Godmorgon 31 maj
Godmorgon alla!
Det blev inget jobb idag heller för lillan är rejält sjuk så det blir doktorn istället.
Sitter och väntar på det kraftiga åskvädret som skall komma in i dag, funderar på HUR kraftigt det kommer att bli…! Det ovädret som drog in förra året med blixtar som slog i varandra hela tiden är det kraftfullaste jag har upplevt hittills. Man är inte stor när naturen spänner sina muskler!! Huga!! Det är alldeles stilla ute nu och stora svarta moln kommer in…precis som att hela naturen håller andan inför vad som komma skall..man riktigt kan ta på spänningen.
Skall ta och dra ur alla kontakter nu…
Ha en bra dag alla!
~ Medarbetare på Tarot ~

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Ina!
Hoppas det smäller lite lagom hos dig idag, som sagt. Man är inte stor när¨vädrets makter tar över…men visst är det lite magiskt och spännande med åska!
Här är det kanonväder idag, varmt och soligt och inga kalla vindar. Jag njuter i fulla drag och är för en gång skull inte genomfrusen här på kontoret. Frukosten intogs utomhus
. Imorgon skulle det ev åska lite men det ska vara fint resten av veckan. Skönt för alla som är lediga! Själv ska jag stå en hel del i vedhögen för på torsdag får vi hem vedkap/klyven… Tur det är lite kalas igen på lördag annars brakar nog kroppen ihop alldeles!
Ha det riktigt gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Ina, hoppas det inte är något allvarligt med Lillan. Ja denna gången ska vi visst slippa åskvädret. Det som är så svårt är ju att man inte vet exakt var det ska ladda ur mest, det kan ju vara väldigt lokalt även om det är ett stort åskväder. Men det är vackert att skåda :-)
Här är det väldigt varmt idag så kanske det blir en stund i solen uppe på en av kullarna i parken där det fläktar ordentligt. Men först ska jag till köpcentrat.
Jag mådde uruselt hela dagen igår, hade huvudvärk och var väldigt "låg", men idag är det finemang - skönt!
Ikväll blir det tidigt isäng för jag ska iväg med katten i morgonbitti för kastrering. Ska vara där mellan sju och halv åtta!!!! Hugaligen!
Ha en alldeles fantastisk dag 
Hej på er alla finingar
Hoppas din lillunge frisknar till snart Ina!
Skönt att du känner dig bättre idag Gilla
Härligt väder här idag!
Det blir lunch på altanen äldsta dottern kommer strax sill och färskpotatis, rabarberpaj tilll efterrätt..det känns härligt med typisk sommarmat.
God eftermiddag! Här har dagen gått i ett. Har förenat nytta med nöje och åkte till en vännina så våra barn fick leka och passade på att gå en shoppingtur när barnen skulle sova middag. Hittade en klänning att ha på släktkalaset i i helgen. Inte ofta jag hittar något jag gillar som passar och som är okej pris på så jag slog till utan minsta tvekan!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Börjar med att säga grattis till fyndet Skogis
Hejsan alla. Sonen är på studentbal
Hoppas de får riktigt trevligt i Göteborg. Själv ska jag vara chaffis i natt så det blir väl si o så med sömnen kan jag tro.
Här har varit ett strålande sommarväder. +20 redan vid 8 i morse. Men snart kommer åskan säger SMHI. Men det var ljuvligt så länge det varade.
Låter jobbigt Ina, sjuka barn så länge. Skickar friskevindar till lilla my så hon friskar på sig.
Hoppas alla haft en bra dag så här långt och att magen är lite bätre Gilla. Klart att de kommer se vad du har på dig - allt klär en skönhet vet du väl.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag gav efter för fåfängan!!!!!!
Jag köpte en jättesnygg tunika för 249 kronor på HM. Den är perfekt! Svart/vit och har en form som en fladdermus, längre bak än fram, urringad, kvartslång "arm" - den är helt underbar.
Inte nog med det, jag köpte ett halsband till - rött - ähhhhh jag tar ett foto istället. Så jag har lagt ner 250 kronor idag - And I love it!!!! 
Foto kommer strax

Snyggt Gilla! Jag förstår att du föll för den! 
~ Medarbetare på Tarot ~
Och halsbandet, är det inte bara så fint!?
Jag ska ha vanliga svarta capribyxor och beig moccasandaler, så det blir inte någon feststass, men lite kul i alla fall tycker jag. Den där tunikan kan man använda till mycket egentligen året om.
Då säger jag godnatt nu. Hur sjutton ska jag kunna sova så här tidigt?
Natti!

Det blir urtjusigt Gilla. Det är ju perfekt för tunikan kan du som sagt använda året runt!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gilla jättesnyggt! Kommer bli så fint så på dig, stark person med starka färger ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Halsbandet är ursnyggt och så användbart! Hoppas att du har sovit gott så du är utvilad och pigg idag! 
~ Medarbetare på Tarot ~
Jag sov gott men inte tillräckligt länge. Hon blev halv tolv innan jag kom i säng. Naturligtvis, he he.