade jag en karl utanför fönstret - på 3:e våningen! Men han satt i en lift-korg och kunde inte se mig för jag hade gardinerna för. Hur som helst så fick jag putsa om och nu är de fina igen. Och så fick jag ju lagom med motion.
Men Gilla, om du putsat fönster var du ju inte lat, det tar ju sin tid och ork att få fönstren fina!
/ Skogshumblan
Jo men det har du ju rätt i. Jag omfördelade bara energin 
Precis, man måste ju prioritera så man inte ödslar på orken en sådan här varm dag. :D
/ Skogshumblan
Godkväll allesammans 
Har ju alldeles glömt att önska er en trevlig fredag. Nå, nä jag skäms inte ett dugg. (Gilla vet vad jag sysslat med idag) Larvade ur sängen vid halv sju imorse och började rita…
Maken fick köra och handla själv, sen lagade han middagen medan jag…. Japp ritade. Och här är resultatet.
Önskar en skön sömn inatt om inte annat.
Med ett citat jag helt rått snodde från Fb.
**"Visste du att den som framstår som mycket stark, ofta är
den som är känsligast? Visste du att den som lägger all sin tid på att ta hand
om andra, kan vara den som behöver pysslas om? Visste du att de tre saker som är
svårast att säga är: Jag älskar dig / förlåt/ Hjälp mig!"
**
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Wow Isa, vilket verk du gjort! Och orden var ju verkligen tänkvärda.
/ Skogshumblan
Tack Skogis. 
Jag har ritat av ett svartvitt foto. Det var jätteroligt. Visst ögonen blev lite mörka, kanske jag ändrar det lite.Men jag är så förvånad över hur bra det blev.

Ja där finns lite tänkvärda ord som dyker upp på Fb ibland.
Tack Pagan, lapar åt mig av berömmet. 
Jag har gått runt i 30 år nåt och trott att jag inte kunde rita. Men det kan jag tydligen (en del iallafall) Så vilken kick det här har gett mig.
Jag har ju mycket kvar att lära, men ja jag är lika förvånad som alla andra. Grabben har satt den andra bilden (tråden "ber om tips" inne på konstnärer) jag gjorde först som sin bild på Fb (ja igen denna Fb
) Så ja jag är stolt och jätteglad.
(jag struntar i Jante-lagen för tillfället och bara njuter, ett tag.)
Kram Isa
Ge den där Jante- fjante en känga så han far oh flyger!
/ Skogshumblan
#18 Ja Skoigs den där Jante är inte så bra alltid.
För hur ska man kunna älska sig själv om man inte får tycka att man varit riktigt bra ibland?