Godmorgon 15 maj
Godmorgon allesammans 
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Än så länge iallafall, det ska bli lite regn och mulet senare idag.
Det blir att klä sig lite fin och åka på kalas idag, och det brukar ju vara trevligt.
Annars blir det som vanligt lite slappt. Tvättade och putsade fönster och hängde upp rena gardiner igår, så jag kan ta det lugnt med gott samvete. Men fy för att stryka långa breda längder som sen ska upp utan att bli alltför skrynkliga.
Armarna räcker inte till riktigt, men det gick bra ändå. 
Maken håller på i trädgården så han ville jag inte störa, fast ska jag vara ärlig så fixar jag helst sånt själv.
Jag gillar att vara ensam när jag städar, då kan jag fixa utan diskussioner.
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag är född till att lyckas och jag tackar för den framgången."
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon! Det låter som att du kan ta en riktigt härligt ledig dag Isa, med allt sånt bakom sig kanman slappna av ordenligt. Härlig bild!
Själv ligger jag efter med allt sådant efter 1 veckas ryggläge, så idag skall tvättmaskinen få slita ont..!
Önskar Er alla en toppendag! <3
~ Medarbetare på Tarot ~

God morgon flickor!
Här blir det oxå kalas idag, en konfirmation ska besökas. Resten av dagen får utkristallisera sig eftersom!
Lycka till med vad ni än tar er för idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Synd att inte Eric Saade vann igår. Han var ju såååå nära!
Igår hade vi riktigt mörka moln och tunga regndroppar. Det har nog regnat inatt också men just nu skiner solen, men molnen finns där ändå. Så vi får väl se hur denna dag blir. Men det är kyligt, ingen sommarvärme längre.
Dagen idag blir som igår. En del slappande och lite skapande mellan slapperiet. Och så lite bok i fåtöljen förståss.
Ha en sköööön söndag 

Hejsan på er
varit lite mycket denna vecka, jobb, jobb och åter jobb. Sena dagar/kvällar och ytterst lite datortid. har saknat er. idag har jag tagit igen lite städning och gjort tarotcirkeln. Det regnar för fullt - för tredje dagen i rad. grått och mulet, lite kyligt i luften, men det var ju välbehövligt. Nämen vad ser jag….kan det vara en solglimt, skulle tro det. Bäst att skynda ut på prommenad med hunden. Kram på er
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag
Jag har varit trött hela dan. Beror nog på att att jag har svårt att sova i tid på natten nu + att det regnar och det har varit regn hela helgen. Behöver ny energi
Ska nog ut fast det regnar. Lite luft skadar nog inte.
Ha en bra fortsättning på söndagen
kramar
Allting är möjligt
Pagan, denna fullmåne är stark. Kände mycket av den igårkväll då jag var väldigt rastlös men inte på något negativt sätt utan tvärtom, att det var väldigt mycket skapande som ville komma ut.
Vad är det för måne denna gång?
Tackar o bockar 
God kväll i stugorna.
I dag har jag som vanligt inte gjort hälften av vad jag borde men gett min kropp en rejäl omgång judo på eftermiddagen.
Det börjar dra ihop sig till fullmåne förstår jag, fick det där roliga vi av kvinnligt kön dras med under några år i livet… Hu och blä, det är nog det som ligger bakom att jag inte känt igen mig själv under ett par dagar nu…
Längtar helt ärligt tills jag är så gammal så fanskapet försvinner!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.