Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1208 ggr
[GunillaR]
0

God morgon 4 maj!

Tänkte det var lika bra att skriva innan jag går till sängs.

I morgon ska jag prova måla med akvarell, skissa ett stilleben och börja planera var jag kan ha lite små utställningar. Det blir jobb framöver med detta. Får nog lägga in i minda dagsagendor, att avsätta viss tid varje dag till detta. För de kommer inte hem och ringer på dörren.

Och så skulle jag säga godnatt till eventuella nattramlare och godmorgon till morgonpigga.

Vädret ska bli bättre till helgen!

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon till er all och Gilla!

Här är det svart och +2. Somnade extremt tidigt, såg jag vaknade och blev hungrig. Lite smoothie och sedan bingen igen. Ska göra ett kvällspass och inte så mycket annat. Det är 9 dagar till semester. Det börjar kännas fysiskt möjligt….Flört

simudainkain
0

Hahahaha. Den här var bara för bra…SkrattandeTungan ute

Skogshumblan
0

God morgon på er nattsuddare & andra. Solen skiner, himlen är blå och fin men det är knappt +1 grad. *Huttrar*. Var på torget igår och köpte penseer och Margeruiter som jag tänkt plantera idag. Sen är det tvättdags. Blev väldigt glad igår, det som Gilla sett i korten under kursen, om att tjäna en extra slant dök lägligt upp nu till helgen. Jag är så tacksam! Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

nillanb
0

Godmorgon på er!

Brrr stelfrusen var jag efter morgonpromenaden, kaffet var extra gott.

haha jag gillar den filmsnutten SimundainkainSkrattande 

Idag är mitt lilla näsblodsbarn i skolan hoppas hon inte tar i för hårt på idrotten bara.

ha en bäst dag!Kyss

Elpida
0

God morgon!

Ja bättre väder till helgen ser jag verkligen fram emot, jag är innerligt trött på kyla och vill ha värme!!!!

Ont i kropp och knopp så jag hoppas Zumban mjukar upp mig idag! Igår kväll fick jag egentid och lyssnade på relaxingskivan och kröp upp i soffan - ljuvligt! Ikväll har vi inget planerat - alla hemma samtidigt! Det är inte många kvällar denna veckan det är så, så vi får väl hitta på något!

Önskar er en skön onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

God förmiddag :-)

Solen skiner men det var vitt på taken i morse, så temperaturerna idag blir ingenting att hänga i julgranen. Max 10 grader! Men så länge solen skiner blir det ju varmare i solen.

Jag ska ta mig tid till en promenad idag. Och måla och skissa :-)

Ha en bra dag Glad

Doris
0

God förmiddag

Jag tar dagen som den kommer idag Har jobb i natt.

Ha en bra dag alla

Kram

Allting är möjligt